عمومیکسب و کار استانها

مهارت های اداری و کاغذی که توصیه می کنیم یاد بگیرید

  1. فروش املاک و مستغلات

اگر به دنبال تغییر شغلی هستید که مستلزم رفتن به کالج یا بازگشت به آن نباشد، فروش املاک می تواند ایده آل باشد. از این مهارت برای کار به عنوان دلال املاک مسکونی یا تجاری، مدیر املاک، توسعه دهنده زمین یا مشاور املاک استفاده کنید. با توجه به Realtor.com، تبدیل شدن به یک نماینده حدود 200 تا 300 دلار برای دوره پیش مجوز و 100 تا 300 دلار برای آزمون صدور مجوز هزینه دارد. این امکان وجود دارد که آموزش را تنها در چند هفته یا چند ماه تکمیل کنید. ساعت مورد نیاز دوره بر اساس ایالت متفاوت است و از 60 تا 135 ساعت متغیر است. بهترین سالن زیبایی تهران

  1. فروش بیمه

فرصت‌های فروش بیمه شامل کار برای شرکت‌های بیمه خودرو، زندگی، سلامت و خانه است، اما مهارت‌های فروش بیمه می‌تواند برای نقش‌هایی در بیمه‌نامه، املاک، مشاوره مالی شخصی و سایر مشاغل مفید باشد. بسیاری از آژانس های بیمه آموزش های حین کار را ارائه می دهند که در طی آن شما یک نماینده با تجربه را تحت نظر می گیرید. در بیشتر موارد، باید از ایالت خود مجوز دریافت کنید. به عنوان مثال، در ویرجینیا، دوره پیش مجوز A.D. Banker and Company برای بیمه اموال و تلفات می تواند 129.95 تا 226.85 دلار هزینه داشته باشد.

  1. دست زدن به سلاح گرم

یادگیری نحوه استفاده صحیح از سلاح گرم می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک نگهبان امنیتی مسلح، مامور گشت مرزی، افسر اصلاحات، محافظ یا افسر مجری قانون شغلی پیدا کنید. کلاس ها شامل ایمنی و نگهداری، الزامات قانونی، و مهارت های دست زدن به سلاح و تیراندازی برای انواع مختلف سلاح گرم می شود. یک دوره NRA در مورد تیراندازی اولیه نه ساعت طول می کشد و 125 دلار هزینه دارد.

  1. آموزش یوگا

کسب مهارت به عنوان یک مربی یوگا می تواند به شما کمک کند به عنوان یک مربی در استودیوهای یوگا و مراکز تناسب اندام یا به عنوان یک مربی خصوصی تناسب اندام کار پیدا کنید. همچنین می تواند به آموزش مکمل برای نقش در تربیت بدنی کمک کند. طبق گفته YogaFit Yoga Alliance و American Council on Exercise حدود 200 تا 500 ساعت طول می کشد تا گواهینامه تکمیل شود، که بین سه تا شش ماه است. بسته به اینکه برای یک برنامه یادگیری از راه دور ثبت نام کرده اید یا در مدرسه شرکت می کنید، دوره آموزشی از 500 تا 5000 دلار متغیر است.

  1. مربیگری ورزشی

یادگیری تکنیک‌های مربیگری می‌تواند به شما کمک کند تا شغل مربیگری را در مدارس خصوصی یا دولتی، کمپ‌ها، برنامه‌های تفریحی شهری یا ایالتی یا سازمان‌های ورزشی خصوصی ایجاد کنید. مدت زمانی که برای تکمیل مدرک مربیگری نیاز است متفاوت است. به عنوان مثال، برنامه گواهینامه مربیگری آنلاین آکادمی مربیگری آمریکا، می تواند در عرض دو تا پنج روز تکمیل شود و هزینه آن 197 دلار است.

  1. محضری

سردفتر اسناد رسمی امضای اوراق مهمی مانند اسناد خاتمه رهن و مبایعه نامه های قانونی را گواهی و ثبت می کند. علاوه بر ارائه دهندگان خدمات اسناد رسمی مانند فروشگاه های خرده فروشی خدمات حمل و نقل شرکت های املاک و مستغلات، بانک ها و شرکت های حقوقی نیز از دفاتر اسناد رسمی استفاده می کنند یا از آنها استفاده می کنند. یک دوره سردفتری حدود 3 تا 6 ساعت طول می کشد، و شما باید یک آزمون سردفتری تایید شده توسط ایالت خود را بگذرانید. در کالیفرنیا، هزینه یک آموزش آنلاین شش ساعته 179 دلار است. برخی از کارفرمایان این هزینه را پوشش داده یا بازپرداخت می کنند.

  1. آشپزی

اگر به عنوان یک آشپز آماده یا آشپز خط کار می کنید، بهبود مهارت های خود می تواند به شما کمک کند مشاغل پردرآمد را پیدا کنید یا راه را برای شروع یک تجارت آشپزی یا پذیرایی هموار کنید. خوشبختانه، تکمیل یک دوره آشپزی زمان و هزینه زیادی نمی گیرد. به عنوان مثال، برنامه گواهی آشپزی لذیذ پن فاستر از 639 دلار شروع می شود و می توانید آن را در سه ماه تکمیل کنید.

  1. بارتنینگ

یادگیری نحوه کار با بار می تواند به شما کمک کند کار در یک بار، رستوران یا مهمانی خصوصی پول بیشتری کسب کنید. شما می توانید یک دوره 40 ساعته بارتنینگ یا میکسولوژی را در یک، دو یا پنج هفته کامل کنید. برنامه های آموزشی برای بارتنینگ معمولاً بین 200 تا 400 دلار است.

  1. درک مطلب

بهبود مهارت های درک مطلب می تواند به شما کمک کند سریع تر بخوانید و اطلاعات بیشتری را حفظ کنید. این مهارت برای مربیان، مورخان و ویراستاران مفید است و تقریباً در هر حرفه ای می تواند مفید باشد. کلاس ها در مراکز آموزش مداوم بزرگسالان یا به صورت آنلاین در دسترس هستند. برای مثال Reading Comprehension 101 که توسط Universal Class ارائه می شود بین 50 تا 75 دلار هزینه دارد و می توانید آن را در حدود 10 ساعت تکمیل کنید. آموزش آشپزی

  1. بودجه بندی یا حسابداری

یک دوره مقدماتی حسابداری به شما می آموزد که چگونه حساب های مالی یک شرکت را مدیریت کنید. حسابداران در انواع صنایع اعم از بهداشت و درمان، دولتی، مشاغل خصوصی و خرده فروشی مشغول به کار هستند. دوره های آنلاین حسابداری Penn Foster حدود پنج ماه طول می کشد و شهریه از 699 دلار شروع می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا