عمومی

مهم ترین ویژگی های یک معلم زبان انگلیسی خصوصی را بشناسید

امروز میخواهیم شما را با مهم ترین ویژگی هایی که یک معلم زبان خصوصی باید از انها بهره مند باشد با شما عزیزان نکاتی را در میان بگذاریم.

همانطور که میدانید لازمه یک کلاس زبان انگلیسی خوب، داشتن یک معلم زبان انگلیسی عالی است. پس ایده بسیار خوبی به نظر میرسد که قبل از شرکت در یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی، در رابطه با استاد زبان خصوصی ان کلاس و سوابق او به خوبی جستجو کنید.

در این مقاله میخواهیم نکاتی مهم را در مورد ویژگی های یک استاد زبان خوب با شما در میان بگذاریم.

بعد از اینکه بسیاری از افراد انگلیسی یاد گرفتند ، بسیاری را دیده ام که تصمیم گرفته اند برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس های خصوصی انگلیسی شرکت کنند. یک انتخاب خوب می تواند کاملاً به معلم انگلیسی شما بستگی داشته باشد.

معیارهای مختلفی برای قرار دادن زبان آموزان در یک کلاس درس رایگان یا حتی گروهی وجود دارد. برای شرکت در کلاس عمومی ، باید سطح سایر زبان آموزان را در نظر بگیرید. با آشنایی بیشتر کلاس با کتاب درسی ، معلم انگلیسی در نهایت نقش مهمی را ایفا می کند.

اما معلم  در کلاس خصوصی زبان انگلیسی اینطور است  که شما تنها زبان آموز کلاس هستید و تنها راهنمای شما معلم انگلیسی و تنها فردی است که می تواند چیزی را به شما آموزش دهد.

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آموزش باید بر محوریت زبان اموز باشد

بسیاری از زبان آموزان که کلاس زبان انگلیسی خصوصی را به کلاس عمومی ترجیح می دهند زیرا زمان زیادی را در کلاس عمومی می گذرانند. و حتی اگر سطح آنها مبتدی نباشد ، آنها می گویند که ما قبلاً برخی از مطالب را می دانیم و برای ما تکراری است ، یا حتی برخی از مطالبی که در آنها ضعیف تر هستیم برای ما به اندازه کافی بررسی نشده و معلم انگلیسی از آن عبور می کند.

مهم ترین ویژگی های یک معلم زبان انگلیسی خصوصی را بشناسید
مهم ترین ویژگی های یک معلم زبان انگلیسی خصوصی را بشناسید

البته ، این نیز یک ویژگی کلاس عمومی است! چنین مشکلاتی به وجود می آید زیرا زبان آموزان مختلف در کلاس ها شرکت می کنند و دو دانش آموز نمی توانند سطح یکسانی داشته باشند.

با این حال ، این موضوع در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی حل می شود. به معلم خصوصی انگلیسی خود کمک کنید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند و مکالمه انگلیسی خود را با توجه به سطح دانش خود از زبان انگلیسی تقویت کنید. در واقع کل شرایط کلاس تحت کنترل شماست.

معلمان انگلیسی باید به آنها بیاموزند که چگونه واژگان انگلیسی خود را افزایش دهند و در نهایت به هدف خود در یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت دست پیدا کنند.

اما فکر نمی کنم آموزش انگلیسی از طریق کتاب امکان پذیر باشد. نظور ما کلاس متاب محور خصوصی است که به هیچ عنوان بازدهی ندارد.

اگر یک معلم خصوصی زبان انگلیسی بخواهد به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی را آموزش دهد ، کتابهای مختلف زیادی را می خواند و در نهایت بهترین و کاربردی ترین نکات را در کوتاه ترین زمان ممکن به زبان خود آموزش می دهد. ولی مستقمی از یک یا دو کتاب استفاده نمیکند.

معلم در یک کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی، باید حوصله زیادی داشته باشد

به نظر من ، یکی از مهمترین ویژگی های معلمان کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری این است که دانش آموزان باید آن را درک کنند. بنابراین گام به گام حرکت می کنیم تا زبان آموز به هدف مورد نظر برسد.

اول از همه ، کلاسهای خصوصی گرانتر از کلاسهای عمومی هستند ، بنابراین مطمئناً دانش آموزان باید انتظار بیشتری از کلاس داشته باشند و معلمان انگلیسی باید به این فکر کنند که کیفیت کلاس انها در چه حد است ایا راضی کننده است؟!

اما ثانیاً ، کسانی که در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی شرکت می کنند ، مطمئناً می خواهند نیازهای انها بسیار بهتر برآورده شود. در نتیجه ، معلمان انگلیسی باید بتوانند بدون ترس و استرس مشکلات را با خیال راحت بیان و حل کنند.

همچنین باید به دانش آموزان اجازه دهید صحبت کنند و از آنها بخواهید آنچه آموخته اند را به کار گیرند. این واقعیت که معلمان به دانش آموزان آموزش می دهند و بازخورد دریافت نمی کنند ، در آموزش زبان انگلیسی موثر نیست.

به طور کلی در پیاین باید ذکر کنم که معلم کلاس زبان حتی در کلاس های عمومی نیز نقش بسیار مهمی را در کیفیت کلاس یرخوردار است چه برسد به کلاس های خصوصی زبان.

حتما در هنگام ثبت نام در یک کلاس تدریس خصوصی زبان به استاد ان توجه کنید و از قبل با ایشان مکالمه و مصاحبه داشته باشید.

اگر استاد خوبی انتخاب کنید که از شیوه های اموزشی خوب نیز استفاده میکند قطعا پیشرفت بسیار سریع و چشمگیری را در فرایند اموزشی خود تجزبه خواهید نمود.

منبع: https://www.englishdon.ir/private-english-teaching/

دکمه بازگشت به بالا