عمومیکسب و کار استانها

نحوه استفاده ماسک صورت زیتون

قرار دادن ماسک صورت زیتون ویتابلا در روتین پوستی، یکی از راه های داشتن پوست سالمه. ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین سرشار از مواد مغذیه که پوستتون رو تقویت می‌کنه و خاصیت جوانسازی و ضد پیری برای پوست داره. این ماسک پوست رو نرم و لطیف می‌کنه و در سفت شدن و لیفت شدن پوست تاثیر داره. سد دفاعی پوست رو تقویت می‌کنه و کمک می‌کنه که بافت پوستتون یکدست تر بشه‌.

مزایای خرید ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین

ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و پوست را تغذیه و احیا می‌کند. در نتیجه، پوست صافتر می‌شود، چین و چروک‌های مخملی و ریز نرم می‌شوند و پوست تسکین می‌یابد. این ماسک منافذ پوست را مسدود نمی‌کند، طور کامل باعث ترمیم پوست می‌شود و در نتیجه دارای اثر جوانسازی است.

ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین با دور ساختن مواد زائد از بافت پوست به پاکسازی و رفع جوش های چرکی کمک می کند. این محصول یک لایه بردار ملایم است که در عین حال مرطوب کنندگی مطلوبی هم دارد. در ضمن استفاده از آن موجب بروز حساسیت نمی شود و بر جای استفاده ی آن ایجاد قرمزی مشاهده نخواهید کرد.

پس از استفاده از این محصول شاهد بهبود بافت صورت خود خواهید بود و تغییر مثبت محسوسی در بافت آن احساس خواهید کرد. فرمولاسیون ماسک فارم اسکین کاملا طبیعی بوده و فاقد تست حیوانی و ظلم علیه حیوانات می‌باشد. شما می‌توانید ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین را از فروشگاه اینترنتی سورکاو تهیه کنید.

ویژگی ‌های ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین

  • غنی شده با عصاره زیتون
  • سرشار از مواد مغذی و اسیدهای چرب
  • دارای ویتامین های گروه B
  • تقویت کننده پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست
  • جوانساز و سفت کننده پوست
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • کمک به یکدست شدن بافت پوست
  • وگان و فاقد تست حیوانی

روش استفاده از ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب پوست خود بشویید، سپس تونر را بر روی صورت خود استفاده کنید، بعد از جذب تونر، ماسک ورقه ای را از بسته بندی خارج نموده و بر روی صورت قرار دهید، 20 دقیقه صبر کنید و سپس ماسک را از روی صورت بردارید، مدتی به پوستتان اجازه دهید تا مواد جذب پوست شود و سپس از مرطوب کننده استفاده نمایید.

در استفاده از ماسک ورقه ای زیتون فارم اسکین ممکن است به این محصولات احتیاج داشته باشید:

ماسک صورت ورقه ای آبرسان زیتون رورک طرفدار جوانی شماست! شادابی پوست عامل بسیار مهمی در سلامت جسم و روان هر فرد است. به خصوص اینکه الین مساله در خانم ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است. بسیاری از خانم ها دائما از مشکلات عدم شادابی پوست، افتادگی و پیر شدگی بافت صورت خود و حتی تغییر رنگ و تیرگی آن گلایه مند اند و به دنبال روشی موثر در ترمیم بافت پوست خود می گردند. کارشناسان مجرب بانه گالری استفاده از ماسک ورقه را برای ترمیم بافت پوست دو چشم، گونه و بخشی از صورت پیشنهاد می کنند.

استفاده از کرم دست و صورت مخصوص پوست خشک ویتابلا یک روش کاربردی و پر طرفدار جوان سازی بافت پوست است که بازار استفاده از آن در این روزها واقعا داغ است. اما شاید از خود بپرسید که ماسک ورقه ای چیست و کاربرد آن چگونه است؟ ما به این پرسش به خوبی پاسخ خواهیم داد و در انتها محصول پرفروشی را به نام ماسک ورقه ای زیتون رورک به شما معرفی خواهیم کرد. این محصول را می توانید با اطمینان از اصالت کالا از سایت بزرگ بانه گالری خریداری کنید و معجزه ی جوان سازی آن را با چشمان خود مشاهده کنید.

ماسک ورقه ای زیتون رورک

جهت آرام سازی، ترمیم و تغذیه ی پوست صورت، بهترین روش استفاده از ماسک صورت است. استفاده از آن، به خصوص ماسک ورقه ای بسیار ساده و متداول است. به همین جهت محبوبیت آن بسیار بالاست. یکی دیگر از علل محبوبیت بالای این ماسک ها، کیفیت و سرعت جذب بالای آنهاست. در واقع استفاده از آنها هم یک روش مراقبتی پوست است و هم یک مدیتیشن اعصاب محسوب می شود.

به این دلیل، استفاده از ماسک ورقه ای را عامل موثر در آرامش و تمدد اعصاب می دانیم کهزدر تمام مدت زمان استفاده از آن مجبور به استراحت هستید و این مساله منجر به ایجاد آرامش در روح و جسم شما می شود.

ماسک های ورقه ای را با پایه گیاهی و ارگانیک خریداری کنید. در واقع جنس این مدل ماسک ها از مواد پنبه ای، شبه پنبه ای و شبه پارچه ای می باشد که بر روی آنها ترکیباتی مغذی آغشته شده اند. جنس پنبه ای این پایه منجر به جذب حداکثری مواد موجود در ماسک می شود. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده اند و محدودیت جنس پوست ندارند.

البته خواص زیادی هم برای این محصولات فوق العاده برشمرده می شود. از جمله روشن کنندگی، ضد چروک، از بین برند جای جوش و آکنه، جلوگیری از خشکی پوست و اگزما، نرم کنندگی، آبرسانی، ترمیم کنندگی، بهبود بافت صورت و … .

این فرایند علاوه بر خاصیت درمانی و مراقبتی که دارد، یک روش لذت بخش و آرام کننده ی روان نیز می باشد که تاثیر آن بر اعتماد به نفس، احساس سرزندگی و خوش اخلاقی شما غیر قابل انکار است.

ماسک صورت ورقه ای آبرسان زیتون رورک

ماسک ورقه ای زیتون رورک یک مدل جدید و بسیار مرغوب ماسک ورقه ای ساخت کشور کره جنوبی می باشد که حاوی حدود 86 % مواد ارگانیک و کاملا طبیعی است. همچنین در ترکیب آن مقادیر زیادی ویتامین E، کلاژن و آنتی اکسیدان به چشم می خورد.

ویتامین E یکی از مهم ترین ویتامین های لازم برای پوست می باشد که تعادل مقدار آن در بدن باعث رفع خشکی، اگزما و التهاب می شود. روغن زیتون موجود در این ماسک ورقه ای، حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین E هست که به بهبود و التیام بافت پوست کمک بسیاری می کند. آنتی اکسیدان بالای این ماسک نیز در کوتاه مدت از پیری بافت پوست ممانعت به عمل می آورد.

ماسک صورت ورقه ای آبرسان زیتون رورک خواص بی شماری دارد. از جمله آنها می توان به خاصیت ترمیم کنندگی، آبرسانی عمیق، تقویت و تغذیه ی بافت پوست و محافظت از آن اشاره کرد. ماسک ورقه ای رورک می تواند به خوبی چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم را محو یا کمرنگ کند و احساس جوانی را به شما القا کند.

آبرسانی عمیق این محصول به وسیله ی حفظ آن در بخش فوقانی پوست امکان پذیر است که بافت پوست را متراکم، سفت و روشن نگاه می دارد. همچنین ترکیبات مغذی موجود در این ماسک به متابولیسم سلول های اطراف چشم کمک می کنند و سرعت تقسیم موثر آنها را افزایش می دهند.

ماسک ورقه ای زیتون رورک

 

ماسک ورقه ای صورت زیتون رورک یک ماسک حرفه ای و باکیفیت است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و افتادگی پوست را به حالت اولیه باز می گرداند. این محصول مناسب پوست های خشک و دارای چین و چروک است. زیرا به عمق پوست نفوذ می کند و آن را تغذیه و ترمیم می کند. این محصول در ترمیم مشکلات آفتاب سوختگی و لکه های پوستی نیز موثر است و همانطور که گفته شد منجر به رفع خشکی و زمختی پوست می شود و با قابلیت نرم کنندگی خود، پوستی لطیف و کودکانه را به شما تقدیم می دارد.

ماسک نامبرده شده با تنظیم تعادل الاستیک و کلاژن در پوست دور چشم، انعطاف و استحکام آن را به حد نیاز می رساند. نرم کنندگی، روشن کنندگی، جوان سازی پوست و صاف و یکدست ساختن آن از دیگر فواید استفاده از این محصول بی نظیر اند.

این ماسک ورقه ای، منافذ باز پوست را کوچک می سازد و منافذ پر آن را خالی می کند. همچنین با دور ساختن مواد زائد از بافت پوست به پاکسازی و رفع جوش های چرکی کمک می کند. این محصول یک لایه بردار ملایم است که در عین حال مرطوب کنندگی مطلوبی هم دارد. در ضمن استفاده از آن موجب بروز حساسیت نمی شود و بر جای استفاده ی آن ایجاد قرمزی مشاهده نخواهید کرد. پس از استفاده از این محصول شاهد بهبود بافت صورت خود خواهید بود و تغییر مثبت محسوسی در بافت آن احساس خواهید کرد.

استفاده از ماسک ورقه ای صورت آبرسان زیتون رورک

استفاده از ماسک ورقه ای زیتون رورک بسیار آسان و سریع است که در چند مرحله به شما آموزش داده می شود. ابتدا پوست خود را تمیز و خشک کنید. سپس ماسک را بر روی چشم خود قرار دهید. به گونه ای که پستی و بلندی های آن را بپوشاند. پوست را به آرامی ماساژ دهید و 15 تا 20 دقیقه بی حرکت و آرام بمانید تا فرایند جذب به طور کامل صورت پذیرد. سپس آن را به آرامی بردارید و چند ضربه به پوست خود بزنید تا جذب آن به خوبی کامل شود. این عمل را هفته ای 3 مرتبه تکرار کنید و پس از مدتی کوتاه شاهد تغییر در پوست خود باشید.

ماسک ورقه ی زیتون علاوه بر مرطوب وابرسانی کردن پوست لایه برداری را نیز انجام می دهد . و تیرگی های روی پوست را از بین می برد استفاده از این ماسک، جوش های سر سیاه و سر سفید را روی صورت پاک می کند .علاوه بر خواص ضد پیری و جوان سازی را نیز دارد که باعث نرمی ولطافت پوست می شود.

همچینن استفاده از ماسک ورقه ای زیتون، باعث شفاف وشادابی پوست می شود. این ماسک فاقد هر گونه مواد غیر بهداشتی بوده و تاثیرات مفید تری نسبت به ماسک های شیمیای دارد و در بین ماسک های ورقه ای موجود در بازار، که حاوی عصاره های مفیدی هستند، بیشترین طرفدار را دارد. استفاده از ماسک ورقه ای زیتون ایمیجز، هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و برای هر نوع پوستی، به خصوص پوست های خشک مناسب است

و این امر نیز از بروز اکنه و جوش جلوگیری می کند.زیتون به کمک اسید های چرب خود از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت لازم را برای پوست فراهم می کند.

این امر سبب می شود چین و چروک پوستی کاهش یافته و روند پیر شدن پوست به تعویق افتد.زیتون سرشار از انتی اکسیدان هاست که مانند یک ضد افتاب قوی باعث کاهش اثر اسیب اشعه های مضر uvبر پوست شده و به ترمیم نقاط اسیب دیده نیز می پردازد.و پوست را ابرسانی و مرطوب می کند زیتون چربی های مفید و مواد مغذی برای پوست را دارا ست و از این رو از ان می توان به عنوان کرم آووکادو ویتابلا استفاده کرد.و زیتون سرشار از ویتامین e است و ترک های پوستی که بر اثر اضافه وزن به وجود امده اند را از بین ببرد.

 

دکمه بازگشت به بالا