عمومیکسب و کار استانها

هتل آپارتمان مهسان

هتل آپارتمان مهسان یکی از هتل های با قیمت مناسب مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا(ع) دارد. شما با اقامت در هتل آپارتمان مهسان فقط با چهار دقیقه پیاده روی می توانید به آسانی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوید. هتل آپارتمان مهسان مشهد در سال 97 بازسازی شده و دارای چیدمان زیبا و به روزی می باشد. این هتل  دارای سه طبقه است که مجموعا 63 نفر ظرفیت دارد.

هتل آپارتمان مهسان مشهد - 70% تخفیف

هتل آپارتمان مهسان دارای واحدهای دو تخته، سه تخته و پنج تخته بدون اتاق خواب و بدون امکان آشپزی می باشد. اتاق های این هتل امکانات کاملی دارد و اقامتی آرام و دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. اتاق های پنج تخته این هتل دارای سرویس های ایرانی و فرنگی می باشد و باقی اتاق ها به جز چند باب سه تخته دارای سرویس فرنگی ثابت و باقی دارای سرویس فرنگی سیار می باشد.

هتل آپارتمان مهسان یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی بوده و برای زائرین عزیز گزینهای ایده آل محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم واقع شده و به صورت پیاده فقط حدود ۶ دقیقه تا حرم فاصله دارد. بنابراین اگر برای زیارت حرم مطهر به مشهد سفر کرده‌اید، این هتل آپارتمان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل آپارتمان مهسان دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته و پنج تخته بوده که میهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از آنها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. از امکانات رفاهی این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل آپارتمان مجهز به رستوران بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. همچنین طبقات این هتل مجهز به آسانسور هستند که دسترسی مهمانان به تمامی واحدهای اقامتی را فراهم ساخته است. هتل آپارتمان مهسان علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر ، به بازار رضا، مراکز خرید خیابان امام رضا و مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور دسترسی آسان دارد. همچنین با اقامت در این هتل به قطار شهری نیز نزدیک خواهید بود.

هتل آپارتمان مهسان مشهد که در ساختمانی 3 طبقه احداث شده است , دارای 21 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و پنج تخته می باشد که در ابتدای سال 1397 افتتاح شده است. از امکانات این هتل آپارتمان مشهد میتوان به فضای پارک عمومی , رستوران با منوی غذائی انتخابی , کافی شاپ , آسانسور , لابی , لاندری , اینترنت در لابی , صبحانه , صندوق امانات , سیستم گرمایش و سرمایش , حمام و سرویس بهداشتی و از خدمات ارائه شده در این هتل آپارتمان میتوان به : خدمات باربری , خدمات خانه داری , پذیرش 24 ساعته, خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد.

اطلاعات عمومی

هتل مهسان یکی از هتل‌های خیابان امام رضا مشهد است که جزو هتل‌های نوساز محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را دارید، هتل مهسان آپارتمان مشهد یکی از بهترین گزینه‌هاست.

معرفی هتل آپارتمان مهسان مشهد

هتل آپارتمان مهسان مشهد، ساختمانی سه طبقه است که در سال ۱۳۹۷ تأسیس شد. این هتل از هتل‌های نزدیک حرم مشهد محسوب می‌شود و دارای ۲۱ واحد با اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. مسافران بهتر است پیش از رزرو اتاق‌های این هتل از تعداد همراهان خود مطمئن شوند و سپس دست به انتخاب بزنند.

امکانات هتل آپارتمان مهسان مشهد

هتل آپارتمان مهسان مشهد، از شرایط و امکانات استانداردی برخوردار است. امکانات این هتل آپارتمان با توجه به قیمت آن کاملا مناسب است؛ به‌طوری که می‌توان یک اقامت بی‌دغدغه در این هتل داشت. از جمله امکانات مهم هتل مهسان مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رستوران با منو انتخابی
  • آسانسور
  • لابی
  • فضای پارک عمومی
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • کافی‌شاپ
  • اینترنت در لابی
  • لاندری
  • صندوق‌امانات
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • خدمات خانه‌داری
  • خدمات باربری
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • تاکسی سرویس
  • خدمات ویژه معلولین

انواع اتاق‌های هتل آپارتمان مهسان مشهد

هتل آپارتمان مهسان دارای اتاق‌هایی با متراژ‌های قابل قبول است. این هتل دارای ۲۱ اتاق است. تمامی این اتاق‌ها به امکانات رفاهی مجهز هستند و ساکنان این هتل می‌توانند اقامتی آرام مطلوب را تجربه کنند. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است و امکان اقامت خانواده‌ها با تعداد نفرات مختلف را ممکن می‌سازد.

تمام ۲۱ اتاق این هتل به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، تلویزیون، سشوار، کتری برقی، تخت‌های استاندارد، پتو، یخچال و تمام آنچه برای اقامت در یک هتل لازم است مجهز شده‌اند.

 الماس تریپ معتبرترین سایت برای رزرو هتل مهسان

هتل‌های بسیاری در سراسر کشور با قیمت‌های مختلف وجود دارند که امکانات، شرایط و قوانین مختلفی نیز دارند. سامانه گردشگری almas trip با گردآوری این هتل‌ها از سراسر ایران این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا تنها با چند کلیک ساده هتل دلخواه خود را جستجو کنند و بعد از مطالعه شرایط آن نسبت به رزرو اقدام کنند.

علاوه بر آن الماس تریپ با ارائه بیشترین تخفیفات، پشتیبانی 24 ساعته و سفری بدون دغدغه اوقات خوشی را برای شما در مقصد فراهم می‌کند.از دیگر حوزه‌هایی که گروه متخصص الماس تریپ در آن‌ها فعال است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان رزرو هتل و هتل آپارتمان در سراسر کشور
  • گردشگری الکترونیکی
  • رزرو تورهای داخلی مقرون به صرفه
  • برگزاری گشت‌های نیم روزی به مکان‌های تفریحی،گردشگری و تجاری در مشهد مقدس

رزرو هتل آپارتمان مهسان مشهد

هتل آپارتمان مهسان مشهد هتل نوسازی است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم واقع شده و مکان مناسبی برای اقامت زائران امام رضا (ع) است. نزدیکی این هتل به حرم و امکانات رفاهی استانداردی که دارد، می‌تواند شما را برای انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت‌تان مجاب کند.

چنانچه قصد رزرو هتل مهسان مشهد را دارید، می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت الماس تریپ اقدام به رزرو آنلاین کنید. قبل از رزرو این هتل می‌توانید امکانات این هتل را به خوبی بررسی کنید و با توجه به شرایط خودبرای رزرو هتل آپارتمان مهسان مشهد تصمیم بگیرید.

نتیجه‌گیری

انتخاب هتل و محل اقامت برای مسافران با وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی که در شهر مشهد وجود دارد می‌تواند دردسرساز و مشکل باشد. در این مقاله سعی کردیم، یکی از هتل‌های استاندارد شهر مشهد را معرفی کنیم. هتل آپارتمان مهسان مشهد با توجه به شرایط و امکاناتی که ذکر کردیم، می‌تواند محل مناسبی برای اقامت مسافران و زائران باشد.

قیمت هتل آپارتمان مهسان مشهد

اگر به دنبال هتلی با قیمت عالی و امکانات مناسب هستید این هتل بهترین انتخاب برای شماست. قیمت هتل آپارتمان مهسان در مشهد با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد واقعا به صرفه است.عواملی مختلفی در تعیین قیمت هتل آپارتمان مهسان مشهد تاثیرگذار است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعداد افراد و تعداد شب‌های اقامت در این هتل اشاره کرد.

برای تعیین هزینه اقامت خود در هتل مهسان مشهد کافیست تا تعداد افراد و تعداد شب‌های اقامت خود را در سامانه الماس تریپ وارد نمایید تا قیمت محاسبه شده برای شما نمایش داده شود.تاریخ اقامت شما در هتل آپارتمان مهسان نیز از دیگر عواملی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد؛ چرا که در ایام پیک و تعطیلات ممکن است قیمت این هتل متغیر باشد.

قوانین هتل آپارتمان مهسان مشهد

از مهم‌ترین قوانین هتل آپارتمان مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحویل اتاق : 14:00 ساعت تخلیه اتاق: 12:00
  • پذیرش خانم مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.
  • پذیرش زوجین صرفا با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر امکان پذیر است.
  • برگزاری جشن و تولد ممنوع
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع
  • ورود مهمان با هماهنگی مدیریت هتل بلامانع است.
دکمه بازگشت به بالا