اقتصادیکسب و کار استانها

هزینه شروع دراپ شیپینگ

یادگیری روش راه‌اندازی یک کسب‌وکار ، مانند هر نوع سرمایه‌گذاری دیگر، آسان نیست. اما این موضوع می‌تواند به‌عنوان اولین گام موثر به‌سوی دنیای کارآفرینی باشد.شما با دراپ شیپینگ می‌توانید بدون نگهداری موجودی در انبار، محصولات متنوعی را به مشتریان بفروشید. همچنین، شما نیازی به پرداخت هزینه برای خرید محصولات پیش از فروش ندارید و می‌توانید یک منبع درآمد پایدار در درازمدت ایجاد کنید.در این نوشتار قصد داریم تا با بیان 10 گام، چگونگی شروع یک کسب‌وکار آنلاین به روش دراپ شیپینگ را شرح دهیم.

در نظر داشته باشید که برخی از این مراحل اجباری بوده و برخی دیگر فقط یک ‌ایده خوب برای شروع به‌کار هستند. اما درهرحال با دانستن این موارد در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود. کسب درآمد از Shopify Sales Recap یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی و جزو کسب و کارهای آنلاین است.

با شروع یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، مدیریت موجودی برای شما دردسری ایجاد نخواهد کرد و و حمل‌ونقل نیز آسان می‌شود؛ زیرا سفارش‌ها به‌طورمستقیم از تامین‌کننده شما برای مشتریان‌تان ارسال می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید روی موارد مهم مانند فروش محصولات، بازاریابی و رضایت مشتریان خود تمرکز کنید.

نحوه راه اندازی dropshipping در 10 گام:

  1. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ تصمیم جدی بگیرید

دراپ شیپینگ نیز مانند هر کسب‌وکار دیگری، به دقت و توجه و همچنین دیدگاه بلندمدت نیاز دارد. پس اگر توقع دارید تا با ۶ هفته کار پاره‌وقت به درآمد شش رقمی برسید، متاسفانه ناامید خواهید شد.

با نگاه منطقی به کسب‌وکار، داشتن انتظارات واقع‌بینانه در مورد سرمایه‌گذاری موردنیاز و همچنین درنظرگرفتن پتانسیل خود برای سود، احتمال ناامید شدن و ترک کار بسیار کمتر خواهد شد.به‌عنوان یک فرد مبتدی، هنگام شروع یک تجارت الکترونیک باید روی یکی از ۲ مورد زیر سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشید:

  1. ایده کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود را انتخاب کنید

مرحله دوم در یادگیری نحوه راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، انجام تحقیقات بازار است. درست مانند زمانی‌که درحال بازگشایی یک فروشگاه خرده‌فروشی سنتی هستید و به مکان‌های مناسب برای کار، رقبا و… نگاه می‌کنید؛ پس جایگاهی را که به آن علاقه دارید بررسی کنید و بر اساس میزان سودآوری آن تصمیم بگیرید.اما در نظر داشته باشید که در حقیقت، ارائه ‌ایده‌های خوب و معتبر برای فروش یک محصول، کمی دشوار است.

  1. انتخاب محصولات برای دراپ شیپینگ

با تمرکز بر روی محصولات خاص و پرطرفدار، می‌توانید به جلب توجه خریداران بدون توجه به رقابت با کسب‌وکار‌های بزرگ‌تر کمک کنید.محصولاتی که در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند، به ترغیب مشتری برای خرید کمک می‌کنند؛ پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید.محصولات تناسب اندام، مد، محصولات زیبایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی تلفن همراه و موارد مرتبط با یوگا ممکن است انتخاب خوبی برای شروع دراپ شیپینگ باشند.

چند نمونه از محصولات محبوب و پر جستجو یک فروشگاه دراپ شیپینگ عبارت‌اند از:

  • قاب آیفون، برای دارندگان آیفون
  • وسایل کمپینگ، برای افراد کمپینگ
  • تجهیزات ورزشی، برای افراد علاقه‌مند به تناسب اندام

همچنین می‌توانید از ابزار‌های زیر برای تست ‌ایده‌های تجاری دراپ شیپینگ خود استفاده کنید:

Google Trends

کلمات کلیدی

ابزار بررسی کلمات کلیدی که نام بردیم، حجم حدودی جستجوی ماهانه محصول شما و میزان رقابت آن را به شما نشان می‌دهند. درنتیجه می‌توانید از این اطلاعات برای سنجش محبوبیت ‌ایده کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود و گرفتن ‌ایده‌های نو درخصوص محصول جدید برای آینده استفاده کنید.

  1. تحقیقات رقابتی انجام دهید

اکنون که می‌دانید قرار است در فروشگاه خود چه چیزی بفروشید، به رقبایتان نگاه کرده و روش کار آن‌ها را بررسی کنید. رقبای شما ممکن است سرنخ‌های خوبی برای موفقیت داشته باشند و می‌توانند به شما کمک کنند تا برنامه بازاریابی قوی‌تری برای کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود بسازید.این موضوع به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و برای گام‌های بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

برخی از راه‌های انجام تحقیقات در مورد رقبا عبارت‌اند از:

استفاده از جستجوی گوگل

موتور‌های جستجو یک نقطه شروع مهم هستند. از گوگل برای تهیه لیستی از ۵ رقیب برتر خود استفاده کنید.با عبارات ساده مانند “گوشی آیفون” جستجو را شروع کنید. بعد از جستجو، گوگل ۱۰ نتیجه برتر را نشان داده و به شما می‌گوید که رقبای برتر شما چه کسانی هستند و چگونه محصولات خود را تبلیغ می‌کنند.

این ابزار‌های آنلاین برای پیگیری فعالیت آنلاین رقبای شما بسیار کارآمد هستند. آن‌ها لیستی از اطلاعات وب‌سایت رقبا، مانند نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، منابع ترافیکی برتر و همچنین تعداد بازدیدکنندگان و رقبای آن‌ها را به شما می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید

تبلیغات برند‌های برتر را در بازار بررسی کنید. به نحوه ارتباط کسب‌وکار با مشتریان، نحوه طراحی فید و همچنین میزان تعامل آن‌ها دقت کنید و درنهایت از این اطلاعات برای یافتن راه‌هایی برای برجسته شدن کسب‌وکار و خود استفاده کنید.در آخر نتیجه این تحقیقات را در یک فایل ذخیره کنید تا بتوانید هنگام تصمیم‌گیری برای فروشگاه خود به‌راحتی به آن مراجعه کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

هرآنچه که می‌توانید درباره رقبای برتر خود بیاموزید

وب‌سایت رقبا، قیمت‌ها، روش‌های بازاریابی، توضیحات محصول و غیره را بررسی کنید. نتیجه این بررسی‌ها را در یک فایل ذخیره کنید تا بتوانید هنگام تصمیم‌گیری برای فروشگاه خود به‌راحتی به آن مراجعه کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید از یک لیست ایمیل برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید، می‌توانید به فایل خود نگاهی انداخته تا ببینید آیا رقبا از قبل این کار را انجام می‌داده‌اند یا خیر و همچنین از تاکتیک‌های آن‌ها استفاده کنید.

  1. تامین‌کننده دراپ شیپینگ را انتخاب کنید

انتخاب تامین‌کننده دراپ شیپینگ گامی حیاتی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق دراپ شیپینگ است.بدون تامین‌کنندگان قابل اعتماد، یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ هیچ محصولی برای ارسال به مشتریان نخواهد داشت و بنابراین دیگر وجود نخواهد داشت‌.

تا این مرحله، شما بررسی کرده‌اید که چه محصولاتی را می‌خواهید بفروشید و می‌دانید که این محصولات می‌توانند سودآور باشند یا خیر.در مرحله بعد باید مطمئن شوید که یک تامین‌کننده دراپ شیپینگ مطمئن که خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد، پیدا خواهید کرد.

DSers بازاری است که یافتن محصولات برای فروش آنلاین را آسان می‌کند. از لوازم الکترونیکی، مد، اسباب‌بازی‌ها گرفته تا سایر اقلام پرطرفدار، می‌توانید محصولاتی با پتانسیل سود خوب از عرضه‌کنندگان دراپ شیپینگ در سراسر جهان پیدا کنید و با یک کلیک آن‌ها را به فروشگاه خود اضافه کنید.

این برنامه سفارشات مشتری را به تامین‌کننده دراپ شیپینگ خود ارسال می‌کند، بنابراین شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد بسته‌بندی، حمل‌ونقل یا مدیریت موجودی ندارید و برای شروع هیچ هزینه مازادی متحمل نخواهید شد.

ابزار کلمات کلیدی، حجم جستجوی ماهانه محصول شما و میزان رقابت آن را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید از این اطلاعات برای سنجش محبوبیت ‌ایده کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود و الهام گرفتن برای محصولات جدید در آینده استفاده کنید.

در DSers می‌توانید محصولات را بر اساس حجم سفارش جستجو کنید تا پتانسیل‌ایده کسب‌وکار‌تان مشخص شود.تجارت الکترونیک برای کسانی‌که به‌دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار دراپ شیپینگ هستند یک مزیت بزرگ بوده و رقابت زیادی را نیز ایجاد می‌کند. به این معنی که هنگام طراحی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، درباره موفقیت فروش محصولات خود تحقیق کنید.

  1. فروشگاه تجارت الکترونیک خود را بسازید

گام بعدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، ایجاد یک پلتفرم تجارت الکترونیک (وب‌سایت) به‌عنوان محلی که در آن محصولات مختلف را می فروشید و پرداخت‌ها را پردازش می‌کنید، است.ما قبلا در یک مقاله جامع، در رابطه با نحوه به‌طور کامل صحبت کردیم. از ثبت دامنه تا راه‌اندازی سایت و مجوزهای لازم و روش‌های افزایش فروش محصولات.

  1. در مورد ساختار کسب‌وکار خود تصمیم بگیرید

سه ساختار تجاری رایج عبارت‌اند از:

مالکیت انحصاری

این ساختار ساده‌ترین ساختار تجاری برای پیاده‌سازی یک کسب‌وکار است، اما هیچ‌گونه حفاظتی از مسائل شخصی ارائه نمی‌دهد. بنابراین اگر از کسب‌وکار شما شکایت شود، به احتمال زیاد دارایی‌های شخصی شما نیز ممکن است در خطر باشند.

LLC با ایجاد کسب‌وکار شما به‌عنوان یک نهاد حقوقی مجزا، محافظت بیشتری از دارایی‌های شخصی‌تان ارائه می‌دهد. درحالی‌که این حفاظت بدون خطا نیست، اما محافظت بیشتری نسبت به مالکیت انحصاری ارائه می‌کند.

شرکت C

بیشتر شرکت‌های بزرگ به‌عنوان شرکت‌های C راه‌اندازی می‌شوند. اگر این شرکت‌ها به درستی کار کنند، بیشترین محافظت از مسئولیت را ارائه می‌دهند. اما در نظر داشته باشید که احتمالا این ساختار، ساختاری گران‌تر بوده و مشمول مالیات مضاعف می شود؛ زیرا درآمد به‌طورمستقیم به سهام‌داران منتقل نمی‌شود.

شرکت C یک نوع شرکت سهامی است که در کشورهای دارای سیستم حقوقی مشابه ایالات متحده، تشکیل می شود. شرکت های C از نظر قانونی نهادهایی مستقل از صاحبان خود هستند و دارای مسئولیت محدود هستند. این بدان معناست که در صورت ورشکستگی یا دعاوی قضایی، دارایی شخصی صاحبان شرکت به خطر نمی افتد.

بنابراین کدام ساختار را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین ساختار، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی با یک وکیل مشورت کنید. اما به‌طور معمول بیشتر کارآفرینان کوچک تمایل دارند با یک مالکیت انحصاری یا یک LLC کار کنند.

شرکت های LLC دارای مزایای زیادی هستند، از جمله:

  • مسئولیت محدود:این یکی از بزرگترین مزایای تشکیل شرکت LLC است.
  • انعطاف پذیری:شرکت های LLC انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر انواع کسب و کارها دارند.
  • مدیریت آسان:شرکت های LLC نسبتاً آسان برای مدیریت هستند.

با این حال، شرکت های LLC همچنین دارای معایبی هستند، از جمله:

  • پیچیدگی:تشکیل و اداره یک شرکت LLC می تواند پیچیده و پرهزینه باشد.
  • محدودیت در تقسیم سود: سود شرکت LLC باید بین اعضای شرکت تقسیم شود.
  1. امور مالی خود را سامان‌دهی کنید

یکی از اشتباهات رایج کارآفرینان هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار این است که امور مالی شخصی و تجاری خود را باهم ترکیب می‌کنند. این موضوع باعث سردرگمی شده، حسابداری را دشوارتر کرده و همچنین می‌تواند به تداخل بدهی‌های تجاری و شخصی منجر شود.

شما به‌طورمعمول می‌خواهید تا جایی که ممکن است امور مالی شخصی و تجاری خود را از هم جدا نگه دارید و بهترین راه برای انجام این کار، باز کردن حساب‌های جدید به شرح زیر و به نام کسب‌وکارتان است:

حساب جاری تجاری

شما باید تمام امور مالی کسب‌وکار خود را از طریق یک حساب جاری اصلی که تمام درآمد کسب‌وکار به آن واریز و از آن برداشت می‌شود، انجام دهید. این موضوع فرایند امور حسابداری را بسیار ساده و شفاف می‌کند. برای دیدن آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای به سایت ما مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا