عمومیکسب و کار استانها

پخش عمده اسپیکر در سایت khademitech.ir

اگر می خواهید سیستم صوتی خودرو خود را تجهیز کنید و برای خرید اسپیکر ماشین اقدام نمایید، باید خرید خود را از مراکز معتبر از جمله سایت آدیو کلاب انجام دهید. پیشنهاد می شود از نظر اندازه نیز متناسب برای کار خود انتخاب کنید. برای خریدن یک اسپیکر بلوتوث مناسب نیازی نیست که مبلغ زیادی را بپردازید و جی بی ال فلیپ 5 هم که در این مطلب معرفی شده است، این موضوع را ثابت میکند. ساوند کور فلر محصول جدید اقتصادی این برند و یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان بازار است که از یک بدنه ضد آب و طراحی زیبا بهره میبرد. ساختار اسپیکر بسیار حساس و ظریف است و بیشتر اسپیکرهای ارزان قیمت موجود در بازار دارای طول عمر بسیار کمی هستند و بعد از مدتی با کاهش کیفیت صدای اسپیکر مواجه می شوند. انواع زیادی از اسپیکرهای بلوتوث دار، از مدلهای رومیزی اقتصادی گرفته تا مدلهای هوشمند پیشرفته، در بازار وجود دارد و این تعدد گسترده محصولات باعث شده است که انتخاب کردن یک اسپیکر خوب برای کاربر سخت شود. ازاینرو، برای خرید بهترین اسپیکر بلوتوث باید این موضوع را در نظر داشته باشید. اگر مغازه لوازم جانبی دارید حتما می دانید که پیدا کردن یک تامین کننده مناسب که بتواند لوازم جانبی موبایل را از کشورهای چین و دبی برای شما بیاورد بسیار مهم است.

اگر از یک فرد حرفهای برای انتخاب اسپیکر مشورت بگیرید، اولین چیزی که به شما میگوید این است که «اندازهی اتاق شما چقدر است»؟ همچنین، برای اینکه کیفیت صدای خروجی را در بهترین حالت دریافت کنید، باید میزان آن را روی ۸۰ درصد قرار دهید. از زمان عرضه Duplex 604 در سال ۱۹۴۴، اسپیکر مانیتورینگ تبدیل به این ابزار و عضو جدا نشدنی استودیوهای ساخت موسیقی شد. این ها بخشی از انواع و ویژگی های اسپیکرهای مانیتورینگ هستند که هر کدام مزایای مخصوص به خودشان را دارند. ماوس بیسیم و باسیم A4tech: ماوس های بدون کابل به دانگل 2.4 گیگاهرتزی مجهز شدن و زمانی که به کامپیوتر وصل میشوند بدون نیاز به نصب میتوانید از آن براحتی استفاده کنید در برخی از آنها دکمه تنظیم وجود دارد که مناسب افراد گرافیست و گیمرها میباشد. اسپیکر یا بلندگوی شیپوری تحت شبکه مناسب برای استفاده در محیط های باز و نویزی می باشد. عمل تایپ کردن ازطریق فشردن سوئیچ های مکانیکی موسوم به «کلید» (key) و ارسال سیگنال ناشی از فشردن کلیدها به کامپیوتر ارسال می گردد. با این حال طراحی زیبا و صدای واضح دو مورد از ویژگیهایی هستند که این بلندگو را به یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک تبدیل کردهاند.

اسپیکرهای بلوتوث خارجی بهتر است یا ایرانی؟ اکثر رایانهها بهصورت پیشفرض دارای یک کارت صوتی هستند که شامل جکهای صوتی برای میکروفنها و بلندگوها است. بیشتر رایانهها به بلندگوهای قدرتمند مجهز نیستند. جی بی ال فلیپ 5 به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک به شما ثابت میکند که یک اسپیکر خوب لزوما نباید به ویژگیهای سخت افزاری منحصربفردی مجهز باشد. در چنین شرایطی یک سیستم 5.1 برای شما کفایت میکند. توانایی سیستم بلندگو برای بارگیری دقیق فرکانسهای صوتی، میتواند نشانگر خوبی از نحوه پاک کردن (بدون نویز کردن) صدا باشد. سونوس موو ورای یک اسپیکر رده متوسط بلوتوث دار است و میتواند در کنار سایر اسپیکرهای خانگی سازندهاش کارایی خوبی را ارائه کند. این بلندگو در مقایسه با ابعادش صدای قویتر و باس عمیقتری دارد و نشان میدهد که یک اسپیکر کوچک هم میتواند خروجی صدای خوبی داشته باشد. بنابراین، در این راهنمای خرید اسپیکر، شما را در انتخاب اسپیکر مناسبتان، راهنمایی میکنیم. برای آزمایش کردن این کیفیت اتاق میتوانید به مرکز اتاق بروید و کف بزنید، اگر صدای دست شما منعکس شود، بهتر است که اتاق دیگری را برای بستن سیستم صوتی خود انتخاب کنید. این اسپیکر بلوتوثی ارزان با طراحی شیک و ساده خود توانسته است بیشتر افراد را به خود جذب کند.

کمپانی های بسیاری در این زمینه فعالیت میکنند اما تولید محصولات با کیفیت، قابل اعتماد و مورد پسند کاربر باعث ایجاد محبوبیت بین کاربران و گیمرها میشود که نتیجه این محبوبیت دست یافتن به آورازه جهانی در بین چندین برند است. همچنین در محیط های پر نویز مثل کارخانه ها نیز کاربرد بهتری دارد. انواع دیگر بلندگوها و دستگاههای تقویت کننده صدا علاوه بر بلندگوهای استاندارد وجود دارد، در این بخش برخی از بلندگوهای مهم و رایج را به صورت خلاصه پوشش میدهیم. بلندگوها از یک دستگاه مانند یک رایانه یا گیرنده صوتی، ورودی صوتی را دریافت میکنند. این بلندگوها توسط پخش کنندهها برای مانیتور (مدیریت) صدا استفاده میشوند. ماوس گیمینگ A4tech: این نوع ماوس مخصوص بازی برای گیمرها است که بدلیل مزایایی که نسبت به ماوس معمولی دارد ارزش خرید را دارد. سونی SRS-XB501G در مقایسه با اسپیکرهای مخصوص خانه از نظر طراحی قدیمی است و کارایی متوسطی در زمینه تشخیص صدا دارد. این فروشگاه در دو زمینه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل فعالیت میکند. قرار دادن یک جفت اسپیکر ایستادهی بلند در دو سمت یک تلویزیون در گوشههای دیوار چند مشکل ایجاد میکند.

منبع: خادمی

دکمه بازگشت به بالا