عمومیکسب و کار استانها

پمپ کارواش برتولینی

آینده یک شرکت اغلب در گذشته آن نوشته می شود. اگر به تاریخچه پمپ کارواش برتولینی فکر کنید، که به عنوان یک شرکت زیرزمینی در سال 1918 شروع به کار کرد، می توانید زمانی را به یاد بیاورید که بنیانگذار این شرکت، اوگو برتولینی، می خواست مشکلات زمین های کشاورزی را حل کند. در واقع، به منظور بهبود باروری و بهره وری گیاهان، این شرکت در روستای روبیرا، منطقه ای غنی از کشاورزی و کارآفرینان در آن زمان، تأسیس شد. بدین ترتیب اولین پمپ اسپری متولد شد. این یک پمپ پیستونی با کارایی دوگانه برای کاربرد علف‌کش در گندم و کاربرد در تاکستان‌ها است که معمولاً در منطقه رجیو امیلیا استفاده می‌شود. از آن زمان، محصولات ما یکی پس از دیگری به رشد خود ادامه داده اند، از جمله پمپ های کارواش با جابجایی مثبت پیستون/دیافراگم، پمپ های پیستونی ساده و تنظیم کننده های فشار.

سال ها گذشت و در دهه 70، پمپ محدودیت های فنی داشت: گران، بسیار پر سر و صدا و نگهداری آن دشوار است. بنابراین، برتولینی شروع به طراحی و ساخت پمپ های جدید کرد تا در یک تغییر بزرگ برای رفع نیازهای بازار بهتر عمل کند. مدل‌های جدید کوچک، سبک و کارکرد آسان هستند و سطح صدای پایینی دارند که نگهداری یا تعویض آن آسان است. اولین پمپ های پیستونی فشار قوی برای مصارف صنعتی توسط شرکت برتولینی در اوایل دهه 1970 طراحی شد، زیرا برتولینی زادگاه شرکت های رقیب است که در بازار امروز فعالیت می کنند. این شرکت همچنان به گسترش فناوری های جدید در قالب پتنت و پتنت ادامه می دهد و با تایید تحقیقات مهندسی کارایی، قابلیت اطمینان و کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

انواع پمپ کارواش برتولینی

به طور کلی انواع پمپ کارواش برتولینی پمپ های پیستونی و دیافراگمی هستند که از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم هستند. محصولات برند برتولینی از نظر نوع کلاچ به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

لوله های اتصال مستقیم

پمپ کوپلینگ شاسی

در سال های اخیر مدل های پمپ کارواش برتولینی در نسخه های مختلفی تولید و ارائه شده است که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پمپ کارواش برتولینی سری CA

پمپ برتولینی RA

Bertolini پمپ TM

پمپ های WM برتولینی

که در …

هر ساله شاهد معرفی نسل جدیدی از پمپ های برتولینی با ظرفیت های بیشتر نسبت به سری های قبلی و با کیفیت ساخت بالاتر هستیم.

انواع پمپ برتولینی نیز از نظر فشار به مدل های زیر تقسیم می شوند:

پمپ برتولینی 110 بار

پمپ برتولینی 200 بار

بمب برتولینی 300 بار

برتولینی پمپیا 400 بار

و…

افزایش فشار هر پمپ برتولینی همیشه باعث افزایش سایز آنها می شود و کاربرد آنها متفاوت خواهد بود. پمپ های برتولینی در صنایع شیمیایی، صنعت گاز، صنعت شستشوی صنعتی، صنایع غذایی، سنگ تراشی و صنایع سرامیک کاربرد دارند.

قیمت روز انواع پمپ برتولینی.

یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی که اقدام به خرید و استفاده از ماشین شوی برتولینی می کنند، عدم اطلاع از قیمت این پمپ ها در بازار است. این مشکل حتی خرید محصولات تقلبی این پمپ ها را با قیمت های بسیار بالا از سودجویان نیز سردرگم می کند. قیمت پمپ برتولینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها مشخصات فنی پمپ و همچنین تامین کننده پمپ می باشد. معمولا مدل های مختلفی از پمپ های برتولینی در بازار وجود دارد که هر کدام از نظر اندازه، کاربرد، فشار و سایر پارامترهای فنی متفاوت هستند.

بهترین و مطمئن ترین راه برای اطلاع از قیمت روز انواع پمپ برتولینی تماس با نمایندگی های مجاز پمپ برتولینی در کشور می باشد. این شرکت ها انواع پمپ برتولینی را در بازار عرضه می کنند و همواره قیمت نهایی محصول را به اطلاع مشتریان و خریداران می رسانند. گروه آب نیرو به عنوان یکی از توزیع کنندگان و توزیع کنندگان مجاز پمپ کارواش برتولینی در کشور شناخته می شود که از طریق کارشناسان این شرکت به راحتی می توانید لیست قیمت روز پمپ کارواش برتولینی را دریافت نمایید.

محصولات ماشین لباسشویی صنعتی این شرکت به 3 گروه اصلی تقسیم می شوند:

محصولات کشاورزی عبارتند از:

پمپ های دیافراگمی، پمپ های پیستونی، تنظیم کننده های فشار، واحدهای کنترل، کنترل کننده های سمپاش (کامپیوتر)، لوازم جانبی مکمل، ابزار باغبانی

پمپ فشار پایین، فشار متوسط، فشار قوی / دیافراگمی با حجم خروجی متغیر، طراحی شده برای کودپاش، باغبانی و ماشین آلات صنعتی. پمپ از مواد مرغوب ساخته شده است که در برابر خوردگی اسیدی و محصولات خورنده مقاوم هستند. پمپ های رفت و برگشتی با پیستون های سرامیکی جامد برای پمپاژ فشار بالا در کاربردهای صنعتی طراحی شده اند.

تنظیم کننده فشار / واحد کنترل. شیرهای کنترل از راه دور دستی و محرک کنترل پنوماتیک و کامپیوتر برای تمام موتورهای دریایی برتولینی و واحدهای کنترل از راه دور.

محصولات صنعتی عبارتند از:

پمپ پیستونی یا برولین سه مرحله ای پمپ با موتور روغن یا موتور الکتریکی تجهیزات پمپ سه مرحله ای پمپ آب HP-WJP واحد تغذیه سری CK 3003-C-3006 برای کاربرد – کاربرد ویژه، قطعات HP- Wjp

محصولات باغبانی عبارتند از:

یونیت موتور پمپ، پمپ با الکتروموتور 12، 240 و 400 ولت.

پمپ های پیستونی/دیافراگمی 2/3، قطعات آبکاری شده از آلومینیوم آنودایز یا پلی پروپیلن ساخته شده اند. پمپ با 3 پیستون سرامیکی مدولار. این پمپ ها مجهز به اتصالات مناسب می توانند با موتورهای برق تک فاز/سه فاز یا موتورهای بنزینی 2.4 سیکل نصب شوند. تجهیزات باغبانی و سمپاشی گلخانه.

دکمه بازگشت به بالا