عمومیکسب و کار استانها

گن ساعت شنی رنگ کرم

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن لاغری بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

Cream colored hourglass

رنگ های محبوب گن زنانه

گن لاغری قزن دار، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است. گن ساعت شنی ،گن لاغری و نوعی لباس است که هدف اصلی برای استفاده از آن فشرده سازی و پوشاندن چربی های بدن میباشد. استفاده از انواع گن باعث فشرده سازی چربی های آن بخش شده و باعث میشود که تا چند سانتی متر از حجم بدن کمتر شود.

استفاده از لاغری باعث میشود انحنای کمر باریک تر نشان داده شود و همین امر اعتماد به نفس و زیبایی رو چند برابر میکند.همچنین استفاده از انواع محصولات گن ساعت شنی لاغری به منظور رژیم های لاغری و ورزشی امری متداول است.

گن های ساعت شنی لاغری گزینه ای مقرون به صرفه و همچنین فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بوده و همچنین غیر قابل مشاهده از زیر لباس است.از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی اشاره کرد.گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است.

این گن لاغری همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است.همچنین برای ورزشکارانی که از مشکل چربی ناحیه شکم رنج می برند و دنبال راه حلی سریع و آسان برای از بین بردن چربی های اضافی دور شکم هستند ، گن ساعت شنی بسیار مناسب می باشد.برای افراد عادی که در طی فرایند های روزانه و سرکار و … میخواهند سایز کم کنند هم این گن به شدت توصیه می شود.

مزایای گن ساعت شنی

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی

گن ساعت شنی برای افراد لاغر هم مناسبه

گن ساعت شنی برای افراد چاق و لاغر مناسب است بعضی افراد فکر میکنند گن فقط برای افراد چاق مناسب میباشد اما اصلا این گونه نیست.چون گن های ساعت شنی علاوه بر کاهش سایز مزایا خیلی زیادی دارند که در این مطلب به این مزایا میپردازیم و دلیل برتری این گن به تمامی گن های موجود در بازار میباشد که آن را معروف وپرفروش کرده است.

گن های ساعت شنی همانطور که از اسمشان پیداست دارای دوخت ساعت شنی هستند یعنی قسمت بالا و پایین گن پهنتر از قسمت میانی دوخته شده است تا به بدن شما فرم ساعت شنی دهد و دلیل نام گذاری این گن همین فرم دوخت آن است. در نتیجه گن بدن را فرم میدهد و وقتی قزنها تنگتر میکنید این فرم بیشتر وبیشتر در بدن مشخص میشود. که این دغدغه بسیاری از افراد بخصوص ورزشکاران و مدل ها میباشد که این فرم که زیباترین فرم شناخته شده در دنیا هست روی بدنشان ایجاد شود.

و همچنین افرادیکه عملهای لیپوماتیک و ابدومینوبلاستی انجام داده اند میخواهند برای کاهش ورم و حفظ این فرم از گنهای ساعت شنی به مدت طولانی استفاده کنند.پس یکی از مهمترین مزایا گن های ساعت شنی فرمدهی بدن به شکل ساعت شنی میباشد.به یکی از ویژگی های منحصربه فرد دیگر گن ساعت شنی میپردازیم:این گن بدلیل وجود قزنهای متعدد و متریال با کیفیتی که در ساخت آن بکاربرده شده است به فرد این امکان را میدهد که مدت طولانی تری از گن ساعت شنی استفاده کند.

یعنی وقتی فردی یک گن ساعت شنی تهیه میکند مانند این میماند که چندتا گن تهیه کرده است چون بخاطر وجود قزنها با کاهش سایز، چند بار میتواند گن را تنگ تر کند و هزینه بیشتری صرف خرید چندین گن نکند. و حتی اگر سایز اون فرد بزرگتر شد قزنها به عقب برگردد. در واقع این امکان را میدهد که آزادی عمل بیشتری در هنگام استفاده از گن داشته باشد.

رکابی گنی مردانه

به دلیل سبک زندگی امروزی و زیاد شدن چاقی نواحی شکمی ، تیشرت های لاغری گنی رکابی مردانه در بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که مانند زیر پیراهنی در زیر لباس های عادی روزانه خود می پوشند و سایز بدن را کوچکتر و محکم تر نشان می دهد گن لاغری مردانه آرتان یک برتری مهم نسبت به سایز مدل های گن مردانه دارد و آن دو لایه بودن این گن در قسمت زیر سینه و شکم و پهلوها است که کشش و حالت دهی و جمع کردن بالاتری را در این نواحی به وجود می آورد همچنین در قسمت پایین آن یک نوار ژله ای وجود دارد تا تیشرت گنی محکم در جای خود قرار بگیرد و جابجا نگردد

دکمه بازگشت به بالا