عمومیکسب و کار استانها

گن کمری

گن ساعت شنی |گن لاغری ساعت شنی

گن ساعت شنی با قیمت مناسب در اکثر فروشگاه ها موجود می باشد. این گن لاغری و نوعی لباس است که هدف اصلی برای استفاده از آن فشرده سازی و پوشاندن چربی های بدن میباشد. استفاده از انواع گن باعث فشرده سازی چربی های آن بخش شده و باعث میشود که تا چند سانتی متر از حجم بدن کمتر شود. استفاده از لاغری باعث میشود انحنای کمر باریک تر نشان داده شود و همین امر اعتماد به نفس و زیبایی رو چند برابر میکند.همچنین استفاده از انواع محصولات گن ساعت شنی لاغری به منظور رژیم های لاغری و ورزشی امری متداول است.

گن های ساعت شنی لاغری گزینه ای مقرون به صرفه و همچنین فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بوده و همچنین غیر قابل مشاهده از زیر لباس است. از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی و گن لاغری اصل کلمبیا اشاره کرد. گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است.

این گن لاغری همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است. همچنین برای ورزشکارانی که از مشکل چربی ناحیه شکم رنج می برند و دنبال راه حلی سریع و آسان برای از بین بردن چربی های اضافی دور شکم هستند ، گن ساعت شنی بسیار مناسب می باشد. برای افراد عادی که در طی فرایند های روزانه و سرکار و … میخواهند سایز کم کنند هم این گن به شدت توصیه می شود.

انواع گن ساعت شنی ( گن شنی اصل )

گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد. گن های فیت گن دارای ۳ یا ۶ قزن بسیار محکم در جلو گن و در دو مدل و یا می باشد. گن ساعت شنی ۹ فنره دارای لاتکس داخلی به همراه ۹ فنر می باشد که باعث ایجاد گرمای شدید در ناحیه شکم و پهلو می شود. در مقابل گن ساعت شنی ۲۵ فنره دارای دورویه لاتکس هم در لایه زیرین و هم در لایه بیرونی آن قرار داد و باعث ایجاد گرمای بسیار شدید تر نسبت به گن ساعت شنی ۹ فنره در ناحیه می گردد.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند. گن ساعت شنی شکمی نواحی شکم و پهلو را به خوبی پوشش می دهد و باعث چربی سوزی در این نواحی می شود. اما گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی دارای دو بند در بالای گن می باشد که باعث پوشش دهی بیشتر در ناحیه کمر می گردد. به همین جهت هم آقایان و هم خانم های عزیز می توانند از گن ساعت شنی شکمی و تاپی استفاده کنند. در بدن افراد که افتادگی پوست دارند حتماْ گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی پیشنهاد میگردد.

مزایای گن ساعت شنی

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  • دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  • استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

گن ساعت شنی برای افراد لاغر هم مناسبه

خرید گن اسلیپ برای افراد چاق و لاغر مناسب است بعضی افراد فکر میکنند گن فقط برای افراد چاق مناسب میباشد اما اصلا این گونه نیست. چون گن های ساعت شنی علاوه بر کاهش سایز مزایا خیلی زیادی دارند که در این مطلب به این مزایا میپردازیم و دلیل برتری این گن به تمامی گن های موجود در بازار میباشد که آن را معروف وپرفروش کرده است. گن های ساعت شنی همانطور که از اسمشان پیداست دارای دوخت ساعت شنی هستند. پس یکی از مهمترین مزایا گن های ساعت شنی فرمدهی بدن به شکل ساعت شنی میباشد.

یعنی قسمت بالا و پایین گن پهنتر از قسمت میانی دوخته شده است تا به بدن شما فرم ساعت شنی دهد و دلیل نام گذاری این گن همین فرم دوخت آن است. در نتیجه گن بدن را فرم میدهد و وقتی قزنها تنگتر میکنید این فرم بیشتر وبیشتر در بدن مشخص میشود. که این دغدغه بسیاری از افراد بخصوص ورزشکاران و مدل ها میباشد که این فرم که زیباترین فرم شناخته شده در دنیا هست روی بدنشان ایجاد شود. همچنین افرادیکه عملهای لیپوماتیک و ابدومینوبلاستی انجام داده اند میخواهند برای کاهش ورم و حفظ این فرم از گنهای ساعت شنی به مدت طولانی استفاده کنند.

برتری های گن ساعت شنی نسبت به سایر گنها:

قدرت کشسانی گن های ساعت شنی نسبت به سایر گنها پایین تر بوده و در مقابل دارای قدرت جمع کنندگی بسیار بالاتر از گن های موجود در بازار دارند. این ویژگی مهم به گن این امکان را میدهد که همان بار اول حداقل دو سایز فرد را جمع کند یعنی کاهش سایز زیاد به محض پوشیدن گن صورت میگیرد وباعث میشود وقتی گن را مدام استفاده میکنید یا میشورید شل نشود و مثل روز اول شکم و پهلو شما را جمع کند.

حال یک سوال که در ذهن مصرف کننده همیشه ایجاد میشود این است که: آیا وقتی ما قزن ها گن را جلو میرویم گن کش می آید یا ما داریم سایز کم میکنیم؟ جواب این سوال در گن های ساعت شنی اصل کاملا مشخص است وقتی شما قزنها را جلو میروید به این معنی نیست که گن کش آمده بلکه خود فرد بصورت واقعی سایز کم میکند. و زمانیکه شش ردیف قزن جلو میرود حداقل 8 سانت بصورت واقعی و حداکثر 15 سانت دور شکم کوچک تر میشود.

پس قدرت جمع کنندگی گن های ساعت شنی خیلی بالاست. یکی دیگر از مزایای گن های ساعت شنی استفاده از آن ها بعد از عمل زایمان میباشد. خیلی خانمها کمردرد, افزایش ورم و سایز شکم و پهلو بسیار رنجشان میدهدکه بلافاصله بعد از عمل باید از گن استفاده کنند هم برای کاهش کمردرد و هم برای کاهش ورم و سایز به آنها بسیار کمک میکند و یک عده از افراد چه خانم و چه آقا بدلیل داشتن قوز کمر یا کارشان که ساعت های زیادی پشت میز می نشینند باعث میشود کمرشان قوز پیدا کند. برای این افراد هم گن ساعت شنی معجزه میکند. بخاطر وجود فنرهای درون گن کمرشان را صاف و فرم نشستن را اصلاح میکند. گن های لاغری برای اندام های لاغری که فرم خاصی ندارند یا اندام گلابی شکل یا بد فرمی دارند هم مناسب است. چون بدن را خوش استایل و زیبا میکند.

گن ساعت شنی را چگونه بپوشیم؟

برای استفاده از گن ساعت شنی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گن ساعت شنی را بردارید و در دستان خود قرار دهید.
    2. گن ساعت شنی را دور شکم خود قرار دهید، ما بین دو طرف گن ساعت شنی به اندازه یک کف دست فاصله می باشد.
    3. از قزن ردیف اول به سمت بالا شروع به متصل کردن قزن ها می کنیم.

گن ساعت شنی چگونه عمل می کند؟

گن ساعت شنی یک وسیله تناسب اندام کمربندی که مانند یک پوشاک است ، که معمولاً از پارچه‌ای ضخیم (لاتکس) و ستون فلزی سخت ساخته شده است و در اطراف قسمت وسط بدن قرار می‌گیرد. گن ساعت شنی به وسیله قزن ها به هم متصل می‌شود. هدف آن این است که بسیار بیشتر از یک میله یا لباس زیر شکل‌دهنده بر روی کمرتان به صورت فشرده تنظیم شود تا شکلی باریکتر و جمع‌تر به شما بدهد. در حالی که نتایج می‌تواند به طور فوری مشاهده شود، اغلب از آن برای به دست آوردن شکلی باریکتر و بزرگتر از ساعت شنی استفاده می‌شود.

کدام مدل گن ساعت شنی 6 قزنه 9 فنر یا 6 قزنه 25 فنر برای من مناسب است؟

اگر تا به حال از گن لاغری یا گن ساعت شنی استفاده نکرده اید بهتر است از گن 6 قزنه 9 فنره استفاده کنید چرا که فشار کمتری نسبت به گن 25 فنر دارد. اگر تجربه استفاده از گن ساعت شنی 6 قزنه 9 فنره را دارید پیشنهاد می گردد حتماً از گن ساعت شنی 6 قزنه 25این نوع از گن ها برای افرادی مناسب است که فقط از مشکل پهلو و شکم رنج می برند و از اینکه گن آنها روی سینه ها، ران و باسن آنها قرار بگیرد اذیت می شوند.

سوالات متداول درمورد گن ساعت شنی اصل :

  1. گن های ساعت شنی اصل کلمبیا برند آنچری چه تفاوتی با گن های معمولی موجود در بازار دارد؟

گن های ساعت شنی اصل آنچری با تکنولوژی دبل کمپرس تولید شده اند و لایه های آن از جنس لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در امر چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن موثر است . شما به محض پوشیدن گن ساعت شنی شاهد کاهش سایز ۱ الی ۲ سایز می باشید.

  1. آیا گن ساعت شنی برای بعد از زایمان و عمل های زیبایی مانند جراحی پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی مناسب می باشد؟

بله ! صد درصد این گن برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت پهلو به حالت اولیه خود طراحی شده است و تمام پزشکان جراح زیبایی گن ساعت شنی را برای بعد از عمل زیبایی شکم به بیمار خود توصیه میکنند همچنین گن ساعت شنی برای بعد از زایمان نیز بسیار موثر است و میتواند اندام شما را به قبل از دوران بارداری برگرداند.

دکمه بازگشت به بالا