عمومیکسب و کار استانها

مدل لباس شخصیت های کارتونی

چگونه جشن تولد کودکمان را خاطره انگیز کنیم؟

گرفتن جشن تولد برای کودکان بسته به جنسیتی که دارند، نیاز به مدیریت و کمی شناخت از سن و سال و روحیات آنها دارد. بسیاری از خردسالان در این سن و سال رویاهای خاص خود را دارند که آرزوی شان محقق شدن دنیای خیالی و خواسته های کودکانه شان است.

برگزاری مراسمات با تزیینات مخصوص بزرگسالان و سلیقه و هوش آنها، نمی تواند آنگونه که باید در خاطره کودکان بماند و کودک متوجه میزان خرج شما برای برگزاری تولد نمیشود. تنها چیزی که برای کودک حائز اهمیت است، نزدیک شدن و زندگی کردن در فانتزی های کودکانه شان است. بدین منظور باید در خرید و انتخاب، به سلیقه و علاقه فرزندتان توجه کرده و هم چنین فضایی را برای آنها ایجاد کنید، که در ساعاتی از روز، آنها را به دنیای کودکانه و فانتزی شان نزدیک کند.

جشن تولد با گروه دوستان یا خانواده

با مدیریت و اجرای برخی از مسائل می توان اقدام به برگزاری جشن تولد خاطره ساز نمود. تا قبل از چهار سالگی کودک قادر به یاد آوردن هیچ خاطره و تصویری نیست. بعد از این دوران اما قضیه متفاوت بوده و هر چه به علاقه او در مراسم بیشتر دقت کنید، نقش بسزایی در شکل گیری هویت و احساس و اعتماد به نفس او ایفا خواهید کرد. در کنار کادو، تزیینات و افرادی که در مراسمات گرد هم جمع میشوند، لباس تولد در شکل گیری احساس مثبت در کودکان تاثیر به سزایی دارد.

امروزه لباس تولد با تم شخصیت های کارتونی همراه وسایل تولد با همان تم در بازار موجود است که با کمی دقت در روحیات و صحبت های کودک می توان، آنها را کشف کرد و با به کار بردن تم مورد علاقه کودک در تولدش، میتوان با کمترین هزینه اقدام به خرید لباس شخصیت های کارتونی در تحقق یافتن دنیای کودکانه او سهیم بود.

در تولد، هدفتان تخلیه هیجانی کودک و در عین حال آموزش استقبال و میزبانی از میهمانان نیز باشد. گوشزد کردن آداب معاشرت متناسب با سن شان، همچنین تشکر از میهمانان بابت هدیه هایشان، از دیگر آموزش هایی است که باید به کودکتان بدهید.

راه های برگزاری جشن تولد با تم تولد

کودکان با کوچکترین اقدامات و دریافت کوچکترین چیزها، احساس خوشحالی وصف ناپذیری پیدا می کنند. در ارتباط با آنها باید دنیای ساده و کوچک شان را بشناسید. بدون نیاز به صرف پول یا انرژی زیاد، تنها با کمی دقت در کشف حال و هوای درونی شان ، میتوانید اوقات شادی برایشان بسازید.

لباس تم تولد باید با توجه به روحیه آنها و جنسیت شان تهیه شده و آنقدر راحت باشد که در طول تولد، با پوشیدن آن انرژی گرفته و لذت ببرند. از جمله تم های تولد که میتوانید آن را با توجه به روحیه فرزندتان در جشن تولدشان پیاده کنید و لباس مناسب تولد او را متناسب با آن انتخاب کنید موارد زیر می باشد:

1-   تم با شخصیت ها و عناصر کارتون مورد علاقه فرزندتان ( سیندرلا، دختر کفشدوزکی ، راپونزل، السا و لباس های پرنسسی ). شما می توانید در سایت ما از قیمت لباس السا و دیگر شخصیت های کارتونی مطلع شوید.
2-   تم با شخصیت های خیالی و قهرمان های فیلم ( سوپرمن، مرد عنکبوتی، رابین هود و …)
3-   لباس های محلی
4-   تم جنگل یا نجوم و کادوهای متناسب با آن
5-   رویاهای بچه گانه فرزندتان که در قالب صحبت با هیجان برای شما تعریف می کند.
6-   تم دخترانه
7-   تم پسرانه و پلیسی

 وسایل مناسب برای تم تولد

بعد از مشخص کردن تم تولد و لباس تم ، باید رنگ مورد علاقه فرزندتان را مد نظر قرار داده و آن را در پس زمینه تولد به کار ببرید. سفارش کیک در همخوانی با لباس تولد از دیگر اقداماتی است که می توانید انجام دهید. تهیه لوازم زیبای فانتزی برای تولد از اقدامات تکمیل کننده ای است که با توجه به استطاعت مالی شما میتواند انجام شود.
پیش دستی، بشقاب، چاقو و لیوان، بنر و بادکنک ها با اشکال کارتونی از جمله این لوازم است.

در انجام کارها برای کودکان اصلا نیاز به خرج کردن پول زیاد و برگزاری مراسمات بزرگ و کمال گرایانه نیست. هرگز با بهانه نداشتن پول برای برگزاری مراسم و خرید هدیه های گران، آنها را از چیزهای کوچک و کاربردی که ممکن است خوشحال شان کند محروم نکنید. دنیای بچه ها کوچک تر و ساده تر از آن است که با یک اقدام کوچک شاد نشده و برای خوشحال شدن نیاز به اقدامات خاصی داشته باشند. برگزاری مراسم خودمانی و هر چند کوچک با لباس تولد خاص و اتفاقاتی که تا بحال تجربه اش نکرده اند می تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

 لباس تولد با شخصیت های کارتونی

به دلیل رشد مهارت در ساخت انواع انیمیشن، کودکان با جنسیت دختر و پسر، ارتباط تنگاتنگی با شخصیت های کارتونی برقرار می کنند. خرید عروسک یا اسباب بازی با شخصیت های مورد علاقه، خرید کیف و دفتر و لوازم مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی گواه این امر است که کودکان با کاراکترهای کارتونی یا قهرمان داستان ها ارتباط برقرار کرده و دوست دارند، در دنیای خیالی با آنها زندگی کرده و با آنها ارتباط داشته باشند.

برای خرید لباس تولد با شخصیت کارتونی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که، بدون قضاوت افکار کودک و تجاوز به حریم تخیلات او، متوجه شوید، با کدام شخصیت بیشتر از بقیه ارتباط برقرار کرده و دوست دارد در دنیای کدام یک از آنها زندگی کند در این باره نیز در وبسایت کیدیا مقالات گوناگونی قرار گرفته است که میتوانید مطالعه نمایید .
با فهم این مسئله با کمترین امکانات می توانید، این دنیا را با تصاویر کارتونی پیاده سازی کرده و ساعات هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید.

لباس تم تولد با شخصیت کارتونی موجب همزیستی با آن کاراکتر شده و کودک در ساعاتی که آن لباس را بر تن دارد می تواند در قدرت، جذابیت یا صبر و شکیبایی با او همزاد پنداری کند و این امر در اعتماد به نفس او بسیار تاثیر گذار میباشد.
علاوه بر آن می تواند با پوشیدن آن لباس به انجام تئاتر و نمایش های مختلف بپردازد و تخیل و تفکر خود را پرورش دهد.

در اروپا از انیمیشن های کلاسیک و هنری  و در آسیای شرق از انیمه ها به یک شکل متفاوت. تعداد این شخصیت های الهام بخش به قدری زیاد هستند که نمیتوان در چند دقیقه خلاصه کرد، ولی ما امروز سعی برای شما 6 شخصیت متفاوت را انتخاب و در مورد آن ها صحبت کنیم .

6 شخصیت متفاوت از شخصیت های کارتونی

۱. جسیکا رابیت (Jessica Rabbit) در چه کسی برای راجر رابیت پاپوش ساخت؟

 جسیکا رابیت همسر شخصیت کارتونی راجر رابیت در کارتون <چه> (who framed Rager Rabbit)  یک فیلم خیالی کمدی که در سال ۱۹۸۸ ساخته شد که از رمان <چه> اقتباس شده است. این فیلم، یک معمای قدیمی سال ۱۹۴۷ در لس آنجلس ، زمانی که شخصیت های کارتونی در برابر سیستم استودیو سینمای هالیوود کلاسیک مقابله میکنند را به تصویر میکشد و ترکیبی از شخصیت های کارتونی و عوامل زنده ی متحرک است که یک کارتون نوآر را می سازد.

جسیکا رابیت شخصیت جذاب فیلم به شدت به همسر خود علاقه مند است با اینکه موضوع کارتون با تردید راجر نسبت به وفاداری همسر خود پیش میرود. استایل لباس پوشیدن او بارها به عنوان یک سمبل اغواگری و جذابیت در میان شخصیت های کلاسیک متحرک توصیف شده است. لباس قرمزدکلته و دستکش های بنفش بلند، کفشهای پاشنه بلند قرمز با موهای قرمز جذاب، او را با اختلاف در تمامی مجلات و نظرسنجی ها او را یک خانم کلاسیک و بسیار جذاب معرفی کردند.

همچنین در سال ۲۰۰۸ جسیکا توسط امپایر (Empire) به عنوان یکی از 100 شخصیت برتر فیلم در همه زمان ها انتخاب شد و لقب ششمین شخصیت بزرگ انیمیشنی توسط همین مجله را گرفت. هر ساله در جشن های هالویین بازیگران و ستارگان بسیاری از این استایل تقلید میکنند و همان ترکیب دلفریب و زیبا را بازسازی میکنند.

جمله ی معروف جسیکا این است که: <من>. یعنی شبیه خرگوش های پلی بوی کشیده شده است ولی در نهایت یک انسان، با ذات پاک و هویت انسانی است. البته اگر چه راجر و جسیکا هر دو تون (شخصیت کارتونی) هستند ولی باز هم ازدواج آن ها بین نژادی محسوب میشد که جنجال و حاشیه های بسیاری به دنبال داشت.

۲. کروئلا  دویل (Cruella d Vil) در ۱۰۱ سگ خالدار

کروئلا دویل شخصیتی است که در سال ۱۹۵۶ در رمان ۱۰۱ سگ خالدار خلق شد و اولین بار در سال ۱۹۶۱ در انیمیشن با همین نام محصول شرکت والت دیزنی حضور پیدا کرد. در تمام نسخه‌ها، او دشمن اصلی ۱۰۱ یا ۱۰۲ سگ خالدار است که ۹۷ یا ۹۹ توله از آنان را می‌دزدد تا از پوست آنان برای خز لباس‌های خود استفاده کند.

اگر چه که او شخصیت منفور کارتون است ولی استایل لباس پوشیدن او بارها توسط بازیگران مختلفی تقلید شده است و یه یکی از آیکونیک ترین لباس های شخصیت های کارتونی تبدیل شده است. در داستان این کارتون کروئلا در حالی که تحت درمان هیپنوتیزم درمانی بود، در وقایع ابتدایی فیلم با استفاده از اعتیاد خود به خز معالجه شد و با آزادی مشروط از زندان آزاد شد. او اصرار دارد که “الا” نامیده شود زیرا به نظرش کروئلا خیلی بی رحمانه به نظر می رسد.

متأسفانه، این شخصیت جدید برای مدت طولانی دوام ندارد، زیرا اثرات صدای زنگ های بیگ بن قادر به از بین بردن شرطی سازی است و کروئلا را به خود قبلی خود باز می گرداند. در مرحله “الا” ، کروئلا عادت های مشخص خود را مانند پوشیدن لباس خز طبیعی، ناخن های بلند، مدل موهای عجیب و البته سیگار کشیدن را ترک می کند.

هنگامی که بیگ بن امواج مغزی او را دوباره به کروئلا میلرزاند، عادات قدیمی او بازمیگردد و نقشه ی ساخت یک کت از پوست توله سگ های دوست داشتنی دالمیشن داستان که فرزندان دیپ استیک (Dipstick) هستند را میکشد. از استایل لباس های جذاب او میتوان به پالتو بلند پوست سفید، پیراهن تنگ بلند مشکی، دستکش ها و کفش های پاشنه دار قرمز و موهای ۲ رنگ مشکی قرمزش اشاره کرد.

۳. وودی (woody) در داستان اسباب بازی:

شخصیت کارتونی وودی، شخصیت اصلی سری داستان های اسباب بازی که توسط پیکسار ساخته شد و به طرز جالب توجهی در آن همه ی اجسام بی جان حرف میزنند، راه میروند، تفریح میکنند، میرقصند وعاشق میشوند. از زمان اولین حضور خود، وودی به عنوان یکی از مشهورترین و محبوب ترین شخصیت های فیلم در تمام دوران باقی مانده است.

استایل کاوبوی وودی با یک کلاه قهوه ای، دستمال گردن قرمز، بلوز چهارخانه، جلیقه ی چرم و پوست، یک کمربند پهن، چکمه های قهوه ای و شلوار جین شناخته میشود. این سبک لباس پوشیدن به قدری جذاب است که توانست الهام بخش بسیاری از بازیگران برای لباس پوشیدن در مراسم های خاص و هالوین باشد. این شخصیت در تمام داستان اسباب بازی از ۱ تا ۴ از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۲۰ به عنوان یک نماد برای تمامی نوجوانان و جوانانی بود که در مورد سبک لباس پوشیدن کاوبوی چیزی نمیدانستند.

۴. ملفیسنت (Maleficent) در زیبای خفته:

وقتی بحث از سبک لباس پوشیدن در کارتون های دیزنی به میان می آید، اکثرا افراد شرور هستند که بهترین لباس ها را دارند و چه کسی شیک تر و شرور تر از ملفیسنت؟ شخصیت کارتونی ملیفیسنت در سال ۱۹۵۹ در نقش یک جادوگر بود که وقتی  فهمید تنها کسی است که در جشن نامگذاری پرنسس آرورا دعوت نشده است، نوزاد را طلسم کرد که قبل از غروب خورشید  تولد ۱۶ سالگی اش، دستش با چرخ نخ ریسی سوراخ شده و به یک خواب عمیق فرو برود و تنها به وسیلهٔ بوسهٔ عشق  حقیقی بیدار شود.

کلاه شاخ دار ملفیسنت به تنهایی برای برنده شدن در هر مسابقه ای از استایل های خاص کافی است حال به آن شنل دراماتیک بنفش و سیاه شگفت انگیز را هم اضافه کنید. در طول تاریخ در هیچ انیمیشنی از دیزنی به معنای واقعی کلمه هرگز شخصیتی شیک تراز او وجود نداشته است و احتمالاً دیگر وجود نخواهد داشت.

در مورد ملیفیسنت فیلم ها متعددی ساخته شده است که حتی در همان فیلم ها هم بخش طراحی لباس به شدت درگیر بوده اند، حتی گفته میشود برای ارزش گذاری کامل به این نقش و استایل این شخصیت، کلاه شاخ دار ملفیسنت که نقش آن را آنجلینا جولی بازی کرده است از استخوان طبیعی و طلا هست و در ساخت آن از الماس سیاه و زمرد هم کمک گرفته شده است.

۵. ساسکه (Sasuke) در ناروتو شیپودن

ساسوکه اوچیها (به ژاپنی: う ち は サ ス ケɪ) یک شخصیت داستانی مربوط به سال۱۹۹۹ است که توسط Masashi Kishimoto خلق شده است. ساسوکه به قبیله اوچیها، یک خانواده بدنام  و یکی از قدرتمندترین افراد متحد با کنوهاگاکوره تعلق دارد(木 ノ 葉 隠 れ の 里 ، به معنی “دهکده برگ پنهان”). بیشتر اعضای این قبیله قبل از شروع سریال توسط برادر بزرگتر ساسوکه، ایتاچی اوچیها ، مورد قتل عام قرار گرفتند ساسوکه با کمک  هم تیمی هایش ناروتو اوزوماکی و ساکورا هارونو، برای تلاش در جهت تقویت قدرت خود و مقابله با این جریانات، دوستان و خانه خود را رها کند و اوروچیمارو را پیدا کند.

ساسوکه در چندین فیلم انیمیشن سریالی و رسانه های مرتبط از جمله بازی های ویدیویی و انیمیشن های ویدیویی به تصویر کشیده شده است و از او به عنوان یک فرد هوشیار در حمایت از روستای خود یاد شده است. این شخصین شرور و محبوب کارتونی ید طولایی در صنعت فشن دارد تا جایی که در پوستر ها و تصاویر مختلفی از این شخصیت نوشته شده است که <ازت ممنونم که>. این جمله آنقدری بحث برانگیز و جامع شد که ادامه ی طراحی شخصیت او برای کیشبموتو چالش برانگیز شد تا مبادا با حرکت اشتباهی شهرت او در فشن از بین برود.

استایل و سبک لباس پوشیدن او از کودکی تا نوحوانی و جوانی همگی دارای آیتم های خاصی است که به طور محسوسی روی طرفدارنش اثر گذاشته است. حتی در سرچ های گوگل بعد از اسم ساسوکه کلمه ی Hairstyle یا مدل مو ظاهر میشود. این نشان میدهد که در آسیای شرق شخصیت های کارتونی به طور مستقیم از زندگی واقعی مردم تاثیر میپذیرند و روی آن تاثیر میگذارند.

پلو شرت ها و شلوارک های او در دوران کودکی و بلوز آستین کوتاه و کمربند بنفش و شلوار تنگ او در دوران نوجوانی و در نهایت پانچو، نقاب و شنل او در دوران جوانی از محبوب ترین استایل های ایجاد شده توسط یک شخصیت کارتونی شناخته شده است. علی رغم پیشرفت شخصیت تاریک ساسوکه در ادامه داستان، کیشیموتو از به تصویر کشیدن او به عنوان یک شرور خودداری کرد و با تغییرات در سبک لباس پوشیدن و اثر گذاری مستقیم بر مخاطبان، به محبوبیت روز افزون او کمک کرد.  </ازت ممنونم که>

۶. میستی (Misty) در پوکمون

میستی، معروف به کاسومی (カ ス ミ) در ژاپن، شخصیتی خیالی در سری انیمیشن های پوکمون است که توسط ساتوشی تاجیری خلق شده است. او در پنج فصل اول در یک انیمه به طور پیوسته قهرمان بود و در کنار Ash Ketchum سفر کرد تا بهترین مربی جهان از نوع Water Pokémon شود. استایل این شخصیت کارتونی مخصوصا در بین نوجوانان نظر های مثبت بسیاری را روی خود متمرکز کرد و به یکی از جذابترین و پرطرفدارترین استایل ها در شخصیت های کارتونی آسیای شرق تبدیل شد.

استایل معروف او نیم تنه، شلوارک و کتانی است که در یک سبک پر تکرار با بند شلوار قرمز، یک شلوارک کوتاه با فاق بلند، کتانی های شبیه کانورز و یک تاپ نیم تنه زرد رنگ، شناخته شد. به دلیل آیتم های ساده و بسیار جالبی که در سبک لباسی او بود، بازیگران، ستارگان و افراد متعددی از استایل لباس پوشیدن او الهام گرفته و استفاده کردند.

دکمه بازگشت به بالا