عمومیکسب و کار استانها

اسپری رنگ دوپلی کالر

دوپلی کالر معروف ترین برند اسپری رنگ موجود در بازار است که علاوه بر اسپری رنگ، اسپری چسب ورق طلا، اسپری محافظتی خودرو و اسپری آستر پرایمر نیز تولید می کند. در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی را درباره اسپری دوپلی کالر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی اسپری رنگ دوپلی کالر

تولید اسپری رنگ کار را برای همه ما راحت کرده است. دیگر نیازی به خرید قلم موی مخصوص رنگ در سایزبندی مختلف، تینر و … نیست. حتی دیگر نیازی نیست برای رنگ کردن سطح مورد نظرمان به سراغ رنگ کار مجرب و کاربلد برویم. به همین دلیل اسپری رنگ طرفداران بسیاری دارد. بین برندهای مختلف اسپری رنگ موجود در بازار، دوپلی کالر که تماما با مواد آلمانی تولید می شود، پرطرفدارتر و شناخته شده تر است.

اسپری رنگ دوپلی کالر انواع مختلفی دارد :

  • اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر
  • اسپری رنگ رال دوپلی کالر
  • اسپری رنگ دودی چراغ و طلق خودرو دوپلی کالر
  • اسپری رنگ فلوئورسنت دوپلی کالر
  • اسپری رنگ متالیک دوپلی کالر گلد

اسپری رنگ نسوز :

این رنگ قادر است دمای بالا (تا 800 درجه سانتی گراد) را نیز تحمل کند. اسپری رنگ نسوز بر پایه سیلیکون ساخته شده است و می توانید از آن بر روی سطوح رنگ شده و رنگ نشده ای که در معرض حرارت بالا هستند و یا امکان آتش سوزی آن ها وجود دارد، استفاده کنید

رنگبندی اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر :

سفید : مقاومت دمایی تا 500 درجه سانتی گراد

مشکی: مقاومت دمایی تا 800 درجه سانتی گراد

 قرمز: مقاومت دمایی تا 300 درجه سانتی گراد

آبی: مقاومت دمایی تا 500 درجه سانتی گراد

نقره ای: مقاومت دمایی تا 800 درجه سانتی گراد

اسپری رنگ رال :

این رنگ بر پایه رزین اکرلیک روغنی ساخته شده است. با وجود پوشش دهی عالی بر روی سطوح چوبی، شیشه ای، فلزی و انواع پلاستیک (به جز یونولیت)، بسیار زود و در کمتر از 10 دقیقه خشک می شود.

رال در نام این اسپری به معنای رعایت استاندارد رنگ رال است. استاندارد رنگ رال در اصل یک سیستم کد گذاری جهت تعریف رنگ ها خصوصا رنگ های پوششی است. کاربرد استفاده از این استاندارد جهت شناسایی نوع و گرید رنگ که در صنایع مختلف مثل تولید تجهیزات صنعتی، ترافیکی و ساختمانی بسیار کاربردی و مفید است.

رنگبندی اسپری رنگ رال : اسپری رنگ رال دوپلی کالر دارای کاتالوگ رنگبندی، براساس آلبوم رنگ رال اروپا است و بیش از 60 رنگ دارد.

اسپری رنگ دودی و چراغ طلق خودرو:

اگر قصد دودی کردن شیشه خودرو خود را دارید به جای استفاده از برچشب یا تعویض شیشه می توانید از اسپری رنگ دودی و چراغ طلق خودرو دوپلی کالر استفاده کنید.

اسپری رنگ متالیک :

رنگ های متالیک با نام پلی کروماتیک یا پوسته فلزی نیز شناخته می شوند. این رنگ دارای درخشش بی نظیری است که در رنگ های معمولی مشاهده چنین درخششی وجود ندارد.

اسپری رنگ فلوئورسنت :

هانطور که از نام این رنگ مشخص است، نسبت به نور ماوراءبنفش حساس بوده و درخشش بی نظیری دارد. اسپری رنگ فلوئورسنت مناسب استفاده روی سطوح چوبی، بتنی، آجری، پلاستیکی، سقف و … می باشد.

معرفی اسپری چسب ورق طلا

برای چسباندن ورق های فلزی مثل ورق طلا، ورق مس و نقره بر روی سطوح چوبی، شیشه ای، سرامیک، گچ، پلی استر و … از اسپری چسب ورق طلا استفاده می شود. در گذشته نوع مایع ورق طلا را با استفاده از قلم مو بر روی سطح مورد نظر می چسباندند که در برخی موارد امکان استفاده راحت از این محصول با استفاده از قلم مو وجود نداشت. حال دوپلی کالر با تولید اسپری چسب ورق طلا این معضل را حل کرده است.

معرفی اسپری آستر پرایمر

اسپری آستر پرایمر دوپلی کالر یا همان اسپری ضد زنگ، موجب مقاومت فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود.از این اسپری علاوه بر زنگ زدی فلزات به عنوان یک آستر زیره کار برای رنگ آمیزی روی سطوح چوبی، شیشه ای و … بدون نیاز به سنباده نیز استفاده می شود.

معرفی اسپری محافظتی خودرو

اسپری واکس لاستیک دوپلی کالر علاوه بر براق کنندگی به محافظت خودرو نیز کمک میکند. مزایای استفاده از اسپری محافظتی خودرو عبارت است از :

  • براق کردن لاستیک
  • محافظت از لاستیک
  • جلوگیری از تغییر رنگ
  • جلوگیری از کهنه شدن تایر

منبع : abzarmihan.com

دکمه بازگشت به بالا