اقتصادیکسب و کار استانها

 چطور میتوانم پذیرش ارز دیجیتال را در سایت خود شروع کنم؟

کریپتوکارنسی ها به دلیل ماهیت گسترده خود، با ایجاد امکان انتقال ارزهای دیجیتال بین افراد در یک شبکه غیرمتمرکز نظیر به نظیر بدون نیاز به مشارکت طرفهای خارجی در معامله، کار میکنند. مزیت های فراوانی که این نوع پرداخت ها دارند منجر به تقاضای بیشتری کسب و کارها و سایت ها برای پرداختهای کریپتو به عنوان یک روش بدون مرز، شفاف و ایمن برای انجام پرداختها شده است.

چرا کسب و کارها باید کریپتوکارنسی ها را بپذیرند؟

 دلایل بسیار زیادی برای ایجاد امکان پرداخت با کریپتوکارنسی ها برای مشتریانتان وجود دارد و با افزودن این حالت معامله در کنار روشهای پرداختی که دارید، مزایای زیادی برای بهره برداری وجود دارد. کسب و کارها باید افزودن آن به سبد روش پرداخت خود را نه تنها برای ارائه روشهای جدید پرداخت به مشتریان فعلی خود، بلكه برای دستیابی به مشتریان جدیدی که برای پرداخت كالا و خدمات خود استفاده از ارزهای دیجیتال را انتخاب میکنند، در نظر بگیرند. ناگفته نماند که این روش پرداخت یک روش فوق العاده ایده آل برای کمک به افزایش درآمد شما است و بنابراین یک موقعیت برنده برای شما ایجاد می کند که کسب و کارها نباید از آنها چشم پوشی کنند.

مزایای بیشتری نیز وجود دارد. پذیرش پرداختهای کریپتو به مشتریان این امکان را میدهد تا یک روش پرداخت محتاطانه و ایمن داشته باشند که به طور نامحدود در سابقه بلاکچین ذخیره میشوند و میتوانند هزینه هایی کمتر از روشهای پرداخت دیگر مانند کارتهای اعتباری به همراه داشته باشند.

همچنین پرداخت ارز دیجیتال در یک وب سایت شما را از داشتن شماره حساب بین المللی برای نقد کردن درآمدهای تان راحت میکند ! چون در این حالت شما نیازی به شماره حساب بین المللی نخواهید داشت و تنها با داشتن یک آدرس میتوانید کریپتو کارنسی را از هر فردی در هر نقطه دنیا بپذیرید.

پرداختهای کریپتو ارزهای دیجیتال مشمول مقررات دقیق بانکهای مرکزی، موسسات دولتی و سازمان های مالیاتی نیستند، بنابراین کنترلی بر آنها وجود ندارد. علاوه بر این، برخلاف سایر روشهای پرداخت، هنگامی که پرداخت کریپتو توسط درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد، امکان برگشت آن وجود ندارد و البته هیچگونه بازگشت تراکنشی نیز در این روش وجود نخواهد داشت.

پرداختهای کریپتوکارنسی چگونه فعال میشوند؟

 پرداختهای کریپتوکارنسی از طریق یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال فعال میشوند، یعنی فناوری ای که کسب و کارها را قادر می سازد تا تراکنشهای کریپتو از جمله بیتکوین، تتر، لیتکوین، ریپل، و بیت کوین کش و طیف وسیعی از ارزهای دیگر را بپذیرند.

یک درگاه پرداخت کریپتوکارنسی یا همان درگاه پرداخت ارز دیجیتال در کنار روشی مانند درگاه پرداخت بین المللی به کسب و کارها این امکان را میدهد تا این پرداختها را به صورت خودکار انجام دهند و انواع مختلفی از ابزارها و گزارشات را ارائه میدهد که برای انجام هرچه سریعتر و راحتتر کار در کل فرآیند، طراحی شده اند. چنین پلتفرمی با کاهش تعداد واسطه های درگیر، فرآیند پرداخت را بهبود میبخشند. با استفاده از فناوری بلاکچین، پرداختها بسیار رمزگذاری شده اند و نسبت به درگاههای پرداخت آنلاین، از امنیت بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر این، تراکنشهای جهانی و بین المللی با کریپتوکارنسی های متعدد با کسری از هزینه فعال شده اند.

برای مذاکره و بستن توافقنامه های پرداخت بین طرفین درگیر در تراکنش، از قراردادهای هوشمند استفاده میشود، که به نوبه خود برای تأیید صحت و دقت پرداخت، قبل از ارسال آن به طرف مقابل مورد استفاده قرار میگیرد. قراردادهای هوشمند همچنین باعث افزایش شفافیت فرآیند و ایجاد لایه ای از امنیت می شود و در هنگام اجرای یک درگاه پرداخت غیرمتمرکز، برای کسب و کارها آرامش خاطر بسیاری را فراهم میکنند. علاوه بر این، اگر کاربران احساس کنند که پرداخت هایشان در مقابل حملات ایمن تر هستند، احساس راحتی بیشتری دارند و احتمال استفاده آنها از یک پلتفرم پرداخت بیشتر است.

ایران پی،به  عنوان واسط یک درگاه پرداخت کریپتوکارنسی، یکی از بازیگران اصلی در این فضا است که پرداختهای بلاک چین را در سراسر جهان تسهیل میکند و میتواند به شما بهترین راهکار را برای پذیرش ارزهای دیجیتال یا حتی پذیرش ارزهایی مانند دلار را به شما بدهد.

دکمه بازگشت به بالا