عمومیکسب و کار استانها

ابعاد سماور صنعتی

معرفی انواع سماور صنعتی در بازار

سماور صنعتی در دو مدل تولید و عرضه می شوند :

    سماور گازی

سماور صنعتی گازی همانطور که از نامش پیداست از انرژی مصرفی گاز شهری و یا کپسول تغذیه می کند، از این رو می توان گفت در هر مکانی قابل استفاده است.

    سماور برقی

سماور برقی از برق شهری تغذیه کرده و بیشتر برای ادارات، شرکت ها، مصارف خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بدلیل برقی بودن دستگاه استفاده از آن در هر مکانی امکان پذیر نیست اما باید بگوییم یکی از مزیت های این مدل سماور این است که همچون مدل های گازی موجب تغییر دمای محیط نمی شود. همچنین ما در مجموعه استیل زرین سماورهای برقی را به صورت دو جداره به فروش می رسانیم که قابلیت نگهداری آب داغ را تا چند ساعت دارا می باشند.

سماورهای برقی و گازی صنعتی با توجه به ظرفیت و گنجایش در مدل های 10 لیتری، 20 لیتری، 30 لیتری و … تولید و عرضه می شوند، ما در فروشگاه استیل زرین از مدل های کوچک تا بزرگ همچون 150 لیتری و 200 لیتری را با کیفیت بالا و البته قیمت های مناسب عرضه می کنیم.

قطعات جانبی و البته کاربردی در سماور صنعتی :

·         ترموستات

این قطعه در سماورهای برقی کاربرد دارد و وظیفه نگهداری دما در حالت تنظیم شده را دارد، در واقع به وسیله ترموستات شما می توانید دمای دستگاه را در حالت دلخواه قرار دهید تا همیشه به آب داغ دسترسی داشته باشید بدون آنکه دستگاه آسیب ببیند.

·         فولیتر

این قطعه مناسب سماورهای گازی حجیم و بزرگ است که پر کردن مخزن آنها زمانبر می باشد، از این رو با وصل کردن فولیتر و اتصال به شیر آب شهری، دستگاه همیشه پر آب می باشد.

·         ترموکوپل

ترموکوپل قطعه کاربردی در دستگاه های گازی است و در مواردی که شعله به هر دلیلی اگر خاموش شود موجب قطع شدن گاز می شود و از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری می کند.

نکته :

از آنجایی که از سماورهای صنعتی حجیم و بزرگ ( 120، 150، 200 لیتری و …) در هیئت ها، تالارها و به طور کلی مکان های بزرگ و پر تردد استفاده می شود با نامهای سماور هیئتی، سماور بشکه ای و … نیز نام برده می شوند.

نکات قابل توجه در هنگام خرید سماور صنعتی (سماور برقی یا سماور گازی) :

    نوع و جنس بدنه سماور ( بهترین جنس برای بدنه استیل درجه یک و ضد زنگ می باشد)

    ظرفیت مخزن ( با توجه به میزان نیاز روزانه به آب داغ)

    برقی یا گازی بودن دستگاه ( با توجه به دسترسی آسانتر به برق یا گاز)

    دو جداره بودن دستگاه ( در سماورهای برقی)

    مجهز بودن به ترموستات ( در سماورهای برقی)

    مجهز بودن به ترموکوپل ( در سماورهای گازی)

به طور کلی می توان گفت یک سماور صنعتی ( گازی یا برقی ) استاندارد، ایمن و با کیفیت می تواند در طولانی مدت نیاز یک مجموعه را برای دسترسی راحت تر به آب داغ برای سرو چای، قهوه و … تامین کند. از این رو ما در مجموعه استیل زرین مفتخریم تمامی سماورهای برقی و گازی از برند معتبر و به نام دنیای استیل را با تضمین بالاترین کیفیت، دوام و طول عمر بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه و به همراه گارانتی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

پس اگر قصد خرید یک سماور استاندارد، مرغوب و بادوام برای منزل و یا مجموعه کاری خود هستید با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را در انتخاب و خریدی منسب همراهی کنند. برخی از نمونه های سماور صنعتی برقی و گازی در فروشگاه استیل زرین :

  • سماور برقی صنعتی 10 لیتری
  • سماور صنعتی گازی 200 لیتری
  • سماور صنعتی برقی 20 لیتری
  • سماور برقی صنعتی 30 لیتری
  • سماور گازی صنعتی 60 لیتری و …..

نکات تکمیلی درباره سماور خانگی و صنعتی + مقایسه آنها با یکدیگر

امروزه یکی از بهترین نوشیدنی ها در میان خانواده است بطور کلی بیشتر افراد بعد غذا اولین نوشیدنی که به آن فکر میکنند چای است به همین دلیل در هر خانه باید یک نوع  سماور مناسب وجود داشته باشد. امروزه انواع سماور خانگی و یا سماور صنعتی گازی در بازار وجود دارد. سماور ها یکی از بهترین وسایل هایی هستند که در بیشتر از هرچیزی استفاده میشود و در هر خانه ای یک سماور نیز دیده میشود بدلیل پر مصرف بودن سماور ها حتمی باید سماوری خرید کنید که هم بتوانید از آن به مدت زیاد استفاده کنید.

و هم ظاهر مناسبی نیز داشته باشند. سماور ها انواع مختلفی دارند سماور های گازی و برقی معمولا بیشتر افراد از سماور های گازی استفاده میکنند.وقتی درخانه ی خود مهمان دارید اولین چیزی که به آن فکر میکنید چای هست. پس بدلیل پر مصرف و پرطرفدار بودن چای ها همیشه سماور ها بیشتر از هرچیزی استفاده میشوند در دکوراسیون آشپزخانه همه ی وسایل ها اهمیت زیادی در زیبایی آنجا دارند سماور ها نیز در مدلهای مختلف ساخته شده اند پس در هنگام خرید میتوانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه ی خود سماور را انتخاب و خرید کنید.

ویژگی های سماور

سماور های گازی یکی از پرطرفدار ترین نوع سمار ها می باشند زیرا که این سماور ها مقاومت و استحکام بالا تری دارند در مقایسه با سماور های برقی و سماور های برقی کمی حساس تر می باشند و اینکه مصرف گاز به نسبت مصرف برق هزینه ی کمتری دارد و به همین دلایل خرید سماور گازی به صرفه تر از سماور های برقی می باشد اما از طرفی سماور های برقی در مدت زمان کمتری آب را جوش می آورند و از جدید ترین نوع سماور ها به حساب می آیند ، که قیمت سماور گازی و برقی بستگی به نوع برند آن ها دارد.

با وجود اینکه قیمت سماور گازی به نسبت سماور های برقی ارزان تر می باشد اما ممکن است برخی نگران نشت گاز و یا ترکیدن سماور باشند ولی در سمار های گازی جدید مهم ترین ویژگی که وجود دارد قابلیت ترموکوپل می باشد که می تواند هنگام خاموش شدن شعله و یا تمام شدن آب درون سماور به صورت اتوماتیک خاموش شود و جریان گاز را قطع کند که این موضوع بسیار پر اهمیت می باشد و می تواند جلو گاز گرفتی و یا آتش سوزی را بگیرید .

راهنمای جامع خرید سماور مناسب

خرید سماور بیشتر از هرچیزی بستگی به نیاز شما دارد سماور ها علاوه بر طرح و مدل از نظر گنجایش نیز دسته بندی میشوند سماور ها در اندازه های مختلفی نیز ساخته شده اند برای مثال برای خانواده های پر جمیعت داشتن سماور بزرگتر نیاز است پس باتوجه به نیاز خود  و تعداد اعضای خانواده میتوانید سماور را خرید کنید.

در هنگام خرید سماور حتمی به گنجایش آن دقت کنید زیرا اگر باتوجه به نیاز خود سماور نخرید ممکن است برای شما نیز مشکل باشد کوچک بودن سماور نیز شمارا اذیت میکند بزرگی آن نیز همینطور اگر سماور با توجه به نیاز خود انتخاب کرده اید سماور ها طرح و رنگ های مختلفی نیز دارند پس حتمی با توجه به دکوراسیون آشپزخانه ی خود آن را انتخاب کنید. سماور های برقی با توجه به سماور های گازی حساس تر هستند پس حتمی آن را در هنگام خرید در نظر بگیرید.

برقی که سماور های برقی  استفاده میکنند را در نظر بگیرید تا با توجه به قدرت برق شما باشد همچنین برند وسایل برقی بر کیفیت آن نیز تاثیر دارد حتمی از برند معتبر این سماور ها را بخرید اگر قصد خرید سماور برقی دارید حتمی به گارانتی آن دقت کنید تا گارانتی مناسب و معتبر داشته باشد.

در این پست از سایت اتاق بهترین و با کیفیت ترین مدلهای سماور برقی و گازی را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید. توجه نمایید که قیمتهای مدلهای زیر هر هفته بصورت اتوماتیک از سایت فروشنده یکبار به روز رسانی میگردند ولی جهت اطلاع دقیق از قیمت روز نیز میتوانید بر روی لینک هر کدام کلیک نمایید.

سماور چیست؟

سَماوَر (به روسی: Самовар) وسیله‌ای معمولاً فلزی است که برای آماده کردن چای به منظور نوشیدن بکار می‌رود. این ظرف دارای یک مخزن آب است که برای آماده کردن چای و موارد دیگر همواره در حال جوشیدن نگهد اشته می‌شود. واژه سماور از زبان روسی آمده و در آن زبان معنی آن «خودجوش» است.

تفاوت سماور برقی و گازی در چیست؟

سماور برقی برای استفاده دائم مناسب نیست زیرا هزینه برق را بالا می برد اما اگر قصد خرید سماور برقی دارید باید به برچسب انرژی و میزان مصرف برق آن دقت کنید، سماورهای گازی به نسبت پرکاربردتر و مقرون به صرفه تر می باشد از همین جهت مورد توجه اکثر افراد می باشد. مهم ترین نکته در سماورهای گازی که باید به آن توجه شود، داشتن ترموکوپل است که از پخش گاز در محیط جلوگیری می کند.

اجزا سمار برقی چیست؟

سماورهای برقی متشکل از دو بخش عمده می باشد، قسمت خارجی سماور که شامل مخزن، درپوش مخزن، پایه، دسته ها و قسمت داخلی سماور شامل اجزای الکتریکی می باشد

حتما تا به حال سماور های خانگی را دیده اید. خیلی از این سماور ها با ظاهری زیبا و ظریف تولید شده اند و در استفاده های خانگی کاربرد دارند. اما در مقیاس صنعتی این سماور ها نمی توانند جوابگو باشند. بنابراین نیاز است از سماور هایی بزرگ تر و قوی تر از لحاظ گرمای تولیدی، ظرفیت، مقاوم بودن جنس بدنه و سایر ویژگی هایی که باعث می شود در مقیاس صنعتی قابل استفاده باشند، استفاده شود.

به این سماور ها، سماور صنعتی گفته می شود که نسبت به سماور های خانگی برتری هایی دارند. وجه مشترک اصل این سماور های با سماور های خانگی، درست کردن آبجوش و دم کردن انواع چای ها است. همچنین این سمار ها به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شوند که همانطور که مشخص است، سماور صنعتی برقی در دسته بندی و  از منبع تغذیه برق و سماور صنعتی گازی از منبع گاز برای ایجاد حرارت استفاده می کنند.

از برتری های سماور های صنعتی نسبت به سماور های خانگی می توان به بدنه ی استیلی مقاوم تر نسبت به حرارت طولانی مدت و ظرفیت مخزن آبجوش بالاتر اشاره کرد. از سماور صنعتی بیشتر در مکان هایی مثل حسینیه ها، مساجد، هیئت ها و شرکت ها استفاده می شود. مکانیسم های گرمایشی سماور های صنعتی در انواع مختلف آن، متفاوت است.

فروش سماور صنعتی در اصفهان

سماورهای صنعتی در ظرفیت های مختلف در شعبه‌هایی که در استان اصفهان دایر است را به فروش می‌رسانیم این سماورها همگی از جنس استیل مرغوب ضدزنگ و بادوام هستند. این سماورهای صنعتی دارای المنت‌های آلمانی می باشند. قیمت فروش این این سماورها توسط نمایندگی ما در این شهر کاملا مناسب می‌باشد و شما می توانید با مراجعه کردن به این نمایندگی‌ها در استان اصفهان انواع این سماورهای صنعتی را مشاهده نموده و بر اساس قیمت مناسب خریداری بکنید. این سمارها همچنین دارای گارانتی یک ساله می‌باشند که توسط نمایندگی ما در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فروش سماور صنعتی در تهران

ما از طریق نمایندگی‌هایی که در استان تهران برای فروش سماورهای صنعتی و نیمه صنعتی داریم سعی کرده ایم که بهترین و مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین سماورهای صنعتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دراین نمایندگی‌ها سعی شده است که انواع سماورها با ظرفیت و حجم های مختلف  با گارانتی‌های یک ساله‌ی معتبر در دسترس شما مشتریان عزیز قرار داده شود. ما با ایجاد نمایندگی دراین استان سعی کرده‌ایم که نیازشما عزیزان را برطرف کنیم. شما با مراجعه به این فروشگاه‌ها می توانید با دنیای سماور صنعتی روبرو شوید و انتخاب گسترده داشته باشید.

فروش سماور صنعتی در مشهد

ما دارای شعبه های فروش سماور صنعتی در سرتاسر استان مشهد هستیم که سماورهایی با کیفیت و استاندارد عالی با ظرفیت های مختلف در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم. ما در این شعب برای سماورهای صنعتی گرانتی یک ساله اهدا می کنیم و در این یک سال برای اگر مشکلی برای این سماورها پیش آید با ارئه گارانتی می‌توانیم تعویض نماییم. تمامی این سماورها از جنس استیل ضد زنگ نگیر و بسیارمقاوم و مجهز به تنظیم دستی حرارت آب می‌باشد. و بعضی از این سماورها که حالت گازی دارند دارای قابلیت ترموکوبل هستند.

ما سعی کرده ایم با معرفی انواع سماورها اطلاعات شما عزیزان را دراین زمینه افزایش دهیم تا شما بتوانید با مراجعه کردن به شعبه‌های ما در این استان ها هم از سماورهای صنعتی ما دیدن فرمایید و همچنین درصورت تمایل خریداری کنید. توجه داشته باشید که شما عزیزان هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی سماورهای صنعتی ما را سفارش دهید که درصورت اینترنتی بودن سعی می‌شود در کمترین زمان ممکن این سماورها در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. و تعمیرات این سماورها نیز در صورت خرید از شعبه‌های ما توسط افراد ماهر انجام خواهد شد.

فیلم و عکس سماور صنعتی

در سایت استیل زرین انواع بسیار متعددی از سماور های صنعتی قرار داده شده است. خواندن مشخصات هر یک از آنها ممکن است کمی شما را گیج کند. برای حل این مسئله، در قسمت مربوط به هر مدل سماور فیلم ها و عکس هایی از آن قرار داده شده است که با مراجعه به آنها تفاوت های میان مدل های نخولف برای شما روشن و ملموس می شود.
در هر فیلم، تمام خصوصیات فنی و ظاهری و تمامی کاربرد های هر یک از مدل های سمار صنعتی آورده شده است. در این صورت شما می توانید سماوری را که با منبع تعذیه در دسترس شما است و با حجمی که برای شما کاربرد دارد، انتحاب کرده و خریداری نمایید.

قیمت سماور صنعتی

بدنه سماور صنعتی استیل، نسبت به حرارت مقاوم بوده و طی روش های استاندارد و از مواد با کیفیت ساخته شده است. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی درمورد آسیب دیدن بدنه آن نیست. همچنین سماور هایی که برای فروش و عرضه در استیل زرین انتخاب شده اند، سیستم های گرمایشی کاملا استانداردی دارند.

همه این ها برای شما فراهم شده است تا بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید آنلاین سماور صنعتی با قیمت بسیار مناسب کنید. چرا که تمامی قیمت های این سایت، قیمت هایی اصلی و بدون افزودن قیمت واسطه ها است. برای اطلاع از قیمت روز هر یک از مدل های سماور صنعتی، می توانید با کارشناسان سایت استیل زرین در ارتباط باشید.

خرید سماور صنعتی از استیل زرین

خرید سماور صنعتی استیل از سایت استیل زرین تنها با چند کلیک ساده ممکن است. بنابراین بجای صرف کردن وقت و هزینه برای خرید های حضوری، بهتر از کار خود را آسان کرده و با خرید سماور از این سایت از تخفیف های در نظر گرفته شده استفاده نمایید. پس از سفارش آنلاین سماور صنعتی استیل، در مدت چند روز کاری این کالا به دست شما خواهد رسید.

سماور صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و مهمی است که تقریبا در تمامی قهوه خانه ها، سفره خانه ها، شرکت ها، ادارات و … مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع سماورها از مصارف خانگی گرفته تا صنعتی کاربرد دارند. از آنجایی که چای یکی از نوشیدنی دلچسب و پرطرفدار در میان مردم است از این رو استفاده از سماور صنعتی استاندارد و با کیفیت وسیله ای مناسب برای آماده سازی آن است. همچنین کاربرد این محصول فقط به آماده سازی و دم کردن چای ختم نمی شود بلکه سماورها این امکان را به شما می دهند که در مجموعه خود هر لحظه دسترسی به آب داغ داشته باشید و به آسانی نسکافه، قهوه، هات چاکلت و … سرو کنید.

دکمه بازگشت به بالا