اقتصادیکسب و کار استانها

معرفی ارز دیجیتال پیت بول

معرفی و بررسی ارز دیجیتال پیت بول  (Pittbull)

پیت بول چیست؟ همیشه تغییر و تحول بزرگ با یک جرقه شروع می‌شود. بزرگ‌ترین انقلاب‌ها نیز با کمک و همکاری عده‌ای از افراد صورت گرفته است. اگر متخصصان حوزه‌های مختلف با یکدیگر همکاری کنند و دست به دست هم دهند، بهترین اتفاقات رخ می‌دهد. در بازار رمز ارزها نیز ما شاهد چنین انقلاب‌ها و همکاری‌های منحصربه‌فرد هستیم. یکی از پروژه‌هایی که با همکاری افراد متخصص پیاده شد، مربوط به ارز دیجیتال پیت بول بود.

به عبارت دیگر، متخصصان حوزه‌های مختلف مانند برنامه‌نویسی، طراحی، گرافیک، مالی و غیره تصمیم گرفتند با کمک یکدیگر تحولی ویژه در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. در واقع این افراد توانستند با کمک و یاری یکدیگر رمز ارز نوین و عمومی را در بستر شبکه بلاکچین روی کار آورند. اما هدف این رمز ارز چیست و کاربران از حضور این ارز دیجیتال چه سودی می‌برند؟ در ادامه سرمایکس به این پرسش‌ها پاسخ مختصری می‌دهد و سعی دارد این رمز ارز را به شما معرفی کند.

ارز دیجیتال پیت بول چیست؟

آیا تا به حال نام رمز ارز پیت بول به گوشتان خورده است؟ در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی را به طور خلاصه در مورد این رمز ارز با شما به اشتراک بگذاریم. این ارز دیجیتال طی زمان کوتاهی که روی کار آمد، توانست به بالاترین سطح کیفی خود دست پیدا کند. در واقع پیت بول توانست به‌عنوان بهترین بلاکچین عمومی شناخته شود.

اما منظور از بلاکچین عمومی چیست؟ پیت بول دارای سهام خودکار است، پس نباید به فکر تصرف این رمز ارز باشید. پروژه پیت بول با صرف‌نظر از مالکیت ایجاد شد و روی کار آمد. از این‌رو به صورت عمومی عرضه می‌شود و در اختیار کل جامعه قرار دارد. این رمز ارز از زمان روی کار آمدن تا به امروز به طور مداوم در حال توسعه است.

 برای درک بهتر عمومی بودن پیت بول مثالی ذکر می‌کنیم. بدون‌شک وسایل بدنسازی که در پارک‌ها نصب شده‌اند را دیده یا شاید از آنها استفاده کرده باشید. تعبیه این وسایل تحولی عظیم در صنعت ورزش بود. با اینکه این وسایل تا حدودی تخصصی هستند و مورد استفاده همگان قرار نمی‌گیرند، اما در مکان‌های عمومی نصب شده‌اند. پیت بول نیز تا حدودب شبیه همین وسایل است. با اینکه تخصصی به حساب می‌آید اما در دسترس کل جامعه قرار دارد.

زمان و چگونگی روی کار آمدن ارز دیجیتال پیت بول

به تازگی عده‌ای از طراحان گرافیک، مدیران سایت، اینفلوئنسرها، نویسندگان، مترجمان و متخصصان سایر حوزه‌ها برای اجرای پروژه‌ای به نام پیت بول داوطلب شدند. پروژه ارز دیجیتال پیت بول با کمک این متخصصان روی کار آمد و در زمانی کوتاه به سطح بالایی از پیشرفت دست پیدا کرد. هدف اصلی روی کار آمدن این پروژه عمومی بودن آن است.

این رمز ارز در 17 مارس سال 2021 برای اولین بار در شبکه بایننس به وجود آمد. از تاریخ روی کار آمدن پیت بول ما شاهد پیشرفت‌های مداوم این رمز ارز بوده‌ایم. از آنجایی‌که این رمز ارز با کمک و همکاری افرادی متخصص به وجود آمد و به هیچ‌وجه شخصی نبود، در زمانی کوتاه توانست به قدرت خوبی دست پیدا کند و به طور کامل شکوفا شود.

همان‌طور که در بخش اول این مقاله ذکر کردیم، پیت بول یک انقلاب و تحول عظیم در شبکه بلاکچین ایجاد کرد. حتی می‌توان گفت پیت بول نقطه عطف ثابت و پایداری در شبکه بلاکچین محسوب می‌شود که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. موسسان این رمز ارز با چشم‌اندازی بلندمدت پیت بول را به وجود آوردند. خوشبختانه پیت بول پتانسیل پیشرفت‌های بیشتری نیز دارد.

توکن پیت بول

ارز دیجیتال پیت بول نیز همانند سایر رمز ارزها غیرمتمرکز و دارای یک توکن بومی به نام PIT است. قراردادهای هوشمندی که برای این رمز ارز در نظر گرفته شده‌اند به طور کامل امن و مطمئن هستند. در ضمن حسابرسی معاملات توکن پیت بول بدون هیچ نقصی مدیریت می‌شود. این توکن اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به طور دائم در حال رشد است.

انواع برنامه‌های کاربردی غیر متمرکزی که بر روی بلاکچین قرار دارند به کاربران کمک می‌کنند تا دسترسی بیشتر و راحت‌تری به توکن پیت بول داشته باشند. توکن پیت بول در انواع پروژه‌های دوره‌ای و کمیاب شخصیت‌های یا بازی‌های 3 بعدی حضور و نقش فعالی دارد. برای فروش و حراج این پروژه‌ها می‌توان از توکن پیت بول کمک گرفت.

با توجه به اینکه توکن پیت بول هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد، ارزان‌قیمت است. در بسیاری موارد ارزش پایین یک توکن سبب توسعه کلاهبرداری در این زمینه می‌شود. اما پیت بول این پتانسیل را دارد که قیمتش از 10 تا 100 برابر بیشتر شود.

چگونه ارز دیجیتال پیت بول را معامله کنیم؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد معاملات یا خرید و فروش پیت بول توضیح دهیم، باید بگوییم توکن پیت بول را با کمک معامله کنید. نکته مهم در معامله این رمز ارز، کارمزد آن است. در واقع 2 درصد از کارمزد هر تراکنش بین دارندگان این توکن توزیع می‌شود. خبر خوب اینکه، هرچه تعداد توکن‌های پیت بول شما بیشتر باشد، پاداش ارزشمندتری نصیبتان می‌شود.

پیش از این نیز گفتم پیت بول در شبکه بایننس حضور دارد. توصیه می‌کنیم قبل از خرید این توکن تحقیقات کافی انجام دهید و از خرید خود مطمئن شوید. با توجه به نکاتی که ذکر کردیم شاید برای خرید این رمز ارز دودل باشید، بنابراین پیش از اینکه برای خرید خود اقدام کنید، بهتر است اطلاعات بیشتری به دست آورید.

معامله این رمز ارز براساس قراردادهای هوشمند انجام می‌شود. بدین‌ترتیب، باید از امنیت قرارداد هوشمندی که قصد دارید طبق آن خرید کنید، مطمئن شوید. با این کار در دام قراردادهای هوشمند جعلی گرفتار نمی‌شوید. به هر حال برای هر خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال باید محتاط باشید. در واقع نباید درگیر احساسات شوید.

پنج ویژگی اصلی ارز دیجیتال پیت بول

یکی از اهداف روی کار آمدن ارز دیجیتال پیت بول، کاربرد آن در کمک‌های خیریه بود. باید گفت موسسان این رمز ارز قصد داشتند از توکن پیت بول برای نوآوری در زمینه‌های خیریه‌ای و حمایتی استفاده کنند و برای کمک‌های مالی نیز همین توکن خرج شود. برای مثال در زمان حال با پرداخت توکن پیت بول، پناهگاهی برای بی‌خانمان‌ها ساخته شده است.

علاوه‌بر این، پیت بول توکن اهدایی نیز محسوب می‌شود. از این‌رو هر یک از دارندگان پیت بول می‌توانند در این هدف ارزشمند و کمک‌های مالی حضور داشته باشند. پیت بول شروع ورود رمز ارزها به موسسات خیریه، پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، پناهگاه‌های حیوانات، و حتی کلینیک‌های رایگان محسوب می‌شود. در ادامه 5 مورد از بهترین ویژگی‌های این رمز ارز را بیان می‌کنیم:

  1. سوزاندن ( پیت بول بر روی نقدینگی کاربران حساب نمی‌کند)
  2. فراخوانی دوباره صاحبان قرارداد ( بعضی از قراردادها و معاملات این رمز ارز می‌تواند تحت کنترل چند مالکقرار بگیرد، اشاره به عمومی بودن این شبکه رمز ارزی)
  3. مدیریت کامل (رسیدگی به تمام وجوه این شبکه رمز ارزی)
  4. عرضه و توزیع عادلانه. (زمان عرضه توکن پیت بول تمام کاربران به یک اندازه از این توکن بهره‌مند می‌شدند)
  5. دو درصد از کارمزد تراکنش‌های پیت بول در اختیار مالکان این رمز ارز قرار می‌گیرد.

نگاهی به تاریخچه قیمتی ارز دیجیتال پیت بول

با وجود اینکه ارز دیجیتال پیت بول ارزش بالایی ندارد، باز هم جزء رمز ارزهای رتبه‌دار این بازار محسوب می‌شود. پیت بول نیز از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال بی‌نصیب نبوده و نیست. در تاریخ 22 نوامبر سال 2021 قیمت هر توکن پیت بول معادل 0.019 دلار بود. باید گفت حجم معاملات روزانه پیت بول تاثیر چندانی در بالا رفتن نرخ آن ندارد.

در نظر داشته باشید، ارزش پیت بول نسبت به 24 ساعت گذشته از تاریخ ذکرشده در بالا، حدود 49.36 درصد افزایش یافته است. در حالی توکن پیت بول در اوایل سال 2021 به بالاترین قیمت خود معادل 5 دلار رسیده بود. اما متاسفانه در حال حاضر حدود 99 درصد افت قیمت پیدا کرده است. به همین دلیل کاربران این رمز ارز تجربه تلخی داشته‌اند.

ارز دیجیتال پیت بول چه آینده‌ای پیش‌رو دارد؟

بدون توجه به اینکه چه سابقه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال دارید، شاید برایتان سوال شود که ارز دیجیتال پیت بول چه آینده‌ای دارد و آیا گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود یا خیر؟ براساس پیش‌بینی افراد متخصص آینده این رمز ارز طی 1 سال پیش رو مناسب نخواهد بود.

تحلیل‌های تکنیکال زیادی در مورد ارزش این رمز ارز انجام شده که این اطلاعات هر 3 دقیقه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. از آنجاییکه می‌توان قیمت پیت بول را در بازار ارزهای دیجیتال تا حدودی دستکاری کرد، پیش‌بینی می‌شود این رمز ارز آینده درخشانی نخواهد داشت. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری خوبی در بازار ارزهای دیجیتال هستید، پیت بول طی 1 سال آینده نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

جمع‌بندی

در این راهنما سعی کردیم شما را با هدف روی کار آمدن ارز دیجیتال پیت بول آشنا کنیم. همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رمز ارز را ذکر کردیم و نحوه اجرای فرآیند معاملات پیت بول را برای شما شرح دادیم. فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال به طور دائم در حال تغییر و نوسان است، پس نمی‌توان به طور قطع هیچ آینده‌ای را پیش‌بینی کرد اما به ضرب‌المثل از صبحانه می‌توان فهمید برای ناهار چه خوراکی داریم، بیشتر فکر کنید.

آیا حاضرید ریسک کنید و به سرمایه‌گذاری بر روی توکن PIT دست بزنید؟ خوشحال می‌شویم اگر نظر و پیش‌بینی خود را در مورد آینده این رمز ارز با ما به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا