عمومیکسب و کار استانها

راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون سامسونگ 55AU9000

قابلیت Multiroom Link به شما کمک می کند تا تلویزیون سامسونگ 55AU9000 را به ساندبار و سایر سیستم های صوتی وصل کنید. اما اگر به دنبال قدرت صدای بیشتری هستید می توانید با خرید ساندبار این نیاز را برطرف سازید. سامسونگ تلویزیون 55 اینچ AU9000 را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده است. با این تکنولوژی شما به صورت همزمان و هماهنگ صدا را از سوی تلویزیون و ساندبار دریافت می کنید.

فناوری Q-Symphony باعث می شود تا تجربه ای بهتر از شنیدن صدای تلویزیون و ساندبار به صورت همزمان به دست آورید و صدای فراگیری را در اختیار داشته باشید. کمپانی سامسونگ معمولا سعی می کند تا صدای مجازی برای عملکرد بیشتر را در تلویزیون های خود اعمال نماید. این تلویزیون دارای طراحی Slim Fit است که به طور کاملاً حرفه‌ای و مناسب برای نصب روی دیوار طراحی شده‌ است. بدنه‌ی باریک و بدون پست و بلندی تلویزیون باعث می‌شود تا با سطح دیوار در یک حد قرار گیرد.

بخش ورودی‌های تلویزیون نیز در پشت پنل قرار گرفته و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت و بدون دردسر خواهد بود. این توان صدا برای این دستگاه کافی است؛ در صورت اکتفا نکردن به این سطح صدا می‌توانید، از برگ و باد ساندبار با کیفیتی را خریداری نمایید و به سطح صدای مورد نیازتان برسید. فناوری‌های نوین و پیشرفته Dolby digital و ultra sound و Clear noise که تلویزیون AU9000 به آن مجهز شده، صدایی رسا و شفاف و بدون هیچ ناخالصی را به صورت سه بعدی در محیط منتشر می‌سازد.

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55au9000 با کیفیت تصویر 4k

تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۵۵AU9000 از قابلیت وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و به پلتفرم هوشمند مجهز شده است. با وجود سیستم عامل تایزن شما می‌توانید دنیایی از امکانات و قابلیت‌های گسترده را با تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000 دریافت کنید. یکی از قابلیت‌های این محصول این است که با دستیارهای صوتی بیکسبی الکسا و آمازون کاملاً سازگار است.

شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و به جای اینکه محتوای مختلف را جستجو کنید با استفاده از صدا امکان جستجوی صوتی نیز برای شما فراهم شده است. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000 دارای حالت بازی است و از تاخیر در ورودی بسیار کمی برخوردار است و به همین دلیل برای انجام گیم و بازی‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی است.

شما به راحتی می‌توانید تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000 را به موبایل خود را متصل کنید و این امکان برای کاربران فراهم شده است که برنامه SmartThings را دانلود کنند بر روی صفحه نمایش گوشی خودشان نصب کرده و تمامی دستگاه‌های خانه‌شان را مدیریت و کنترل کنند.

طراحی زیبا و شیک تلویزیون سامسونگ 55au9000

تلویزیون AU9000 علاوه بر پشتیبانی از 4K@60Hz، توانایی نمایش رزولوشن 1080p با رفرش ریت 120 هرتز را نیز دارد. پایه های تلویزیون مذکور به شکل دو پایه خطی در وسط قرار دارند و به کمک قابی به هم متصل می شوند که در کل ظاهر جذابی دارد. شما می توانید کابل های متصل به تلویزیون را از شیاری که پشت این پایه ها تعبیه شده است عبور داده و آنها را مدیریت و مخفی کنید. همچنین پشت بدنه این مدل نیز شیارهایی تعبیه شده است که با عبور کابل از درون آنها می توانید همه چیز را در پشت تلویزیون مرتب و منظم نمایید.

تلویزیون Led هوشمند خمیده سامسونگ 55 اینچ مدل 55AU9000

بدون تردید داشتن یک صدای قوی و فراگیر برای تلویزیون به همان نسبت که داشتن وضوح تصویر بالا اهمیت دارد ، باید مورد توجه قرار گیرد. Object Tracking Sound Lite از فناوری های صوتی تلویزیون سامسونگ فورکی 55AU9000 است. از این ویژگی برای یک تجربه صوتی کامل ، که همه کارها را در صدای 3D همه جانبه از طریق کانال صوتی انجام می دهد ، دریافت خواهید کرد.

سامسونگ بهترین تلویزیون های گیمینگ را برای مخاطبانی که به بازی های ویدئویی علاقه دارند ، طراحی کرده است. قابلیت هایی که برای بازی اهمیت زیادی دارند ، شامل سرعت تازه سازی تصویر ، قابلیت اچ دی آر و البته امکان استفاده از حالت بازی می باشد. تلویزیون سامسونگ 55AU9000 دارای این قابلیت ها بوده پس می توانید روی این تلویزیون برای اجرای بازی های مورد علاقه خود حساب کنید.

این تلویزیون در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ TU9000 است که در سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سامسونگ AU9000 دارای صفحه نمایش کریستال و کیفیت تصویر 4K می باشد. تلویزیون کریستال سامسونگ 55AU9000 دارای نور پس زمینه صفحه نمایش Edge LED است و از پنل VA برخوردار است.

سامسونگ به کمک تکنولوژی UHD Dimming نور پس زمینه این تلویزیون را کنترل می کند و به کمک تکنولوژی Mega Contrast کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد. تلویزیون سامسونگ AU9000 از پردازنده پرقدرت کریستالی که مخصوص شرکت سامسونگ است بهره برده است. ویژگی Hybrid Log Gamma همچنین وضوح فوق العاده ای را برای اجرای بازی های مورد علاقه شما فراهم می سازد تا بدون تاخیر در اجرا و بالاترین سرعت بتوانید انواع گیم ها را بر روی تلویزیون پیاده سازید.

تلویزیون AU9000 را به راحتی می توانید به دیوار وصل کنید و این کار را باخرید یک براکت دیواری می توانید انجام بدهید تا هم از مشاهده زاویه دید گسترده تر لذت ببرید و هم از خرید میز تلویزیون بی نیاز باشید. در هر ساعت از شبانه روز میتوانید جهت مشاوره و خرید با کارشناسان و مشاوران دوزین کالا تماس بگیرید.

شرکت سامسونگ در تلویزیون‌های نسل جدید از فناوری‌های جدیدی استفاده کرده است که در کیفیت تصویر نقش بسزایی داشته است. تلویزیون 55AU9000 سامسونگ که یکی از مدل‌های سری 9 است در سال 2021 تولید و به بازار معرفی شده است. این تلویزیون با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، تصاویری شگفت‌انگیز را نمایش می‌دهد به گونه‌ای که مخاطب با دیدن آن‌ها در تصویر غرق می‌شود.

خاموش کردن نور پس زمینه (قرار دادن یک قاب سیاه) دقیقاً همان چیزی است که پشت فناوری Xcelerator قرار دارد. برای مثال +Motion Xcelerator Turbo در تلویزیون های دارای صفحه نمایش QLED یا NEO QLED و Motion Xcelerator Turbo در تلویزیون های دارای صفحه نمایش Crystal استفاده می شود.

سامسونگ هر سال خط تولید مربوط به تلویزیون‌های سری کریستالی را دارد که تلویزیون 55AU9000 نیز جزو این مدل‌ها است. یکی از مهم‌ترین ویژگی در سری تلویزیون‌های کریستالی استفاده از فناوری Dynamic Crystal Color می‌باشد. دوزین کالا با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، به مشتریان کمک نماید. معرفی می کند تا تجربه‌ای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال را در هر سطح و سلیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد.

همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و … فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد تا همه چیز با بهترین کیفیت در دسترس شما عزیزان باشد.

خانگی 24 چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت »، « ضمانت اصل بودن کالا » و « ارسال سریع » فروش کالاهای متنوع را برای هر رده‌ی سنی آغاز کرده و سعی داشته تا سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن به دست کاربر برساند. همچنین فروشگاه آنلاین بانه امکان بازگشت و تعویض کالا را برای محصولاتی که شامل « شرایط بازگشت ۷ روزه » هستند؛ فراهم کرده تا حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی را ایجاد کند.

دکمه بازگشت به بالا