عمومیکسب و کار استانها

بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای صاحبان حیوانات خانگی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی پرفروش برتر

بهترین قرص ماشین ظرفشویی تبدیل به محصول پر طرفداری شده که به سختی پیدا می شود یا در صورت موجودی قیمت بسیار بالایی دارد. از طرفی انتخاب و خرید قرص ماشین ظرفشویی از بین این برندهای محدود کمی دشوار است بنابراین مجموعه ارس خرید تصمیم گرفت تا با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام، در نهایت به معرفی ۵ تا از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی بپردازد.

مدتی پیش یکی از دوستانم با اینکه ماشین ظرفشویی با کیفیتی داشت تصمیم به فروش آن گرفت. وقتی علت را جویا شدم برخلاف تصورم که ممکن است خراب شده باشد در کمال تعجب متوجه شدم که تنها دلیل آن از فروش، کمیاب و گران شدن قرص ماشین ظرفشویی می باشد. از طرفی بارها ندانسته به آن قرص ماشین ظرفشویی تقلبی با قیمت بالا فروخته بودند که بعد از استفاده و کاهش کیفیت متوجه این امر شده بود. با کمی تحقیق دیدیم که این موضوع از دغدغه های بیشتر خانم ها شده که چگونه قرص ماشین ظرفشویی اصل بخرند؟ چگونه قرص و یا ژل ماشین ظرفشویی با کیفیت و متناسب با بودجه شان تهیه کنند؟ و مهم ترین سوال از کدامین سوپر مارکت های اینترنتی این همه تنوع برند با قیمت های مختلف برای خرید قرص ماشین ظرفشویی خود پیدا کنند؟ پس اگر این سوال ها هم اکنون در ذهن شما وجود دارد در ادامه با خواندن این مقاله از وب سایت ارس خرید همراه باشید تا کامل ترین و بهترین جواب ها را به تک تک پرسش هایتان بدهیم.

وب سایت ارس خرید در این مقاله لیستی از بهترین محصولات را برای شما عزیزان فراهم نموده است. شما می توانید پس از خواندن این مقاله به سوپرمارکت اینترنتی، فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی مورد نظر خود جهت خرید شوینده ظروف ماشین ظرفشویی مراجعه نمایید.

معرفی قرص ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

    تا به اینجا با انواع شوینده های ماشین ظرفشویی آشنا شدیم و ضرورت استفاده از هر کدام را توضیح دادیم. اما مسئله اصلی اینجاست که بهترین برند قرص ماشین ظرفشویی چیست و از کدام فروشگاه اینترنتی می توان تهیه کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب مناسب با بودجه تان را داشته باشید.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم

یکی از محبوب ترین قرص های ماشین ظرفشویی فینیش بوده که محصولات آن دارای تنوع و کیفیت بالایی می باشد. از قرص های محبوب آن می توان به فینیش کلاسیک (معمولی)، فینیش همه کاره (All in 1)، فینیش کوانتوم و… اشاره کرد. اما این مدل قرص آن از هر لحاظ جز بهترین کالاهای شوینده آن می باشد. طراحی آن به شکل پاوربال بوده و توپ کوچک قرمز رنگ آن حاوی مایع جلا دهنده ظروف می باشد.

از دیگر ویژگی های آن این است که دارای پوسته ای ژله ای مانند بوده تا از تماس مستقیم با دست جلوگیری کند. همچنین این پوسته باعث شده حل شدن در آب به مدت طولانی تری انجام شود که تا پایان شستشو قرص در ماشین ظرفشویی باقی بماند. از آن جایی که قرص کوانتوم به سادگی در سخت ترین آب ها حل شده پس حداقل میزان نمک نیاز دارید. همین خاصیت باعث شده تا قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته به طوری که سخت ترین لکه ها مانند رد تخم مرغ بر روی قاشق و بشقاب ها را از بین ببرد.

بهتر است از این قرص برای ظروف زیاد استفاده نمایید زیرا قابلیت نصف شدن ندارد. پیشنهاد می کنیم برای ظروف کم از ژل های ماشین ظرفشویی بهره ببرید. همچنین بوی بسیار مطبوعی داشته و باعث شده تا بوی بد ظروف را از بین ببرد. متاسفانه قرص فینیش تقلبی در بازار زیاد شده که باعث می شود آسیب های زیادی به دستگاه شما بزند. پس بهتر است حتما از فروشگاه های معتبر آن را خریداری نمایید. همچنین این قرص با بیشتر برندهای ماشین ظرفشویی مانند سامسونگ، بوش، ال جی، بکو و… سازگاری دارد.

ویژگی های بهترین قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم:

نقاط قوت

  • دارای مایع جلا دهنده
  • دارای پوسته ژله ای
  • قابلیت حل شدن در سخت ترین آب ها
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالا
  • تعداد در بسته از ۲۰ تا ۱۰۰ عدد

نقاط ضعف

  • قابلیت نصف شدن ندارد

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم لیمویی (FAIRY)

یکی دیگر از محبوب ترین قرص ها، برند فیری می باشد که دارای محصولات متنوعی از جمله قرص معمولی، پلاتینیوم، لیمویی و چند کاره اشاره کرد. البته این مدل، از نوع قرص چند کاره فیری بوده که بهترین انتخاب برای شستشوی لیوان ها و ظروف شیشه ای می باشد.

فرمولاسیون این قرص به گونه ای است که تمام چربی ها حتی مقاوم ترین لکه ها مانند اثر چای و قهوه را کاملا از بین می برد و در نهایت ظروفی درخشان و براق تحویل می دهد. برای این قرص نیازی به استفاده از جلا دهنده نیست ولی از ریختن نمک غافل نشوید. به دلیل عملکرد بی نظیری که برای ظروف شیشه ای و کریستال ها دارد به سرعت محبوب و معروف شده به طوری که خبری از لکه های سفید و لک آب بر روی ظرف هایتان نیست در عین حال شفافیت و براق آن ها کاملا حفظ شده است.

از دیگر ویژگی های این است که جرم گیر مناسبی بوده و جرم فیلترها رسوبات آهکی جمع شده در ماشین ظرفشویی را از بین می برد. همچنین عطر بسیار ملایمی داشته و بوی بد ظروف را کاملا بر طرف می کند. از نظر قیمت ممکن است کمی گران به نظر برسد ولی کیفیت فوق العاده آن دلیل خوبی برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری می باشد.

ویژگی های بهترین قرص ماشین ظرفشویی همه کاره فیری:

نقاط قوت

  • دارای قرص های متنوع
  • دارای مایع جلا دهنده
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالا
  • جرم گیر مناسب برای رسوبات
  • دارای عطر ملایم لیمو

نقاط ضعف

  • قیمت نسبتا بالا

قرص ماشین ظرفشویی پریل گلد

پریل یک برند آلمانی است که محصولات آن در بین ایرانی ها به سرعت محبوب شده همچنین قیمت قرص ماشین ظرفشویی پریل در مقایسه با برندهای دیگر به صرفه تر بوده و کیفیت وکارایی کالاهای آن مناسب می باشد. این قرص علاوه بر اینکه چربی های بسیار مقاوم ظروف را از بین می برد قابلیت این را دارد تا قطعات استیل داخل دستگاه را به خوبی جرم گیری کند. با استفاده از قرص پریل طلایی تمامی لیوان ها و ظروف شیشه ای کاملا درخشان و شفاف شده و اثری از لکه ها و یا کدر شدن نمی باشد.

از آن جایی که در ترکیبات خود مایع جلا دهنده و نمک دارد فقط کافیست تا مقدار خیلی کمی نمک همراه آن استفاده نمایید. این قرص برای شستشوی ظروف زیاد مناسب بوده زیرا قابلیت نصف شدن را ندارد و در نهایت ظرف هایتان کمی لیز باقی بماند. فروش بالای این محصول نشان دهنده این بوده که مصرف کنندگان از کیفیت آن رضایت کافی داشتند.

ویژگی های بهترین قرص ماشین ظرفشویی پریل گلد:

نقاط قوت

  • دارای تنوع محصول
  • قدرت پاک کنندگی مناسب
  • دارای مایع جلا دهنده
  • جرم گیر مناسب برای قطعات استیل دستگاه
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • قابلیت نصف شدن ندارد

قرص ماشین ظرفشویی کلارو

یکی دیگر از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی مربوط به برند اتریشی کلارو می باشد. این قرص هم جز برندهای قیمت بالا بوده ولی به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ارزش خرید را دارد. در ترکیبات قرص کلارو مواد اولیه درجه یک با استاندارد بالا به کار رفته به همین دلیل باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. همچنین به دلیل عدم استفاده از ترکیبات خطرناک مانند فسفات، کلر و… دوست دار محیط زیست می باشد.

قدرت پاک کنندگی این محصول بسیار بالا بوده زیرا با رعایت اولویت ترتیب آنزیم های ضروری آزاد شده قادر است تا مقاوم ترین لکه ها را از بین ببرد. هنگام استفاده از این محصول کوچک ترین لکه سفیدی بر روی ظروف تان باقی نمی ماند. از دیگر ویژگی های این قرص وجود لایه ای بر روی آن است که قابلیت حل شدن در آب را داشته همچنین حاوی مایع جلا دهنده بوده بنابراین کافیست تا کمی نمک همراه آن استفاده نمایید. همچنین تقلبی این محصول در ایران وجود ندارد.

ویژگی های بهترین قرص ماشین ظرفشویی کلارو:

نقاط قوت

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد
  • عدم استفاده از ترکیبات فسفات و کلر
  • قدرت پاک کنندگی بالا برای سخت ترین لکه ها
  • عدم جا گذاری اثرات رسوب بر روی ظروف
  • دارای لایه ای بر روی قرص
  • دارای مایع جلا دهنده

نقاط ضعف

  • قیمت بالا (البته در ازای کیفیت بالای محصول قابل چشم پوشی می باشد)

قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس

یکی از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی ایرانی مربوط به برند نت پلاس بوده که در تعداد بسته های متنوع عرضه می شود. از ویژگی های مهمی که این قرص را تبدیل به محصولی پر طرفدار کرده قابلیت تمیز کنندگی و براق کنندگی آن می باشد. مصرف این قرص ماشین ظرفشویی بسیار راحت بوده کافیست تا برای هر بار مصرف یک عدد از قرص را در مخزن مخصوص گذاشته و برنامه شستشو مناسب را انتخاب نمایید. ترجیحا درجه ی حرارت شستشو بین ۵۵ الی ۶۵ باشد.

بهتر است هنگام استفاده از این قرص مایع براق کننده و نمک درون ماشین ظرفشویی خود بریزید. قرص ها را در مکانی خشک، بدون رطوبت، به دور از تابش مستقیم خورشید و در ظروفی در بسته نگهداری شود زیرا در شرایط نا مناسب در کیفیت شستشو ظروف تاثیر به سزایی می گذارد.

ویژگی های بهترین قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس:

نقاط قوت

  • قابلیت تمیز کنندگی بالا
  • قابلیت براق کنندگی بالا
  • عدم جا گذاری اثرات رسوب
  • سهولت در استفاده
  • بسته بندی مناسب

منبع : بازار آنلاین منطقه آزاد ارس

دکمه بازگشت به بالا