عمومیکسب و کار استانها

بهترین کالاها و قطعات برای واردات از چین

واردات کالا از چین اگر به درستی و نظم انجام شود، آسان و سودآور است. اما اگر بدون در نظر گرفتن یک سری شرایط صورت بگیرد، نه تنها سودآور نیست بلکه سبب مشکلات قانونی و جرایم نقدی می شود. شناسایی نوع کالا، تولید کننده، تنظیم مدارک لازم، بررسی پروفرما و … از مواردی است که در پروسه واردات کالا از چین باید رعایت شود. چه خوب است کار را به کاردان بسپارید.

واردات کالا از چین

بهترین کالاها برای واردات از چین

واردات قطعات الکترونیکی از چین و ماشین آلات مهمترین محصولاتی هستند که برای واردات از چین مورد استفاده قرار می گیرند. دقت کنید که این قطعات سود بیشتری دارند و این موضوع سبب می شود که شرایط برای شما بهبود یابد. همینطور لوازم جانبی اتومبیل نیز از مواردی است که سبب می شود تا بتوانید سودآوری خوبی داشته باشید. قطعات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همینطور مواد اولیه شیمیایی و معدنی و قطعات ساختمانی و لوازم خانگی از دیگر مواردی است که برای واردات کالا از چین در نظر گرفته می شود. این موارد سود خوبی به همراه دارد و سبب می شود تا کار به بهترین نحو صورت بگیرد.

یک سری کالاها به طور کلی به صورت جزئی وارد ایران می شوند و قیمت آنها نیز تقریبا مشخص است. کالاهای ریز و خرده سودآوری بیشتری در ایران دارند. دقت کنید که مثلاً واردات قطعات کامپیوتر از چین، موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، قطعات و لوازم پلاستیکی، کاغذ دیواری و موارد مشابه و همینطور لوازم خانگی از مهمترین مواردی است که برای واردات کالا از چین ارزیابی می شود. انواع وسایل روشنایی و لامپ و شیرآلات و اتصالات لوله کشی نیز می تواند موضوع پر اهمیتی باشد. از سوی دیگر واردات لباس مردانه و زنانه بسیار سودآور است. پارچه در مدل های مختلف نیز شرایط خاص خود را دارند.

پیچ و مهره نیز از موارد مهمی است که می توانید در لیست واردات کالا از چین قرار دهید و به سودآوری برسید. دقت کنید که واردات کالا از چین به بهترین نحو صورت می گیرد و این موضوع سبب می شود که کیفیت کار بیشتر شود.

مراحل واردات کالا از چین

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

اگر بخواهیم کالاهای وارداتی از چین را از نظر سودآوری دسته بندی کنیم، باید به اقلام غذایی نیز بپردازیم. کالاهای پر مصرف مثل مواد غذایی مانند بادام زمینی و دارچین و زنجبیل و لوبیا چیتی بسیار پرطرفدار بوده و سودآور است. از سوی دیگر واردات سرور از چین، لاستیک ماشین چینی در ایران با سودآوری بالایی همراه است. این موضوع به دلیل کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب آن است. موضوع مهم دیگ در خصوص واردات دستکش و ظروف آشپزخانه است. ظروف آشپزخانه چینی در ایران از نظر قیمت شرایط خاص خود را دارند و این موضوع سبب سود بیشتر می شود.

از سوی دیگر بیشترین سودآوری در واردات کالا از چین مربوط به لوازم الکتریکی، انواع خودروهای سنگین و پوشاک اعلام شده است. محصولات حوزه ساخت و ساز و اسباب و بازی نیز در این زمینه اهمیت دارد. گیاهان دارویی در ایران به طور کلی از نظر کیفیت و قیمت شرایط خاصی دارند. این محصولات نیز در واردات بسیار مهم هستند.

محصولات عمده کشاورزی که از چین به ایران وارد می شوند قیمت مناسبی دارند. این قیمت سبب می شود تا بتوانید استفاده بهتری از محصولات ببرید. باکس های تزیینی و دکوری ها نیز بخش مهمی از سودآوری محسوب می شوند. دقت کنید که واردات کالا از چین می تواند دستخوش یک سری موارد باشد که به طور کلی موضوع پر اهمیتی محسوب می شود.

واردات کالا از چین به ایران

جدیدترین محصولات چینی پرطرفدار در ایران

یک سری زنگ های درب ویدیویی از چین وارد می شود که حکم دوربین های امنیتی را ایفا می کنند. این دوربین ها قابلیت مشاهده در تلفن های همراه را دارند و سبکشان نیز جدید است. به طور کلی این مدل از محصولات هزینه های رقابتی در ایران دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های امنیتی با قابلیت ip که از چین وارد می شود، قیمت بسیار ارزان تری به نسبت دوربین های برند لوکس دارند. این موضوع سبب شده تا خریداران بیشتری داشته باشند. دوربین های دیجیتال از دسته کالاهای وارداتی محسوب می شوند که قیمت مناسبی دارند.

از سوی دیگر چراغ های ال ای دی برای سلفی در ایران قیمت بالایی دارند. بهتر است که مدل های چینی آن را خریداری نمایید. دقت کنید که این چراغ ها از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی می شوند و ساختار خاص خود را خواهند داشت.

اسپیکرهای هوشمند برای واردات کالا از چین می توانند محصول قابل قبولی باشند. این اسپیکرها قابلیت مشابهی با تلفن همراه دارند. در این اسپیکرها قابلیت پخش هر نوع موزیک و پادکست وجود دارد. مارک های معروف به واسطه کیفیتی که دارند ارزیابی می شوند.

لوازم جانبی موبایل از دیگر مواردی است که در لیست کالاهای پر سود قرار می گیرد. دقت کنید که در این صورت کیس های متنوع و شارژرها هر یک ساختار قابل قبولی دارند. مثلاً واردات قلم نوری از مواردی است که شاید در ابتدا بسیار عجیب به نظر برسد اما به طور کلی می توان گفت که این قلم ها ساختاری حرفه ای دارند. تاجران در این زمینه می توانند شرایط را مدنظر قرار دهند. دقت کنید که این موضوع به طور کلی وابسته به سطح اجرایی کار مشخص می شود.

واردات کالا از چین
دکمه بازگشت به بالا