اقتصادیکسب و کار استانها

مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره با مقاومتی فوق العاده

نحوه محاسبه قیمت انواع پنجره

قیمت پنجره دو جداره به چه صورت تعیین می شود و چه عواملی باعث وجود اختلاف قیمت می شود؟ این سوالی است که در این بخش قصد داریم به آن پاسخ دهیم. پنجره دوجداره در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند که همین مسئله باعث شده است تا از این محصول در بسیاری از ساختمان ها استفاده شود. یکی از مهم ترین چالش هایی که پیش روی خریداران برای بهره گیری از پنجره دوجداره وجود دارد را می توان ، اختلاف قیمت و نوع پنجره دانست.

اما اصولا این قیمت چطور تعیین می شود و ما بر چه اساسی باید نسبت به خرید پنجره اقدام کنیم؟ سوالات بسیاری در خصوص قیمت پنجره ممکن است برای شما پیش آمده باشد و ما در این صفحه با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص این مسئله با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. ما در این بخش قصد داریم در خصوص دلایل تفاوت قیمت ها با شما صحبت کنیم و همچنین به بررسی تاثیر نوع متریال بر قیمت خرید پنجره خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد خرید پنجره های دوجداره در تهران و یا سایر شهرستان ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل و جامع را در خصوص نحوه قیمت گذاری انواع پنجره با شما به اشتراک بگذاریم.

شاخص قیمت گذاری پنجره در سال 1402

با توجه به شرایط بازار و نوع مواد اولیه در صنعت پنجره ، سیاست های قیمت گذاری شرکت پیرامید وین در سال جاری سال 1401 تغییر خواهد کرد. لیست  قیمت پنجره دو جداره به دو بخش قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم و قیمت پنجره دوجداره UPVC تقسیم می شوند. اساسا استعلام قیمت پنجره به نوع یراق آلات و باز شوها ، جنس و ضخامت شیشه ، برند پروفیل ، ضخامت گالوانیزه و مارک یراق الات ، بستگی دارد . بهترین راه براورد دقیق و کامل قیمت درب و پنجره دوجداره بازدید کارشناسان فروش شرکت پیرامید وین از محل پروژه میباشد.

در آنالیز اولیه محاسبات قیمت پنجره ، میبایست کلیه هزینه های همچون هزینه تولید و ساخت پنجره، تولید و ساخت شیشه، قیمت حمل و نصب پنجره، هزینه تعویض و برش کاری پنجره قدیمی، به طور کامل و دقیق ارزیابی شود لذا تهیه نقشه پنجره و تهیه لیست مواد اولیه جز لاینفک محاسبات قیمت و الزامی می باشند. در هر صورت محاسبات اولیه قیمت با پروفیل و برند های مختلف ، قیمت های مختلفی در اختیار ما قرار می دهد.

از این رو ما برای سهولت و راحتی شما و اطلاع از اخرین قیمت های انواع پنجره دوجداره، لیست قیمت ها را با سه روش محاسبه و در اختیار شما قرار دادیم . روش اول: لیست قیمت پنجره بر اساس مواد مصرفی پروژه ، روش دوم : لیست قیمت پنجره بر اساس قیمت متر مربع پنجره دوجداره  و روش سوم: لیست قیمت بر اساس مترطول پنجره دوجداره

 قیمت پنجره متر طول

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 0/8

قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 185 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 205 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 205 هزار تومان

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 1

قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 193 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 215 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 215 هزار تومان

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 1/25

قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 202 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 225 هزار تومان

قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 225 هزار تومان

  قیمت پنجره بر اساس متر مربع

قیمت پنجره دوجداره Upvc

قیمت پنجره برای سازندگان ساختمان همیشه مورد سؤال بوده، زیرا شاهد آن هستیم که ساخت یا خرید پنجره دارای نرخ متفاوتی است. متأسفانه در این بازار اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. گاه یک مترمربع از یک برند با قیمت کامل یک پنجره از برند دیگر یکسان است. در این مقاله، ما به دنبال پاسخی برای این چرایی هستیم. می‌خواهیم بدانیم چه عواملی بر قیمت تمام شده پنجره تأثیر می‌گذارد…؟

 قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

از مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت پنجره آلومینیومی دارای تاثیر می باشد می توان به نوع بازشو محصول اشاره داشت. باید در نظر داشته باشیم که هر پنجره بر اساس نوع بازشو باید فریم متناسب با نوع خود داشته باشد و همین مسئله باعث می شود که میزان استفاده از مواد اولیه متغیر باشد…

 قیمت پنجره دوجداره ریلی

استفاده از پنجره ریلی یا کشویی در کشور امروزه بسیار رایج شده است و می توان گفت که این سری از محصولات برای محیط ها و مناطقی که آب و هوایی معتدل دارند می توانند گزینه ای بسیار مناسب باشند و با توجه به باز و بسته شدن ساده، می توانند تهویه طبیعی را برای ما به ارمغان بیاورند. در کنار این مسئله باید در نظر داشته باشیم که این سری از محصولات نمی توانند گزینه ای مناسب برای محیط هایی باشند که دمای هوا بسیار گرم، بسیار سرد و یا پر گرد و غبار است…

قیمت پنجره دوجداره سال ۱۴۰1

یکی از سوال­ های رایج در بازار خرید فروش انواع پنجره این است که موارد تأثیر گذار در قیمت پنجره در سال 1401چیست؟ چه فاکتور های مختلفی در قیمت پنجره د وجداره تأثیر دارد.  علت قیمت های متفاوت پنجره در بازار ایران در سال 1401 چیست؟ نحوه محاسبات هزینه تعویض پنجره قدیمی به چه صورت است…؟

فروش پنجره دوجداره پیرامید وین در غرب تهران

پیرامید وین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید درب و پنجره به شمار می رود و محصولات خود را برای ساختمان های نوسازی که در غرب تهران ساخته می شوند در بازار عرضه می کند. شما برای خرید در این قسمت از تهران نیازی به حضور در مرکز فروش ندارید و می توانید به صورت اینترنتی با ما در ارتباط بوده و هماهنگی های لازم در خصوص ثبت سفارش و خرید را داشته باشید.

 این روش باعث می شود تا هزینه های مربوط به انتخاب محصول تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و در عین حال شما می توانید از خدمات مربوط به کارشناسی و مشاوره انتخاب نیز استفاده کنید. در بسیاری از ساختمان های غرب تهران از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین محصولات آلومینیومی استفاده می شود و شما قادر خواهید بود بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروش پنجره دوجداره پیرامید وین در شمال تهران

در صورتی که محل ساختمان سازی شما در شمال شهر تهران واقع شده است نیز می توانید از روش اینترنتی برای ثبت سفارش از پیرامید وین اقدام کنید. به خصوص در این منطقه از شهر تهران به دلیل آب و هوای سرد تر نیاز دارید که محصولات عایق بندی شده آلومینیوم ترمال بریک یا یو پی وی سی با تعداد کانال های بیشتر را خریداری کنید تا عایق بندی حرارتی را در سطح بهتری انجام دهید.

عایق بندی صوتی نیز از دیگر نیازها در شهر تهران می باشد و از این روی شما می توانید با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش و خرید پنجره دوجداره با بهترین قیمت اقدام نمایید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره غرب تهران داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان پیرامید وین در ارتباط بوده و مشاوره رایگان در حوزه انتخاب یک پنجره دوجداره اقدام کنید. باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره تولید شده در شرکت پیرامید وین بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و برای تمامی ساختمان ها می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

دکمه بازگشت به بالا