عمومیکسب و کار استانها

بهترین برندهای پنجره دو جداره ایرانی و خارجی کدام اند؟

بررسی بهترین مارک پنجره دوجداره | ایرانی خارجی

در این مطلب به بررسی بهترین تولیدی پنجره دوجداره و مارک پنجره دوجداره می پردازیم و جهت انتخاب پنجره های دوجداره از بین برندهایی که در بازار موجود می باشد ما شما را با دو برند که یکی ایرانی و دیگری ساخت کشور استرالیا می باشد و از نمونه های برجسته ایرانی و خارجی می باشند آشنا می کنیم.

·         پنجره های دوجداره وین تک و هافمن

پنجره وین تک محصول و ساخت کشور استرالیا و پنجره دوجداره هافمن نمونه ی پنجره دوجداره یو پی وی سی ایرانی می باشد که از نظر کیفیت بسیار بالا و طرح رقابتی را در بازارهای خارجی به سمت خود دارد.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین مارک برای پنجره دوجداره upvc می رسد تا تناسب و هماهنگی را با خانه و مسکن مورد نظر داشته باشد می بایست قیمت، دوام، سازگاری با محیط زیست و دسترسی داشتن و پشتیبانی و گارانتی دار بودن را مورد توجه قرار داد.

·         پنجره های دوجداره upvc وین تک

وین تک یک برند استرالیایی می باشد که به منظور رفع معایبی که در پنجره های چوبی و آهنی و آلومینیومی وجود داشت وارد عرصه تولید درب و پنجره های دوجداره شد.

از ویژگی های منحصر به فرد در این برند کامل بودن محصولاتش در انواع مدل ها و طرح های درب و پنجره ثابت، تک حالته، دوحالته و غیره می باشد که هر کدام موارد مصرف و ویژگی های منحصر به فردی را برای خود دارد. چون این مدل ها و طرح های درب و پنجره در برند هافمن نیز وجود دارد در بخش هافمن در قسمت پایین به توضیحاتی هر چند مختصر را برای آشنایی شما ارائه خواهیم داد.

·         پنجره های دوجداره پروفیل upvc  هافمن

بعد از برند معروف وین تک، برند ایرانی هافمن (Hofmann) نمونه ای دیگر از بهترین مارک های پنجره ها و درب های دوجداره در بازارهای مصرفی ایران و خارج از کشور می باشد. شرکت هافمن علاوه بر اینکه محصولات تولیدی خودش را در ایران توزیع می کند در سایر کشورهای خارجی نیز صادرات می کند و این نشان دهنده این می باشد که برند مربوطه از استانداردهای کیفی و کمی بسیار قابل قبولی برخوردار می باشد.

هافمن در بازارهای جهانی بسیار شناخته شده و گزینه ی رقابتی در پروفیل های upvc می باشد. هافمن پروفیل های درب و پنجره را بصورت مجزا با توجه به ویژگی ها و شرایطی که قرار است در آنجا استفاده شوند تولید می کند.

محصولات تولید شده در کارخانه هافمن

هافمن محصولات تولیدی خود را در درب و پنجره های یو پی وی سی پس از آزمایشات و تست های مربوطه به بازار و امکان محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره عرضه می کند.

درب دوجداره upvc بالکنی و سرویسی با پروفیل درب:

این درب ها همانطور از نامی که دارند بعنوان درب دستشویی و درب بالکن قابل استفاده هستند.از خصوصیات این درب ها ارائه در ابعاد بزرگ و کوچک با توجه به نیاز مشتری امکان پذیر می باشد. چون پروفیلی که در این دربها استفاده می شود از پروفیل مخصوص درب می باشد از یراق آلات درب نیز در ساخت درب ها می بایست بکار گرفت.

درب آکاردئونی هافمن

این درب هم در مکان هایی که عرض درب بیشتر از سه متر است از این مدل استفاده می شود.درب های آکاردئونی را در اتاق هایی که فضا را می بایست تقسیم بندی کنند از درب های آکاردئونی بعنوان تقسیم کننده یا همان پارتیشن بندی استفاده می کنند. نحوه ی باز و بسته شدن این دب ها هم می تواند از داخل و یا از بیرون باشد.

پنجره های upvc هافمن

پنجره upvc کلنگی هافمن : همان پنجره هایی که در سرویس های بهداشتی، حمام، نورگیر و راه پله ها می بینیداز نمونه پنجره های کلنگی می باشند البته از نظر باز و بسته شدن. و موارد مصرف و استفاده از این پنجره هم موارد گفته شده بود که پروفیل های هافمن بهترین و با صرفه ترین گزینه در این مکان ها می باشد.

نمونه ی پنجره های upvc ثابت، تک حالته، دوحالته، سایبانی، آکاردئونی، کمانی از محصوات تولیدی در گروه پنجره ها می باشند که هم امکا استفاده بصورت تکی و هم بصورت ترکیبی با یکدیگر قابلیت استفاده را نیز دارا می باشند.

اساسی ترین نکته ای که در پنجره ها و درب هایی با پروفیل upvc می بایست به آن توجه کرد قیمت و بهای محصول انتخابی می باشد، چرا که قیمت را می بایست در مقایسه با کیفیت، دوام، ساختار، امنیت، گرما و عایق بودن در برابر صداها و انرژی سنجید.

تفاوت قیمت بین پنجره های upvc بسیار حائز اهمیت می باشد چون در زمان انتخاب پروفیل به ویژگی هایی که گفته شد توجه می شود و براساس همان تصمیم گیری می شود که خرید نهایی انجام شود یا نه ؟ و کاری که در این میان شما مشتریان عزیز می بایست انجام دهید این است که بدانید خواسته های شما چقدر ارزش هزینه کردن اضافه تر در برابر به دست آوردن محصولی متفاوت تر را دارد.

ما اعتقاد داریم که محصولات درب و پنجره از پروفیل های upvc از برندهای وین تک و هافمن بهترین گزینش و راه حل جهت صادرات پنجره دوجداره و استفاده در منازل شما در داخل کشور می باشد که شما می بایست آن را انتخاب کنید که این نظر و پیشنهاد از کار کردن بر روی پروژه های ساختمانی زیادی بوده است که طی تجربه ی کاری و کاربری در تعامل با مشتریان حاصل شده است.

آشنایی با انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره UPVC محصولی مدرن است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. این محصول ساخته شده از نفت خام است و در برابر تغییرات گرما و سرما، مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد. در این متن به انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC می پردازیم و اطلاعات کاملی در این مورد به شما خواهیم داد.

مارک های مختلفی از پنجره ی دوجداره که دارای ویژگی های مخصوص به خود است، وجود دارد و قیمت های متفاوتی دارند. پنجره دوجداره دارای برند های مختلفی است و مهم ترین ماده مورد استفاده در آن، پروفیل است. پروفیل ها، مارک های مختلف و متنوعی دارند.

انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC

  • وین تک
  • ویستا بست
  • هافمن
  • ایده آل
  • ویتا نوین
  • سیندژ
  • ماژول
  • اتاتک
  • واناوین
  • اک پروفیل

سه مارک پروفیل وین تک، هافمن و ویستا بست بیشترین تقاضا را دارند که در عواملی متفاوت هستند. این عوامل شامل ضخامت دیواره ی خارجی، تعداد حفره ها و … است.

پنجره دوجداره upvc وین تک

پنجره ی وین تک تحت استاندارد RAL آلمان تولید می شود و جز بهترین پنجره های دوجداره ی موجود در بازار است. در و پنجره یو پی وی سی این شرکت، بیشترین سطح مقطع را دارد و تعداد حرفه های بیشتری نسبت به باقی شرکت ها دارد. بیشترین مقاومت در پنجره های دوجداره ی این شرکت دیده می شود و همچنین در برابر صدا و حرارت عایق خوبی هستند. اگر به دنبال پنجره های ضد آتش با کیفیت هستید، وین تک پیشنهاد می شود. وزن پروفیل محصولات این شرکت در مقابل رقیب خود، شرکت ویستا بست، کمتر است. محصولاتش در کیفیت ها و اندازه های مختلفی قابل عرضه است که باید دقت کرد.

پنجره دوجداره upvc هافمن

از لحاظ محل نصب پنجره دوجداره و کیفیت پروفیل، انتخاب بهتری خواهید داشت. محصولات شرکت هافمن یکی دیگر از پروفیل های با کیفیت در تولید انواع مدل پنجره ی دوجداره است. همچنین در اندازه ی ضخامت پروفیل با شرکت وین تک برابری می کند. در برابر صدا و حرارت هم عایق مناسبی هستند.

پنجره دوجداره upvc ویستا بست

یکی از مارک های قابل اعتماد که کیفیت خوبی دارد، پروفیل ویستا بست است که در دو نوع سری 60 و سری 70 تولید می شود. محصولات این شرکت در مقایسه با دو شرکت هافمن و وین تک، در موارد وزن پروفیل و ضخامت دیواره ی خارجی بیشترین مقدار را دارد. همچنین به تبع، قیمت گران تری دارند. متریال شرکت ویستا بست هم دارای استاندارد RAL آلمان در محصولات پنجره ی دوجداره ی خود هستند.

از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و حرارت، قابل قبول هستند. همچنین بهترین شیشه های نشکن و ایمن توسط این شرکت ارائه می شود. محصولات پنجره های دوجداره ی این شرکت در کیفیت ها و اندازه های متفاوتی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. اگر به دنبال پنجره ای با ابعاد استاندارد هستید که کاملا عایق باشد و کیفیت بالایی داشته باشد، که از لحاظ قیمت هم مناسب باشد، پنجره ی دوجداره ی ویستا بست پیشنهاد می شود.

تاثیر برند بر کیفیت پنجره دوجداره

برند ها در واقع یک هویت به پنجره می دهند . پشتوانه وضمانت کیفیت یک محصول به طور چشمگیری به برند و شرکت سازنده آن وابسته است .

برندها شناخته شده در این حوزه با سالها تلاش و جلب رضایت مشتری به این درجه رسیده اند . همچنین نوع خدماتی که به مشتری ارائه داشته اند نیز به بهترین شکل ممکن بوده است .

شما برای انجام یک خرید عالی در مرحله اول باید برند ها و مشخصات کامل محصولات این شرکت ها را داشته باشید و با مقایسه آن ها با یک دیگر انتخاب درست را انجام دهید . هر شرکت سازوکار مختص به خود را در تولید و نصب پنجره دوجداره دارد که ممکن است با سفارش شما همخوانی نداشته باشد . پس این نکته را حتما مورد بررسی قرار دهید .

مساله بعدی در انتخاب برند ، بررسی صحیح و اصولی شما از نیازتان در رابطه با پنجره است .یعنی شما باید به طور دقیق نیازتان را بررسی کنید و دقیقا بدانید که پنجره را برای چه منظوری سفارش میدهید و در چه مکانی برای چه کارایی نصب می کنید . بسیار این فاکتور بسیار مهم است . مثلا پنجره کشویی بسیار مناسب است برای محیط هایی که فضای کافی را برایث باز و بسته دن پنجره ندارند .

کدام پنجره برای شما مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال باید چند فاکتور مهم را مورد توجه قرار دهید. مهمترین نکته انتخاب برند مناسب است . شما باید برای انتخاب برند مناسب گزینه هایی مثل قیمت، گارانتی ، پروفیل های در حال ساخت و نمایندگی را بررسی کنید . هر کدام از این موضوعات برای انتخاب یک پنجره مناسب بسیار مهم است .

این موضوع وجود ندارد که کدام برند بهتر است ، درواقع باید گفت کدام برند برای شما مناسب تر است . این متناسب بودن را می توانید با بررسی هر کدام از برند ها به طور اختصاصی انجام دهید . یک مقایسه ساده برای شما انجام خواهیم داد تا درک این موضوع برای شما راحت باشد .

مقایسه از نظر تعداد پروفیل در حال ساخت هر برند تولیدکننده پنجره

این ویژگی یعنی تعداد اشکال مختلفی که یک شرکت سازنده می تواند تولید و یا وارد کند . قطعا تنوع کار برای شما عزیزان قابل توجه است ، زیرا هرچه تنوع بیشتر باشد نیاز مشتریان با انعطاف بیشتری پاسخ داده خواهد شد .

شما عزیزان در زمان خرید باید که این نکات را مورد توجه قرار دهید . مانند مثال بالا برند های مد نظر خود را از جهات مختلف قیمت ، گارانتی ، تنوع محصولات و نمایندگی فروش بررسی کنید . با این کار شما قطعا پنجره ای را انتخاب می کنید که متناسب با نیاز شما است .

مزایای استفاده از پنجره دوجداره چیست؟

استفاده از پنجره های دوجداره مزایای به مراتب بالاتری نسبت به پنجره های معمولی دارند و این به دلیل نحوه ساخت این پنجره ها است. پنجره های دوجداره عموما از دو لایه و گاهی سه لایه شیشه تشکیل شده اند. فضای خالی بین این لایه ها را گاز آرگون پر کرده است تا این پنجره ها عایق در برابر صدا، گرما، گرد و غبار و… باشند.

مزایای پنجره های دوجداره upvc

  • کاهش مصرف انرژی: مهمترین و شاید قابل توجه ترین ویژگی این نوع از پنجره، کاهش اتلاف انرژی است. قطعا این موضوع برای تمامی شما مخاطبان گرامی ملموس است که در فصل سرما و برودت، استاندارد نبودن پنجره ها باعث خروج هوای گرم داخل ساختمان به بیرون و ورود هوای سرد به محیط داخلی شده.
  • عایق صوتی: با افزایش جمعیت در شهر ها، سروصدا و شلوغی هم به مراتب افزایش یافته است. پنجره های دوجداره عایق بین صداهای خارجی ساختمان با صدا داخل ساختمان هستند. آرامش و سکوت را به خانه و محل کار هدیه می کنند.
  • افزایش ایمنی در برابر ضربه: این پنجره ها با داشتن دو لایه شیشه مقام، بسیار در برابر ضربه استحکام دارند.
  • کاهش ورود گردوغبار: این پنجره ها با توجه به نوع ساخت و درز گیری هایی که در هنگام ساخت و نصب آن ها انجام می شود، عایق بسیار خوبی برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل ساختمان هستند.

بهترین نوع پنجره ازنظر مدل باز شدن

پنجره‌ای که معمولاً موزد استفاده عموم از دیرباز تا به امروز قرارگرفته، پنجره بازوی تک حالته است که با استفاده از دستگیره به شکل عمودی باز می‌شود. با پیشرفت‌ها و تولید انواع مدل‌های بازشونده امروزه مدل کشویی و ریلی محبوبت خاصی را به خود جذب کرده است. مدل‌های باز شوی پنجره دوجداره بسیار مختلف است.

شما باید با توجه به نیاز خود مدل باز شدن پنجره را انتخاب کنید. معمولاً مدل‌های کشویی به دلیل این‌که فضا و حریم خاصی را برای باز شدن اشغال نمی‌کنند در منازلی که متراژ کمتری دارند مورداستفاده قرار می‌گیرند. هر مدام از مدل‌های باز شونده مزیت‌های خاص خود رادارند که با بررسی دقیق‌تر می‌توانید با نیاز خود وفق دهید.

مدل‌های تاشو، فولکس‌واگنی، مدل فرانسوی، مدل دو حالته (ترکیبی از دو مدل بازشدن)، بالا بازشو و … انواعی هستند که می‌توانید برای منزل خود استفاده کنید.

مقایسه برند وین تک با ویستابست

برای مقایسه درست دو برند ویستابست و وین تک باید اول شناخت صحیحی از ساختار هرکدام این برند ها داشته باشید. در بین این دو برند، پنجره دوجداره وین تک سابقه طولانی تری در بین بازار های ایرانی دارد. برند وین تک تحت لیسانس کشورهای پیشرفته دنیا است. همین امر باعث شده است که فناوری تولید در برند وین تک کاملا پیشرفته و به روز باشد. با داشتن خط تولید پیشرفته این برند توانست در طول سالهای فعالیت خود به منبع و کانال توزیع پنجره دوجداره تبدیل شود.

توزیع پنجره دوجداره وین تک به صورت عرضه مستقیم انجام می شود. درب و پنجره های وین تک قسمت بزرگی از صنعت ساخت‌وساز را فرا گرفته اند. این امر رقابت با برند وین تک را به کاری دشوار تبدیل کرده است. قیمت پنجره های وین تک در رقابتی بسیار سخت با برند ویستا بست قرار دارد. تنوع رنگ و طرح و نوع پروفیل ها در برند وین تک نیز یکی دیگر از مزیت های این برند می باشد.

شرکت ویستا بست از سال 1386 فعالیت خودش را در زمینه تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی شروع کرد. در سالهای اولیه فعالیت برند ویستا بست خوش درخشید و در مدت زمان 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولید کنندگان در سطح کشور تبدیل شد. در گذشت این سالها در صنعت ساختمان سازی روز به روز نیاز به انواع و مدل های مختلف پنجره افزایش داشت. شرکت ویستابست توانست که محصولات خودش رو به 43 قالب در انواع 3 محفظه ای، 5 محفظه ای و کشویی افزایش داد. در حال حاظر 7 رنگ لمینیت در خط تولیدی خود قرار داده است.

از نطر قیمت پنجره های دوجداره وین تک رقابت را برنده شده اند اما یراق آلاتی که بر روی آنها نصب شده پیچیدگی خاصی را ندارد و همین امر باعث شده با مقدار هزینه کمتر تولید آن به پایان برسد. اما در بسیاری دیگر از زمینه‌ها گوی سبقت و پیشرفت دردستان برند ویستابست می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا