عمومیکسب و کار استانها

نحوه استفاده از قرص ماسک صورت

آموزش استفاده از قرص ماسک

جوانی و زیبایی پوست، نقش مهمی در ظاهر شما دارد. حفظ و بهبود طراوت و شادابی پوست هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان امر مهمی است. یکی از راه‌های حفظ زیبایی و سلامت پوست، استفاده از ماسک صورت است. یکی از ابزارهایی که در این مورد می‌تواند به شما کمک کند، قرص ماسک است. در این مقاله قصد آموزش استفاده از قرص ماسک و معرفی مزایای استفاده از آن و نکات مربوط به خرید ماسک ورقه ای را توضیح خواهیم داد.

قرص ماسک ورقه‌ای و فشرده چیست؟

قرص ماسک، نوعی ماسک فشرده است که شبیه قرص، فشرده‌سازی می‌شود. پس از خرید ماسک ورقه ای صورت از رنگدونه؛ برای آموزش استفاده از قرص ماسک باید بگوییم که این قرص‌ها باید در مایع خیسانده شوند تا باز و به یک ماسک تبدیل شوند. این قرص‌ها بعد از باز شدن با هر نوع فرم صورتی منطبق می‌شوند. قرص ماسک فشرده نوعی تونر فوق‌العاده است و می‌توانید با هر نوع اسانس و یا سرمی استفاده کنید.

قرص ماسک فشرده جنسی شبیه به پارچه ابریشمی دارد و به همین دلیل امکان پاره شدن آن کم است. در مورد آموزش استفاده از قرص ماسک باید بگوییم که این قرص‌ها بسیار فشرده شده هستند و طریقه استفاده از آن‌ها آسان است. این ماسک‌ها نوعی آب‌رسان قوی و تغذیه کننده صورت هستند. بعضی از بسته بندی‌های قرص ماسک صورت، 50 عددی است و هر کدام به طور جداگانه بسته می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این ماسک‌ها، میزان جذب تونر را افزایش دهید. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول همین ویژگی افزایش جذب محصولات پوستی است.

نکته دیگری که می‌توان در مورد آموزش استفاده از قرص ماسک گفت این است که باید بعد از شستشوی صورت از این ماسک استفاده کنید. می‌توانید درون یک ظرف اسانس، تونر، آب میوه و یا سرم مورد علاقه خود را بریزید و سپس قرص ماسک را درون آن قرار دهید. بعد از 20 تا 30 دقیقه، ماسک شما قابل استفاده است. برای اینکه ماسک شما بهتر عمل کند و نتیجه بهتری از مصرف آن بگیرید، ماسک را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید و سپس استفاده کنید.

ویژگی‌های مثبت استفاده از قرص ماسک صورت

  • استفاده از اسانس‌های مختلف
  • استفاده راحت‌تر از این ماسک‌ها نسبت به ماسک‌های مایع
  • پنبه‌ای بودن جنس آن
  • کوچک بودن سایز و فشرده بودن آن
  • امکان استفاده از آن برای ماسک گچی و خانگی
  • افزایش میزان جذب و تأثیرگذاری بیشتر ماسک
  • بسته‌بندی‌های 50 عددی

آموزش استفاده از قرص ماسک به صورت مرحله به مرحله

  • ابتدا یک ظرف مناسب برای خیساندن ماسک خود انتخاب کنید.
  • قرص ماسک فشرده را درون ظرف قرار دهید.
  • در مرحله بعد باید اسانس، تونر یا آب میوه را به قرص ماسک اضافه کنید.
  • صبر کنید تا اسانس به خوبی جذب ماسک شود.
  • قرص ماسک را پهن کنید و روی صورتتان قرار دهید.
  • 20 تا 30 دقیقه ماسک را روی صورتتان قرار دهید.
  • با توجه به ماده‌ای که برای باز شدن قرص ماسک خود استفاده کردید، صورت خود را بشویید یا پاک کنید.

   نکاتی که باید در زمان استفاده از قرص ماسک استفاده کنید

  • قرص ماسک وقتی در مایع قرار داده شود، نرم می‌شود ولی باز نمی‌شود. شما باید بعد از خیس شدن آن را به صورت یک لایه پهن کنید.
  • قرص ماسک، عاری از هر نوع ماده زیبایی است.
  • این ماسک به تنهایی هیچ اثری روی پویت ندارد و باید با یک اسانس و یک ماده دیگر ترکیب شود.
  • برای سفید شدن پوست خود، می‌توانید از اسانس سفید کننده برای باز شدن قرص ماسک استفاده کنید.
  • قرص ماسک به دلیل جنسی که دارد، پاره نمی‌شود و تمام مایع مورد استفاده را جذب می‌کند.

 اسانس و تونرهای پیشنهادی برای باز کردن قرص ماسک

  • آب میوه تازه مانند آب پرتقال
  • دم کرده
  • آب جو دوسر
  • آب برنج

معرفی و بررسی قرص ماسک صورت

ماسک فشرده صورت شبیه قرص است ولی زمانی که در یک مایع خیسانده می شود به ماسک صورت تبدیل می شود که با قالب هر صورتی قابل انطباق می باشد. از این محصول می توانید در تهیه انواع ماسک های خانگی استفاده کنید و یا همراه با اسانس یا سرم دلخواه شما به عنوان ماسک ورقه ای استفاده شوند. جهت خرید ماسک ورقه ای از آمازون کلیک کنید.

چگونه از قرص ماسک استفاده کنیم؟

پس از اینکه صورت خود را بطور کامل تمیز کردید، تونر، اسانس، سرم و یا ترکیبات ماسک خانگی دلخواه را در داخل یک ظرف پلاستیکی خالی کنید. همچنین می توانید چند قطره از سرم مورد علاقه تان را در ماسک ورقه ای بریزید.

ماسک فشرده را در داخل ظرف قرار داده تا بطور کامل جذب شود و این ماسک را بمدت 15-10 دقیقه استفاده کنید (همانند ماسک های ورقه ای آماده مصرف).

از چه تونر و اسانس هایی می توانید همراه با قرص ماسک فشرده صورت استفاده کنید؟

در حقیقت می توانید از هر تونر یا اسانسی و همچنین سرمی که می خواهید استفاده کنید ولی پیشنهاد می کنم که از ماده‌ای آبکی استفاده کنید تا قرص ها در آن گسترش یابند و ترجیحا از مواد هیدارته کننده بجای مواد فعال و اسیدی نظیر AHA، BHA یا ویتامین C استفاده کنید.اگر واقعا می خواهید از مواد فعال و اسیدها استفاده کنید مراقب باشید. البته همیشه لازم نیست که از تونر یا اسانس استفاده کنید، شما می توانید از ماسک ورقه ای مخصوص خودتان استفاده کنید که از

  • آب برنج
  • چای سبز دم کرده
  • آب جو دوسر
  • و حتی آب میوه تازه نظیر آب لیمو تهیه شده است.

این محصول مقرون به صرفه است، می توانید با استفاده از ترکیبات دلخواه خود هر ماسک ورقه ای که می خواهید تهیه کنید، این محصول تمام مایع را جذب می کند، بهداشتی است و براحتی قابل استفاده است زیرا هر قرص در داخل یک ظرف کوچک قرار دارد.

اگر مایع اصلی ماسک ورقه ای شما شما غلیظ است، باید آن را با استفاده از آب، یک محصول زیبایی مایع یا هر عصاره مایع دیگر رقیق کنید.

نحوه استفاده از قرص ماسک

  • یک ظرف خالی و کوچک تهیه کنید تا ماسک صورت را در آن بخیسانید.
  • ماسک فشرده را در داخل ظرف خالی قرار دهید.
  • اسانس فیشیال، تونر یا آب میوه مورد علاقه تان (به غیر از لیمو) را به ماسک اضافه کنید.
  • یک دقیقه صبر کنید تا اسانس جذب شود.
  • ماسک را بصورت یک لایه پهن کنید، آن را در صورتتان استعمال کرده و اجازه دهید بمدت 20 تا 15دقیقه باقی بماند.
  • بسته به موادی که در ماسک خود استفاده کرده اید صورتتان را بشویید یا آن را پاک کنید.

بررسی تخصصی قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا 100 عددی

استفاده از ماسک ورقه ای جهت حفاظت و تقویت بافت پوست یک روش متداول مراقبتی است. روشی که در میان خانم ها و آقایان طرفداران بسیار زیادی دارد. در این میان کمپانی های بزرگ نیز بر سر ارائه ی بهترین نوع این محصول با یکدیک رقابت تنگاتنگی دارند. یکی از بهترین، مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین نوع ماسک های ورقه ای موجود در بازار قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا 100 عددی نام دارد. محصولی که آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بانه گالری قرار داده ایم تا بتوانید با خرید و استفاده از آن، پوست خود را به بهترین وضعیت ممکن ترمیم و مراقبت کنید.

انواع زیادی از ماسک ها در بازار وجود دارند اما ماسک ورقه ای به خاطر استفاده آسان و راحت آن، بین مردم محبوبیت خاصی دارد. تاثیرات جادویی ماسک های ورقه ای بر هیچ کس پوشیده نیست. استفاده از این محصول، راهی لذت بخش و تسکین دهنده برای آرامش پوست است. با وجود انواع گوناگونی از ماسک ها، ماسک ورقه ای بخاطر استفاده ی آسان، بین مردم محبوبیت خاصی دارد. این ماسک ها، از پارچه ای شبیه به حالت صورت درست شده و قسمت های قرار گرفتن چشم و بینی و دهان را بریده اند و به مایعی مغذی و یا اسانسی طبیعی آغشته نموده اند. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا آشنا کنیم.

بررسی ویژگی های محصول

همانطور که از اسم محصول پیداست، این بسته حاوی 100 عدد ماسک قرص مانند هست که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دارد. شما می توانید از یک بسته ی این محصول تا مدت ها استفاده کنید، بدون اینکه نگران گذشتن تاریخ انقضای آن باشید. از مزایای استفاده از این ماسک می توان به از بین بردن جوش و لک اشاره کرد. بیوآکوا با تاثیر جادویی خود، هر گونه عیب و نقص را در صورت برطرف می کند و سطوح ناهموار آن را صاف و یکدست می کند. این محصول سرعت جذب بسیار بالایی دارد و فرمولاسیون آن به وسیله ی مواد مغذی گیاهی غنی شده است.

قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا 100 عددی یک نرم کننده ی حرفه ای است.که لطافت پوست شما را مانند دوران کودکی می کند. استفاده از آن برای آقایان و خانم ها توصیه می شود و لازم به تاکید است که فرمولاسیون آن جدیدتر و پیشرفته تر از سایر موارد مشابه است. علاوه بر این، بیوآکوا پوست شما را مرطوب و نمناک می کند. در اصل به آبرسانی آن کمک می کند و با حفظ آب در لا به لای اپیدرم، بافت پوست را سفت، شاداب و روشن نگه می دارد. از دیگر مزایای این محصول ویژه می توان به تطابق و تناسب آن با هر جنس پوستی اشاره کرد. و ایضا این که بر روی پوست شما ایجاد حساسیت نخواهد کرد.

سایر ویژگی های محصول

قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا 100 عددی یک محصول مراقبتی و تقویت کننده پوست است. که از الیاف چوب طبیعی و عصاره گیاهان ساخته شده است. در ساختار آن هیچ گونه افزودنی های شیمیایی دیده نمی شود و از این لحاظ کاملا ارگانیک است. این ماسک را می توانید جهت از بین بردن اگزما نیز استفاده کنید. چنین محصولی بر روشن کنندگی و براق تر کردن پوست شما به شدت تاثیر گذار است. علاوه بر این می توانید از ماسک قرص بیوآکوا جهت آرام بخشی به پوست و حالت روحی خود استفاده کنید. بهداشتی بودن این محصول بیش از پیش نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

اگر نگران چربی اضافه ی پوست خود هستید؛ می توانید با استفاده از این ماسک ورقه ای میزان چربی را در صورت خود تعدیل کنید. در واقع ان محصول حالت پارچه ای دارد. و بر خلاف ماسک های دیگر به راحتی پاره نمی شود. حتی می توان گفت که با دقت و سرعت بیشتری فرآیند پاکسازی و تقویت پوست را انجام می دهد و منافذ آن را خالی از هر گونه مواد دفعی و غیر ضرور می کند. شما با پرداخت مبلغی مناسب می توانید بسته ی 100 تایی ماسک قرصی بیوآکوا را خریداری کنید و با استفاده مداوم از آن شاهد تغییرات موثر و پایدار در وضعیت پوست خود باشید.

روش استفاده از قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا

قرص فشرده ماسک ورقه ای بیوآکوا وقتی در آب خیس می شود؛ تبدیل به ماسک می شود. این ماسک به وجود آمده به راحتی با هر سایز صورتی مچ می شود. روش استفاده از آن بسیار آسان است. به گونه ای که حتی در حین سفر نیز می توانید آن را بر روی پوست خود قرار دهید. این کار نه زمان زیادی از شما می گیرد و نه زحمتی دارد. جهت استفاده از آن، اول صورت خود را تمیز کنید. چون ماسک قرص ورقه ای روی پوست کثیف و شسته نشده هیچ تاثیری نخواهد داشت. سپس یک قرص ماسک را در ظرف قرار دهید و محلول مورد نیاز (آب یا شیر) را اضافه کنید.

دکمه بازگشت به بالا