عمومیکسب و کار استانها

فرش تشریفات کاشان با بهترین قیمت خرید از سجاده کارپت

فرش تشریفات کاشان با بهترین قیمت خرید از سجاده کارپت، به صورت رولی و متری تولید می شود. بسیاری افراد، فرش تشریفات را همان فرش قرمز می دانند. در صورتی که این دو با هم متفاوت هستند. فرش قرمز یکی از انواع فرش تشریفات است. خرید فرش تشریفات کاشان با طرح های مختلف و در رنگ های متنوع امکان تولید دارد. طرح آن به صورتی است که دو حاشیه در طول فرش قرار دارند و مانند سجاده فرش، به صورتی نیست که هر فرد در جای مشخصی قرار بگیرد.

فرش تشریفات کاشان در کجا استفاده می شود؟

کاربرد خرید فرش تشریفات کاملا بستگی به فضای مد نظر شما دارد. اگر برای ورودی هتل، راهروی هتل، ورودی مراکز خرید یا سالن های همایش و اجلاس بخواهید، بسیار انتخاب خوبی است. بعضی از مساجد هم علاقمند به تهیه فرش تشریفات هستند، اما از آنجا که جهت قبله در فرش تشریفات مشخص نیست، بهتر است برای مساجد از سجاده فرش محرابی استفاده شود.

چرا خرید فرش تشریفات کاشان؟

امروزه برای خرید فرش ماشینی می توانید به هایپرها، فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلف موجود در این حوزه مراجعه کنید، اما اگر فرش تشریفات را با متراژ بالا بخواهید، بهتر است به کارخانه مراجعه نمایید. خرید از درب کارخانه، خریدی است بی واسطه با قیمتی به صرفه و پایین تر.

انواع خرید طرح فرش تشریفات کاشان

فرش های تشریفات عموما با دو هدف استفاده می شوند:

  1. فرش تشریفات برای مسجد و حسینیه ها
  2. فرش تشریفات برای کناره و راه پله

فرش تشریفات برای اماکن مذهبی، چند نمونه مختلف دارد: ساده و بدون زمینه ، دارای زمینه ای با طرح های شمسه که لوزی های کوچک هستند ، فرش با زمینه نگینی که دارای طرح های بسیار ریز است و در آخر فرش تشریفات با طرح افشان.

فرش تشریفاتی که برای کناره و راه پله تولید می شود، متفاوت تر از نمونه های دیگر است؛ از جمله اینکه فرش به جای یک حاشیه، دو حاشیه دارد و یا اینکه به جای نقش های اسلامی و مذهبی، از طرح های گل و بوته و یا خطوط هندسی در طراحی آن استفاده می شود.

بهترین فرش تشریفات چیست؟

انواع جنس نخ و الیاف و مواد اولیه مختلف برای تولید فرش ماشینی وجود دارند. اگر بودجه شما مطلوب و چشمگیر است، پیشنهاد متخصصین حوزه فرش، تهیه فرش تشریفات با نخ اکرولیک است. این نوع نخ بهترین مواد را داشته و دوام و استحکام آن بسیار زیاد است.

اما اگر بودجه شما پایین یا متوسط است، می توانید از سایر الیاف مثل بی سی اف، ویرجین و یا پلی استر استفاده کنید.

فرش تشریفات ضخیم بهتر است یا نازک؟

این سوال کاملا بستگی به این دارد که مورد استفاده شما چه فضایی باشد؟ اگر می خواهید برای فرش نمازخانه ای، مسجد و حسینیه فرش تشریفات تهیه کنید، بهتر است از فرش با ضخامت بالا استفاده کنید، برای راه پله یا داخل هتل ها و مکان های پر رفت و آمد هم فرش ضخیم بهتر است چرا که صدای کفش و رفت و آمد را کمتر می کند. اما اگر برای منزل قصد خرید فرش تشریفات دارید، بهتر است از فرشی با تراکم و شانه بالا استفاده کنید چراکه ریزبافت تر و ظریف تر بوده و زیبایی بیشتری دارد.

فرش تشریفات همان فرش قرمز است؟!

پاسخ این است که نه! فرش تشریفات با فرش قرمز متفاوت است. فرش قرمز یکی از انواع فرش تشریفات است. این دو از لحاظ نقش و طرح با هم متفاوت هستند. فرش قرمز کاملا ساده است و دو حاشیه ظریف در راستای طول خود دارد. رنگ فرش قرمز هم همانطور که از نامش پیداست قرمز است. اما فرش تشریفات می تواند هر طرحی و هر رنگی داشته باشد و محدودیت خاصی ندارد.

خرید فرش تشریفات کاشان با بهترین قیمت از سجاده کارپت

معمولا دغدغه خریداران فرش تشریفات این است که آیا فرش ماشینی متری که می خواهند تهیه کنند، کیفیت لازم را دارد؟ دوام و استحکام آن چطور است؟ گارانتی و ضمانت محصول چند ساله است؟

با خرید فرش تشریفات از سجاده کارپت کاشان می توانید کاملا از لحاظ کیفیت محصول خیال خود را راحت کنید. سجاده کارپت، برندی است خوشنام و اصیل  که سالهاست تولید کننده انواع فرش سجاده ای و فرش مسجد است.

در صورتی که راه شما تا شهر کاشان دور است، می توانید ثبت سفارشتان را از طریق تماس تلفنی یا آنلاین انجام دهید. پشتیبانان مجموعه به صورت تخصصی شما را برای انجام خریدی خوب راهنمایی خواهند کرد. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره زیر در ارتباط باشید.

منبع: خرید فرش تشریفات (https://sajadecarpet.com /خرید-فرش-تشریفات/ )

دکمه بازگشت به بالا