ویژگی های خرید فرش 1200 شانه – کاربرد فرش 1200 تراکم 3600

ویژگی های خرید فرش 1200 شانه و کاربرد فرش 1200  تراکم 3600 کاشان باعث شده این محصول در فرشخونه خریداران زیادی داشته باشد. اگر شما هم در مورد مناسب بودن خرید فرش 1200 شانه برای خانه و دکوراسیون منزلتان تردید دارید بهتر است بیشتر با این محصول آشنا شوید تا انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

ابتدا بهتر است با مفهوم شانه آشنا شویم: شانه فرش به تعداد گره های موجود در هر متر عرض فرش گفته می شود. هرچه تعداد شانه فرش بیشتر باشد، گره های بیشتری در هر متر عرض فرش وجود خواهد داشت و در نتیجه فرش نقش و نگارهای ظریف تری خواهد داشت. فرش های 1200 شانه دارای 1200 گره در هر متر عرض هستند. این تعداد گره بسیار زیاد است و باعث می شود که فرش های 1200 شانه از ظرافت و زیبایی بی نظیری برخوردار باشند.

مزایای خرید فرش 1200 شانه

فرش های 1200 شانه دارای مزایای متعددی هستند، از جمله:

  • ظرافت و زیبایی بالا: فرش های 1200 شانه دارای طرح و نقش های بسیار ظریف و زیبا هستند. این فرش ها به دلیل ظرافت بالا، شباهت زیادی به فرش های دستباف دارند و به همین دلیل به فرش 1200 شانه دستباف گونه مشهور هستند.
  • تنوع طرح و رنگ: فرش 1200 شانه در به روز ترین و جدیدترین طرح و رنگ تولید می شود و تنوع بسیار بالایی هم دارد. این امر باعث می شود که بتوان فرشی مناسب با هر سلیقه و دکوراسیون داخلی پیدا کرد.
  • دوام و استحکام بالا: فرش ماشینی 1200 شانه به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی های پیشرفته تولید، دارای دوام و استحکام بالایی هستند. این فرش ها در برابر سایش و فرسودگی مقاوم هستند. نخ به کار رفته در تولید فرش 1200 شانه اکریلیک است که مرغوب ترین نوع نخ برای تولید فرش ماشینی است.

معایب فرش 1200 شانه

  • قیمت بالاتر: قیمت فرش 1200 شانه به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و نخ های ظریف و همین طور ماشین آلات پیشرفته تولید، نسبت به سایر انواع فرش ماشینی بالاتر است.
  • ضخامت کمتر: فرش 1200 شانه به دلیل ریزبافت تر بودن و تراکم بالای گره ها، ضخامت کمتری نسبت به سایر انواع فرش های ماشینی دارد.

دکوراسیون فرش 1200 شانه

  • اتاق نشیمن: اتاق نشیمن مهم ترین فضای خانه است و شما و خانواده تان بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید. یک فرش می تواند حس لوکس بودن و ظرافت را به اتاق نشیمن شما اضافه کند. همچنین می تواند به ایجاد یک فضای گرم و دعوت کننده کمک کند.
  • سالن غذاخوری: سالن غذاخوری جایی است که شما و خانواده تان برای غذا خوردن و مناسبت های خاص جمع می شوید. یک فرش 1200 شانه مناسب می تواند به ایجاد یک فضای رسمی کمک کند. همچنین می تواند از کف خانه در برابر خط افتادن، آسیب و جرم گرفتن محافظت کند.
  • اتاق خواب: اتاق خواب فضای شخصی شماست و جایی است که شما استراحت می کنید و آرامش می یابید. یک فرش با رنگ روشن و ملایم می تواند به ایجاد یک فضای آرام بخش کمک کند. همچنین می تواند به عایق بندی کف کمک کند و پاهای شما را در شب گرم نگه دارد.
  • اتاق کودک: اتاق کودک مکانی است که آنها می توانند بازی کنند، یاد بگیرند و رشد کنند. یک فرش 1200 شانه با طرحی کودکانه می تواند به ایجاد یک فضای ایمن و راحت برای انجام همه این کارها کمک کند. همچنین می تواند از پا و زانوهای کودک در برابر خراش و آسیب دیدن محافظت کند.
  • راهرو: راهرو فضایی انتقالی است و اغلب دیزاین آن نادیده گرفته می شود. با این حال، یک فرش کناره 1200 شانه می تواند به شما کمک کند تا راهرو از یک فضای کم نور و بدون رنگ به فضایی جذاب تر و شیکتر تبدیل شود. همچنین می تواند به جذب صدا و ایجاد یک فضای آرام تر کمک کند.
  • بالکن: اگر بالکن دارید، یک فرش می تواند آن را راحت تر و صمیمی تر کند تا بتوانید ساعت ها در آن وقت بگذرانید و لذت ببرید.

خرید فرش 1200 شانه با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه فرشخونه

فرش 1200 شانه تراکم 3600 از جمله بهترین انواع فرش ماشینی است. این فرش ها دارای ظرافت و زیبایی بی نظیری هستند و در طرح های مختلف برای استفاده در فضاهای متفاوت مناسب هستند. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فرشخونه خرید کنید. فرشخونه محصولات خود را تا 36 ماه ضمانت می کند و شما می توانید خرید فرش ماشینی 1200 شانه را با بیعانه انجام دهید.

منبع: فرش 1200 شانه فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

دکمه بازگشت به بالا