اقتصادیکسب و کار استانها

بهترین مارک مداد رنگی برای طراحی لباس

اگر در بهترین سایت فروش لباس مردانه جستجو کنید، لباسهایی با طراحی های زیبا خواهید دید. از آنجایی که طراحی لباس یکی از شاخه‌های ظریف و پرکار هنر است که روز‌به‌روز علاقه‌مندان آن بیشتر هم می‌شوند، لازم است که قبل از دست به کار شدن و کشیدن مدل مورد نظر خود، مطمئن شویم که تمام امکانات ما کامل و کافی هستند. در طراحی لباس چون با بافت پارچه و جزئیات مهم سروکار داریم، پس اینکه از چه نوع وسیله‌ای برای رنگ دادن به کار خود استفاده می‌کنیم، بسیار مهم است.

در طراحی لباس علاوه‌بر انواع ماژیک از مداد رنگی نیز استفاده می‌شود. البته در دنیا پیشرفته الان برندهای معروف زیادی در بازار  مداد رنگی تولید می‌کنند که بعضی از آن‌ها از بقیه بهتر هستند و قطعا هواخواه بیشتری هم دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مارک های مداد رنگی برای طراحی لباس آشنا شویم.

آشنایی با بهترین مارک مداد رنگی برای طراحی لباس:

1. مداد رنگی های Pentel Arts که به صورت پاستیلی هستند:

برند فوق العاده حرفه ای و عالی Pentel دارای یکی از زیبا ترین و با رنگدانه ترین مداد رنگی های موجود در بازار است. رنگ های این برند شفاف و جسورانه هستند و بسته بندی زیبا، آنها را از آشفتگی معمولی مدادها در جعبه مداد رنگی محفوظ می دارد. به طرز چشمگیری، علیرغم رنگ قوی آنها، در صورتی که اشتباهی در رنگ آمیزی رخ دهد، می توان آنها را پاک کرده یا اصلاح نمود

2. مداد رنگی  Tulip

یکی دیگر از انواع بهترین مارک مداد رنگی برای طراحی لباس، مدادهای برند tulip هستند که در دسته مدادهای شمعی قرار می گیرند. به صورت کلی می توان بیان داشت که از مشکلات مداد شمعی های معمول موجود در بازار این است که برای انتقال رنگ باید فشار زیادی وارد کنید که اغلب باعث شکستن آنها می شود. اما در این برند با قرار دادن موم در یک محفظه پلاستیکی، مشکل کاملا برطرف شده است و این مجموعه به تنهایی در لیست مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفته است. البته باید در نظر داشته باشید که نقطه ضعف آنها در تناژ رنگ محدود است. تناژ رنگی این مدادها بیشتر در پیرامون رنگ های قرمز، آبی، زرد و سیاه است.

3. مداد رنگی Crayola 8-Count

 وقتی کلمه مداد رنگی را می شنوید، به احتمال زیاد به Crayola نیز به عنوان یک برند خوب فکر می کنید. چه کسی بهتر از این مارک معروف جهان، مداد رنگی بسازد؟ این مداد رنگی برای پروژه های کلاسی و آزمایش عالی است. آنها برای کشیدن طرح اولیه لباس و رنگ آمیزی آن بسیار عالی می باشند

4. مداد رنگی Scribbles

 مداد رنگی Scribbles که برای بسیاری از طراحان لباس جزء محبوب ترین ها محسوب می شود، به راحتی می تواند رنگ های عالی و زنده ای را ایجاد نماید که به طرح شما رنگ و بویی دیگر ببخشد. این مداد ها بسیار راحت پاک می شوند و به همین دلیل در تهیه طرح اولیه مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، توجه داشته باشید که این مداد رنگی نازک است و ممکن است با فشار زیاد خرد شود. اما به قطع می توان بیان داشت که این برند جزء بهترین مارک مداد رنگی جهان است که امروزه طراحان از آن استفاده می نمایند.

5. مداد رنگی مخصوص طراحی لباس Sullivans

یکی دیگر از بهترین مارک مداد رنگی برای طراحی لباس، برند سالیوانس است. این مداد رنگی ها دارای ظاهر قدیمی هستند، اما می توان از آنها به راحتی استفاده کرد. به عبارت دیگر سهولت در استفاده آن را به یکی از برندهای معروف تبدیل نموده است. Sullivans یک نام قوی در حوزه نقاشی و هنر است. شما می توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت طراحی شما با این مدادهای رنگی همواره محفوظ خواهد ماند.

این برند از سال 1972 در استرالیا تا به امروز در حال فعالیت می باشد. در بین بهترین مارک مداد رنگی برای طراحی لباس که در بالا ذکر شد، هیچ مارکی به اندازه Crayola نمی تواند معنای طراحی لباس با با مداد رنگی را بیان دارد. در حالی که Crayola همیشه مورد علاقه طراحان لباس بوده است، اما باید در نظر داشت که گاها رنگ های غلیظ مورد استفاده به ضرر برند تمام شده است و پاک کردن طرح را دشوار نموده است. جالب است که بدانید برند فوق برای اینکه بتواند این مشکل را برطرف نماید از یکسری پاک کن های خاص استفاده می نماید که تولید شده توسط خودشان است.

لذا به نظر می رسد به جای رفع مشکل، صورت مسئله حذف شده است.Crayola Ultra یک مجموعه مداد رنگی کامل است. تعداد مداد های موجود در جعبه های بزرگ 64 مورد با یک تراش مخصوص است. در جعبه های کوچکتر نیز 24 عدد یا 8 عدد در اندازه کوچکتر، وجود دارند که بسیار کاربردی بوده و با قیمت کمتر نیز عرضه می شوند. رنگ های کلاسیکی که در این برند استفاده شده است، امکان استفاده از هر طرح و رنگی را مهیا می سازد.

از همین رو انعطاف بالایی در نقاشی دارد. یکی دیگر از مزیت های این مدادرنگی، آن است که به راحتی پاک می شود لذا می توان از آن هم برای طراحی های اولیه و هم برای طراحی و نقاشی های نهایی استفاده نمود. رنگ ها در مجموعه مداد رنگی برند فوق کاملا زیبا و صاف هستند و به راحتی بدون اینکه نیاز به فشار دادن زیادی باشد، می توان از آنها استفاده کرد.

6. مداد رنگی پنتل آرتز (Pentel Arts)

  برای اینکه در رنگ‌آمیزی طراحی خود بهترین نتیجه را بدست بیاورید، قطعا یکی از بهترین مارک های مداد رنگی برای طراحی لباس، مداد رنگی پنتل آرتز ژاپنی است که هم به صورت مداد رنگی در بازار موجود است و هم به صورت پاستیل. نوک این مداد رنگی‌ها به این سادگی‌ موقع کار کردن نمی‌شکنند که اتفاقا یکی از دغدغه‌های اکثر هنرمندان است. از طرفی کیفیت خوب رنگ‌های این برند، به بهترین شکل ممکن به طرح سیاه‌ و ‌سفید شما رنگ و لعاب می‌بخشد. احتمالا یکی از بهترین مداد رنگی‌های طراحی لباس، جعبه 24‌تایی مدادهای پنتل آرتز باشد که با نوک نرم و در عین حال مقاوم خود، رنگ‌های روشن زیبایی روی کاغذ می‌آورد.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین ابزارهای یک هنرمند بخصوص کسی که طراحی لباس انجام می‌دهد، مدادی است که در دست می‌گیرد و رنگی است که قرار است به کار خود بدهد. پس اینکه با توجه به اینکه هنوز در ابتدای مسیر طراحی لباس هستید یا نه دیگر حرفه شده‌اید، یکی از بهترین مارک های مداد رنگی برای طراحی لباس انتخاب کنید و از ساعت‌ها خلق اثر هنری زیبا لذت ببرید. پریسما کالر، فابر کاستل، کنته پاریس و پنتل آرتز از بهترین مارک های مداد رنگی برای طراحی لباس است.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا