عمومیکسب و کار استانها

بهترین صفحه نمایش گوشی میان رده به گفته موبایل رسا

4 تا از بهترین گوشی های میان رده بازار از نظر کارشناسان

اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی موبایل و خرید بهترین گوشی های میان رده را دارید، بهتر است نگاهی به این مقاله داشته باشید؛ چرا که می‌توانید از بهترین و جدیدترین گزینه‌های موجود برای خرید بهترین موبایل میان رده با قیمت مناسب نسبت به نیاز خود آگاه شوید. همچنین در این لیست بهترین گوشی های میان رده بازار که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است در اختیارتان خواهیم گذاشت تا بتوانید طبق بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گوشی هوشمند را خریداری کنید. لازم به ذکر است اساسی‌ترین عامل برای انتخاب موبایل‌های معرفی شده در این مقاله انتخاب بهترین گوشی های میان رده از هر برند مطرح است. در ادامه با فروشگاه موبایل رسا؛ بهترین مرکز فروش عمده کابل شارژ و انواع گوشی های موبایلهمراه باشید.

 بهترین گوشی های میان رده

گوشی های میان رده هر برند معمولاً جزو پرفروش‌ترین محصولات آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین به دلیل برخورداری از امکانات مطلوب می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال گوشی با مشخصات فنی مطلوب در عین داشتن قیمت مناسب هستند. به همین منظور در ادامه 4 تا از بهترین گوشی های میان رده بازار از نظر کارشناسان را بررسی خواهیم کرد تا با مقایسه آن‌ها بتوانید گوشی میان رده موردنظر خود را پیدا کنید. در انتها نیز به بررسی نکات خرید عمده هندزفری بی سیم و  خرید عمده اسپیکر بلوتوث خواهیم پرداخت.

بهترین گوشی های میان رده: Xiaomi Redmi Note 10 Pro (64GB/4GB)

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار محسوب می‌شود که با برچسب قیمتی مقرون به صرفه به همراه مشخصات فنی مطلوبی که دارد می‌تواند امکانات بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهد. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی این گوشی از پنل AMOLED با رزولوشن Full HD+ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که به خروجی تصاویر با کیفیت مناسب کمک می‌کنند می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتز، میزان روشنایی تا 1200 نیت و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ اشاره کرد. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

تراشه مورد استفادهRedmi Note 10 Pro  اسنپدراگون 732G با لیتوگرافی 8 نانومتری است که جزو چیپست های میان رده کوالکام قرار می‌گیرد و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. شیائومی گوشی ردمی Note 10 Pro را در حافظه‌های 64 گیگابایت با رم 6 گیگابایت، 128 گیگابایت با رم‌های 6 و 8 گیگابایت به بازار عرضه کرده است.

دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، گواهی IP53، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 33 وات از دیگر ویژگی‌هایی هستند که گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو را به یکی از بهترین گوشی های میان رده از نظر کارشناسان تبدیل می‌کنند.

بهترین گوشی های میان رده: Samsung Galaxy A53 5G (256GB/8GB)

گلکسی A53 5G جزو محبوب ترین گوشی های میان رده میان مردم محسوب می‌شود که به‌عنوان بهترین موبایل میان رده شناخته شده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. سامسونگ برای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی این گوشی به سراغ پنل Super AMOLED با رزولوشن FHD+ رفته است که با قابلیت‌های نرخ نوسازی 120 هرتز، میزان روشنایی تا 800 نیت و تراکم پیکسلی 405 پیکسل در هر اینچ قادر به نمایش تصاویر باکیفیت مطلوب خواهد بود.

گوشی Galaxy A53 5G از تراشه میان‌رده Exynos 1280 استفاده می‌کند که پردازنده گرافیکی Mali-G68 آن را همراه می‌کند که قادر به ارائه توان پردازشی مطلوب جهت انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌های نسبتاً سبک خواهد بود. در نهایت شما می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی ای 53 از مین حافظه‌های 128 گیگابایت با رم‌های 4، 6 و 8 و 256 گیگابایت با رم‌های 6 و 8 گیگابایت انتخاب کنید. همچنین امکان افزایش فضای داخلی با کارت حافظه به‌صورت هیبریدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین‌های چهارگانه و با کیفیت در نظر گرفته شده برای این گوشی با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی شما را در ثبت عکس‌هایی با کیفیت بالا همراهی خواهند کرد. گوشی آ53 برای تأمین انرژی موردنیاز خود از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و قابلیت شارژ سریع 25 وات را نیز دارا است.

بهترین گوشی های میان رده: Honor 70 5G (128GB/8GB)

آنر 70 یکی از جدیدترین گوشی‌های این کمپانی محسوب می‌شود که توانسته از به لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار راه پیدا کند. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی این گوشی از پنل OLED با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند که با پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ، HDR10+، نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ به ارائه تجربه خوب به کاربران از نمایش تصاویر کمک شایانی می‌کنند.

آنر برای گوشی Honor 70 5G از تراشه میان‌رده Snapdragon 778G+ استفاده کرده است که قادر به اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین با گرافیک نسبتاً بالا خواهد بود. برای این دستگاه قابلیت افزایش فضای داخلی در نظر گرفته نشده؛ اما می‌توانید آن را در یکی از حافظه‌های 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت، 256 گیگابایت با رم‌های 8 و 6 گیگابایت و 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت خریداری کنید.

دوربین اصلی سه‌گانه با لنز اصلی 54 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت اپتیکال تعبیه شده زیر صفحه‌نمایش و باتری 4800 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 33 وات از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی Honor 70 محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های میان رده: Xiaomi 12T 5G (256GB/8GB)

سری T شیائومی جزو گوشی های میان رده و خوش قیمتی هستند که می‌توانید برای خرید گوشی با قیمت مناسب در عین داشتن قیمت مطلوب در نظر داشته باشید. یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری Xiaomi 12T 5G نام دارد که مدیریت بخش پردازشی آن به تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 8100 Ultra سپرده شده است و به‌خوبی می‌تواند برنامه‌های نیمه‌سنگین و سنگین را اجرا کند.

پنل AMOLED به کار رفته برای صفحه نمایش 6.67 اینچی گوشی Xiaomi 12T با ویژگی های نظیر پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، HDR10+، رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز، میزان روشنایی تا 900 نیت و تراکم پیکسلی 446 پیکسل در هر اینچ خروجی باکیفیتی از تصاویر را به کاربران ارائه می دهد.

دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قادر به ثبت عکس‌هایی با کیفیت مطلوب خواهند بود. همچنین شما می‌توانید با دوربین اصلی آن با کیفیت 4K فیلمبرداری کنید. داخل گوشی شیائومی 12T باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که از قابلیت شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند که به گفته شرکت شیائومی در 19 دقیقه به شارژ کامل نیز می‌رسد. در نهایت می‌توانید گوشی Xiaomi 12T 5G را در دو حافظه 128 و 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت خریداری کنید.

سخن آخر

انتخاب یک گوشی خوب و مقرون به صرفه از میان گوشی های بازار کار دشواری به نظر می‌رسد. به همین منظور ما در مقاله 4 تا از بهترین گوشی های میان رده بازار از نظر کارشناسان به بررسی 4 تا از بهترین گوشی های میان رده برندهای معروف پرداختیم تا شما بتوانید به‌راحتی با مقایسه آن‌ها با یکدیگر موبایل موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی میان رده کدام مدل است؟

هر کدام از گوشی های قرار داده شده در این مقاله به نوبه خود می‌توانند جزو بهترین گوشی های میان رده محسوب شوند؛ اما این موضوع می‌تواند با توجه به نیاز شما متفاوت باشد. از جمله بهترین گوشی های میانرده می‌توان به شیائومی 12 تی اشاره کرد.

بهترین گوشی میان رده آنر کدام مدل است؟

گوشی Honor 70 5G یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده برند آنر نیز محسوب می‌شود.

بهترین گوشی میان رده شیائومی با قیمت مناسب کدام مدل است؟

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردار شده است.

دکمه بازگشت به بالا