عمومیکسب و کار استانها

جذاب ترین تفریحات ساحلی در سفر با تور دبی

همان طور که می­دانید دبی به قدری مکان­های دیدنی و اماکن تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که شما در سفر به این شهر لوکس و مدرن در هر فصلی از سال می­توانید اوقات خوش و بیادماندنی را سپری کنید. بی­شک در سفر چند روزه به دبی وقت برای گشت و گذار و تفریح کم هم خواهید آورد! در ضمن از آنجاییکه کم کم داریم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می­شویم بیشتر مسافران به دنبال مقصدی هیجان­ انگیز با تفریحات جدید و جذاب می­گردند؛ خوب پیشنهاد ما تور دبی نامی گشت به شماست. به همین منظور در ادامه این مطلب آژانس مسافرتی نامی گشت قصد دارد پرطرفدارترین تفریحات دبی را به شما معرفی کند.

  • سواحل دبی، بهترین تفریح در تور دبی تابستان

در شهر دبی چندین ساحل اختصاصی و عمومی وجود دارد که شما برای لذت بردن از آنها باید هزینه عضویت بپردازید و اینکه مدت زمان عضویت در باشگاه های تفریحات آبی از یک هفته تا سه ماه متغیر می باشد. البته اگر ترجیح­تان این بود که برای این کار هزینه زیادی نپردازید، شما می­‌توانید از دیگر جاذبه­‌های گردشگری ساحلی شهر دبی استفاده کنید و از باشگاه­های جذاب و متنوعی که هست، برای خدمات گردشگری استفاده کنید که این خدمات تفریحی را به صورت ساعتی یا روزانه به گردشگران ارائه می‌ کنند.

همچنین شما در این سواحل بی­نظیر می‌­توانید علاوه بر تفریحاتی مثل گشت­و­گذار در سواحل دبی به تفریحات آبی هیجان­انگیزی مثل غواصی، موج­‌سواری، شنا، جت اسکی و ده­‌ها تفریح شاد و مفرح ساحلی که در ادامه به آن ها می پردازیم، نهایت بهره را ببرید.

  • جت اسکی در تور دبی

جت اسکی یکی از جذاب­ترین ورزش­های ساحلی و آبی دبی است که به هیچ عنوان نباید در طی سفرتان با تور دبی از آن غافل شوید. همچنین ” گروه ورزش های آبی نمو ” یکی از کمپانی­های معروفی است که به بهترین شکل این تفریح هیجان­انگیز را در دبی برگزار می­کند. موضوع جذاب اینجاست که تور جت اسکی این کمپانی بیشتر در نزدیک برج­العرب برگزار می­گردد و شما عزیزان این امکان را دارید که در حین جت اسکی سواری عکس­های جذابی با بک گراند چشمنواز این برج پرابهت در دبی بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان آپلود کنید!

  • فلای بورد در تور دبی

پرواز بر روی آب کوتاه­ترین توصیف این تفریح ساحلی هیجان­‌انگیز در دریای دبی می­باشد. بهترین مکان برای تجربه فلای بُرد دبی، ساحل جمیرا می­باشد و اینکه برای استفاده از این فلای بورد تنها باید از ساحل جمیرا با یک قایق به وسط دریا بروید. کسی که همراه شما خواهد آمد، یک جلیقه و کلاه ایمنی به شما می­دهد تا قبل از شروع فلای بورد جلیقه را بپوشید. در ابتدا بورد مخصوص به ‌پای شما بسته شده و سپس شما باید به حالت درازکش روی آب قرار بگیرید. بعد از آن نوبت راننده قایق است که با زدن دکمه نیروی زیادی به جت ‌ها وارد کند و پرواز شما شروع شود.

پرواز با فلای بُرد شاید ظاهرا آسان باشد ولی کمی دقت می­خواهد؛ اگر چند بار به داخل آب افتادید نترسید چون برای بیشتر گردشگران این اتفاق رخ می­دهد، به هیچ عنوان نگران صدمه دیدن نباشید چون در فلای بورد شما در امنیت کامل هستید. ضمنا شما می‌­توانید به مدت 20 تا 30 دقیقه از این وسیله ورزشی و تفریحی استفاده کرده و در نهایت هزینه و قیمت بلیط فلای بورد بستگی به شرکت ارائه کننده و زمان آن دارد اما به طور کلی قیمت فلای بورد دبی از 96 دلار به بالا شروع می ­شود.

  • قایق سرعتی در تور دبی

خوبی و به نوعی مزیت قایق سرعتی در مقایسه با دیگر ورزش­های آبی دبی این است که شما می­توانید به صورت خانوادگی آن را تجربه کنید و به طور کلی تفریح تک نفره ای نیست و اینکه قایق سرعتی یکی از مهیج­ترین و پرطرفدارترین تفریحات ساحلی در ساحل جمیرا می­باشد و تفریح بسیار امنی برای شماست. این قایق­ها شما را به کنار مهمترین جاذبه­های گردشگری دبی می­برند و اطلاعات جالبی در مورد اماکن توریستی دبی به شما می دهند.

  • فلای فیش در تور دبی

فلای فیش یا ماهی پرنده یکی از هیجان­انگیزترین و محبوب­ترین ورزش­های آبی و ساحلی دبی محسوب می­شود که در ساحل جی بی آر دبی می­توانید تجربه­اش کنید. جالبه بدانید که این ماهی­های بادی به یک قایق سرعتی متصل شده و برروی آب کشیده ­می­شوند. شما می­توانید دو نفری همراه با دوست یا اعضای خانواده­تان سوار فلای فیش بشوید و اوج لذت و هیجان آن را به بیشترین میزان ممکن تجربه کنید. ضمنا می­توان گفت که فلای فیش یکی از ارزان­ترین تفریحات آبی دبی بشمار می رود و خیلی از مسافران به همین دلیل این تفریح جذاب را در دبی انتخاب می کنند.

  • کایت سرفینگ در تور دبی

کایت سرفینگ یکی از مهیج­ترین ورزش­های آبی و جذاب این شهر است که در دبی مارینا یا تفرجگاه ساحلی مارینا وجود دارد. در این ورزش آبی شما علاقه­مندان می­توانید با کمک نیروی باد روی آب موج­سواری کنید و اوج هیجان را تجربه کنید. خوبی این ورزش این است که شما می­توانید با چند درس ساده تسلط قابل توجهی در آن پیدا کنید و این ورزش جذاب و پرطرفدار را به بهترین شکل ممکن در دبی انجامش بدهید و کلی کیف کنید و در آخر هزینه کایت سرفینگ: 250 درهم می باشد.

  • غواصی در تور دبی

غواصی یکی از جالب ترین و لذت بخش­ترین ورزش­های آبی دبی می­باشد که کلی طرفدار در هر رده سنی دارد که شما می­توانید در آکواریوم آتلانتیس این تفریح را تجربه­اش کنید. این آکواریوم بیش از 65000 موجود دریایی را در خود جای داده است و یکی از بزرگ­ترین آکواریوم های دنیا نامبرده می­شود و غواصی در آن تجربه­ای بی مانند و رویایی برایتان می شود که هیچ وقت دیگری در زندگی­تان نمی توانید بدستش بیاورید.

در این آکواریوم این امکان برایتان وجود دارد که مبتدیان و حرفه ای­های این رشته و حتی کسانی که شنا بلد نیستند، غواصی را تجربه کنند؛ با این اوصاف غواصی در کنار این همه ماهی رنگارنگ و و دوست­داشتنی تجربه­ای است که فقط در دبی می­توانید کسب کنید! ضمنا هزینه غواصی: 275 درهم می باشد.

  • واتر اسکی در تور دبی

اگر قصد دارید از میان این همه تنوع از تفریحات ساحلی و شگفت­انگیز دبی یکی را انتخاب کنید، بی­هیچ فکر و تردیدی بهتر است که اسکی روی آب را انتخاب کنید. اسکی روی آب یکی از بهترین ورزش­های آبی ” ساحل جی بی آر ” است که امتحان کردنش به همه تفریحات دیگر آبی تور ارزان دبی قطعا می ارزد! این ورزش درست همانند اسکی روی برف می ماند و سرعت مهمترین و مهیج­ترین ویژگی آن است. این سرعت در واقع توسط قایق سرعتی تولید می­گردد که شما را به دنبالش می­کشد و اینکه هزینه واتر اسکی: 420 درهم می باشد.

  • پاراسل در تور دبی

ورزش پاراسل فعالیتی است که در آن فرد به چترهای بزرگ که بی شباهت به بالن هم نیستند، بسته و وصل می شوند. این چترها دقیقا با طناب بسیار محکمی به قایق موتوری وصل شده و به این سو و آن سو کشیده می شوند و اوج لذت را بشما هدیه می­دهد. در ضمن هر چتر می­تواند یک یا دو نفر را حمل کند و باید بدانید که این فعالیت بسیار هیجان­انگیز و حتی به گفته کسانی که آن را تجربه­اش کرده­اند، کمی ترسناک و دلهره آور است، چرا که انسان بدون اختیار در آسمان­ها معلق می­ماند. در آخر هزینه پاراسل در دبی: 300 درهم می باشد.

در آخر شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت به آدرس namigasht.com، تورهای دبی ارزان­قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می­توانید با مشخص نمودن تور دبی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا