بهترین مارک ریمل بدون سرب

همان طور که میدانید یکی از نقاطی که در زیبایی صورت بسیار مورد توجه قرار میگیرد چشم ها می باشد. وسایل مختلفی برای آرایش چشمان وجود دارد که یکی از مهم ترین این وسایل استفاده از ریمل تقویت مژه لاکچری کوین ها می باشد. ریمل یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشی است که زنان از آن برای زیبایی چشم‌هایشان استفاده می‌کنند. اما آیا همیشه می‌توانیم به اینکه همه ریمل‌ها ایمن هستند اطمینان کنیم؟ اگر نگران مواد مضر در محصولات آرایشی‌تان هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی بهترین مارک‌های ریمل بدون سرب بپردازیم و شما را به صورت کامل در این رابطه راهنمایی کنیم.

چرا باید ریمل بدون سرب انتخاب کنیم؟

سرب یک فلز سنگین است که در گذشته به طور گسترده‌ای در محصولات زیبایی و آرایشی استفاده می‌شد، اما با پیشرفت‌های علمی و تحقیقات متعدد، مشخص شده که سرب می‌تواند بسیار مضر برای سلامتی باشد.

1- تاثیرات سمی: حتی مقادیر کمی از سرب می‌تواند تاثیرات سمی داشته باشد و به بدن آسیب برساند. سرب می‌تواند به کاهش هوش، خستگی، کاهش توانایی یادگیری و حتی مشکلات عصبی منجر شود.

2- تاثیر بر پوست: سرب می‌تواند باعث تحریک پوست شده و واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند. همچنین، استفاده طولانی مدت از محصولاتی که سرب دارند، می‌تواند باعث خشکی و پیری زودرس پوست شود.

3- خطرناک برای چشمان: چشم‌ها بسیار حساس‌تر از سایر قسمت‌های بدن هستند. استفاده از ریمل‌های حاوی سرب می‌تواند باعث تحریک، خارش یا حتی التهاب چشم شود.به همین دلیل، انتخاب ریمل‌های بدون سرب یک گام مهم و آگاهانه در مراقبت از سلامتی است.

The best mascara brand without lead

معرفی بهترین مارک ریمل بدون سرب

در این قسمت از مقاله میخواهیم شما را با چند از بهترین ریمل های بدون سرب آشنا کنیم. این ریمل ها کاملا توسط پزشکان و متخصصان مورد تایید می باشد و شما با خیال راحت از این محصولات می توانید استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به سلامتی تان باشید.

  • حجم دهنده و بلندکننده
    دارای برس مویی با تراکم زیاد
    رنگ فوق العاده مشکی
    ماندگاری بسیار بالا
    بدون ایجاد چسبندگی
    فاقد پارابن
  • ماندگاری بالا، بدون ریزش
    حجم دهنده و بلند کننده
    دسترسی آسان به ریزترین مژه ها
    تست شده توسط متخصصین چشم
    بدون ایجاد حساسیت
  • ماندگاری بالا، بدون ریزش
    حجم دهنده و بلند کننده
    دسترسی آسان به ریزترین مژه ها
    تست شده توسط متخصصین چشم
    بدون ایجاد حساسیت

برخی از مزایای استفاده از تقویت کننده ابرو لاکچری کوین عبارتند از:

  • رشد ابرو را تقویت می کند: این محصول می تواند به رشد سریعتر و ضخیم تر ابروها کمک کند.
  • ابروها را پرپشت می کند: این محصول می تواند به پرپشت شدن ابروها و پر شدن قسمت های خالی کمک کند.
  • ابروها را حالت می دهد: این محصول می تواند به حالت دادن ابروها و مرتب تر به نظر رسیدن آنها کمک کند.

نحوه استفاده از تقویت کننده ابرو لاکچری کوین:

  1. ** صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید.**
  2. ** مقدار کمی از محصول را روی نوک انگشتان خود بمالید.**
  3. ** محصول را به آرامی روی ابروها ماساژ دهید تا جذب شود.**
  4. ** از محصول دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید.**

مهم است که قبل از استفاده از تقویت ابرو لاکچری کوین، تست پچ انجام دهید. مقدار کمی از محصول را به داخل قسمت کوچکی از پوست خود، مانند داخل بازو، بمالید. 24 ساعت صبر کنید تا ببینید آیا واکنشی وجود دارد یا خیر. اگر دچار قرمزی، تورم یا خارش شدید، از محصول استفاده نکنید.همچنین مهم است که از تقویت کننده ابرو لاکچری کوین طبق دستورالعمل استفاده کنید. از استفاده بیش از حد از محصول یا استفاده از آن بیشتر از دو بار در روز خودداری کنید.اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از تقویت کننده ابرو لاکچری کوین با پزشک خود مشورت کنید.

نکات مهم هنگام خرید بهترین ریمل بدون سرب

1- وجود نداشتن سرب: این مسئله باید اولین اولویت شما باشد. اطمینان حاصل کنید که ریمل ابرو لاکچری کوین مورد نظر شما حاوی سرب نباشد. معمولاً روی بسته‌بندی محصولات می‌توانید اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل‌دهنده آن پیدا کنید.

2- نوع برس: برحسب نوع و شکل چشم‌های خود، برس مناسب را انتخاب کنید. برخی برس‌ها مخصوص حجم دادن به مژه‌ها و برخی دیگر برای جدا کردن و افزایش طول مژه‌ها طراحی شده‌اند.

3- ماندگاری: ریمل‌ها دارای ماندگاری های مختلفی هستند اگر به دنبال ریملی هستید که تمام روز در چشم شما باقی بماند، ریمل‌های با ماندگار بالاتری را انتخاب کنید.

4- ضد آب: بسته به نیازها و فعالیت‌های روزانه خود، ممکن است بخواهید یک ریمل ضد آب انتخاب کنید تا با خیال راحت از این ریمل در مکان های مرطوب استفاده کنید.

5- ترکیبات طبیعی: اگر به سلامت پوست خود حساس هستید، ریمل‌هایی که از مواد طبیعی ساخته شده‌اند را انریمل‌های پرپشت کننده با پوشش دهندگی مو و پرپشت کردن مژه‌ها باعث می‌شوند مژه‌ها حجم بیش‌تری به خود بگیرند و به همین خاطر کسانی که مژه‌های کم پشت‌تری دارند و همچنین مژه هایی که بسیار کم پشت هستند از این ریمل‌ها استفاده نمی‌کنند. ریمل ابرو در مدل‌های گوناگونی وجود دارد که شما با توجه به فرم چهره و سایر ویژگی هایی که دارید می‌توانید آن را انتخاب کنید.

مدل‌های متنوع ریمل ابرو شامل مدل‌های ریمل ابرو مشکی, ریمل ابرو سفید, ریمل ابرو رنگی و… می‌باشند که شما می‌توانید با توجه به فرم صورت و ویژگی هایی که دارید این مدل‌های متنوع را استفاده کنید و ظاهر چشمان خود را زیباتر کنید. ریمل ابرو در مدل‌های گوناگون و برای سلیقه‌های متفاوت وجود دارد که از برند‌های گوناگون تهیه شده است.

آموزش ریمل زدن

پیش از اینکه کار را شروع کنید، ابتدا باید مژه‌های خود را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گونه ذرات گرد و غبار یا چربی بر روی آن‌ها قرار نداشته باشد. اگر هنوز آرایش قبلی خودتان را پاک نکرده‌اید، حتما با استفاده از یک محلول پاک‌کننده آرایش مناسب مانند میسلار واتر یا تونرهای مخصوص، باقی‌مانده آرایش قبلی را تمیز کنید.

ابتدا خط چشم بزنید

اگر فرصت کافی دارید و می‌خواهید از سایه چشم و خط چشم نیز استفاده کنید، ابتدا سایه چشم و سپس خط چشم مورد نظر خود را اعمال کنید. در اقدام بعدی، به سراغ ریمل بروید. برای اینکه ریمل به خوبی بر روی مژه‌های شما نشسته و ظاهر جذاب‌تری پیدا کند، بهتر است با استفاده از یک فرمژه، مژه‌های خودتان را فر کنید.

اگر مژه‌های بلندی دارید، باید مراقب باشید تا مژه‌ها نشکنند و یا قطع نشوند. بدین منظور، ابزار را در قسمت انتهایی مژ‌ه‌ها، یعنی نزدیک به پلک قرار داده و با چند بار باز و بسته کردن، فر لازم را در آن‌ها ایجاد نمایید.برس را درون قوطی یا محفظه ریمل‌تان قرار داده و با حرکات چرخشی تمام قسمت‌های آن را به مایع آغشته کنید. اگر برس را با حرکات رفت و برگشتی درون محفظه قرار دهید، حباب‌های هوا درون آن تشکیل شده و ممکن است باعث خشک و گلوله‌گلوله شدن آن شود.

دکمه بازگشت به بالا