عمومیکسب و کار استانها

با بهترین اسکراب های صورت آشنا شوید

یکی از روش های لایه برداری صورت است که می تواند سلول های مرده را از صورت پاک کند. اتلاف زندگی شهری به یک ضرورت مراقبت از پوست تبدیل شده است. امروزه انواع مختلفی از اسکراب ها وجود دارند که می توانند پوست مرده را از بین ببرند. هنگام انتخاب اسکراب صورت، توجه به نوع پوست و نیازهای خود بسیار مهم است.

اسکراب صورت چیست؟

اسکراب صورت یک محصول لایه بردار است که مخصوص استفاده در صورت طراحی شده است. پوست صورت نسبت به سایر قسمت‌های بدن ظریف‌تر است و از آنجایی که صورت دچار ساییدگی و ساییدگی زیادی می‌شود، نیاز به توجه ویژه در مراقبت از پوست دارد. به همین دلیل مهم است که به جای اسکراب های معمولی لایه بردار، که برخی از آنها برای استفاده روی صورت شما خشن هستند، یک لایه بردار صورت را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

برخی از مواد را می توان به عنوان پاک کننده صورت استفاده کرد، مانند فیبر بامبو، پوست بادام زمینی، بلغور جو دوسر، شکر و پوره میوه. از مواد پاک کننده قوی تری مانند بیکینگ پودر، ماسه و نمک برای تمیز کردن استفاده نمی شود. علاوه بر اسکراب ها، اسکراب ها اغلب حاوی روغن حامل یا کرم هستند که برای پخش کردن اسکراب استفاده می شود.

1. اسکراب پوست دم Rinozit و مجله رایگان 200ml

اسکراب صورت رینوزیت مدل روغنی و شل 200 میلی لیتری پاک کننده و پاک کننده عمیق استفاده روزانه. نوع بسته بندی لایه برداری رینوزیت به صورت لوله ای 200 میلی لیتری می باشد. استفاده از اسکراب روزانه از آلودگی و رفع گرفتگی سلول های پوست جلوگیری می کند. اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید، ما این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم.

2. اسکراب بدن تاپ شاپ با روغن آرگان، حجم 200 میلی لیتر

یکی از بهترین لیسه های موجود در بازار است.

3. اسکراب لایه بردار پوست Neutrogena Deep Clean، 150 میلی لیتر

نوتروژنا (پاکسازی عمیق) پوست را عمیقا تمیز می کند و می توان روزانه از آن استفاده کرد. جعبه دستمال مرطوب Neutrogena در یک لوله و اندازه 150 میلی لیتر است. مسواک زدن روزانه از نفوذ آلاینده ها جلوگیری می کند و درهای پوست را باز می کند. پاکسازی صاف است اما پوست را مالش می دهد و استفاده از آنها لایه پوست را از بین می برد و اگر مدت زیادی روی پوست بماند باعث لایه برداری بیشتر می شود که برای پوست مضر است. باید باشد پس از استفاده، پوست خود را با آب و صابون بشویید تا مقدار کمی از اثر آن از بین برود.

4. اسکراب لایه برداری پوست Dr Xila کاملا خالص حجم 140 میلی لیتر

روغن پاک کننده توسط دکتر. Xila مناسب برای پوست های نرمال تا چرب حاوی روغن درخت چای و اسید گلیکولیک AHA می باشد که سلول های مرده را از سطح پوست پاک کرده و آلودگی ها را از منافذ پوست پاک کرده و پوست را نرم و لطیف می کند. ماسه پوست را نرم می کند، پوست را تمیز می کند، جوش های سر سیاه را از بین می برد و منافذ را می بندد.

5. ST. مواد لایه بردار برای تمیز کردن لیمو و پرتقال، وزن 170 گرم

St. اسکراب Ives حاوی عصاره طبیعی لیمو و پرتقال است. هدف آن لایه برداری ملایم و همچنین پوستی درخشان و درخشان است این اسکراب یکی از بهترین اسکراب های دنیا با مواد 100% طبیعی است. با این محصول پوستی صاف، روشن و براق به دست می آورید.می توانید از مواد مختلفی برای روشن شدن پوست صورت خود استفاده کنید. یکی از آنها اسکراب با موادی است که می تواند لایه به لایه سلول های مرده پوست را از بین ببرد تا رنگ پوست به مرور زمان روشن تر شود.اسکراب St.Ives حاوی عصاره های طبیعی لیمو و پرتقال است. هدف آن لایه برداری ملایم همراه با سفید کننده پوست اسکراب Sint Eve یکی از بهترین اسکراب های دنیا با مواد 100% طبیعی است. با این محصول پوستی صاف، تمیز و درخشان خواهید داشت.

6. اسکراب لایه بردار پرایمر مدل لوفا سایز 175 میلی لیتر

لایه برداری لوفا پرایم از سری Acnex یک لایه بردار ملایم و سطحی پوست است. اگر پوست چرب دارید و قصد دارید با دقت از آن محافظت کنید، اولین قدم استفاده از یک شوینده مناسب برای جلوگیری از جوش و آکنه و تشدید وضعیت پوستتان است.

7. اسکراب بدن لایه بردار Bioaqua مدل زردآلو ادامه 120 گرم

یکی از بهترین اسکراب های صورت موجود در بازار همین اسکراب است.

8. لایه بردار Heinz Onay مدل بادام حجم 250 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار هاینز (عصاره بادام) سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند، آلودگی ها را از منافذ پوست پاک می کند و پوست را نرم و صاف می کند. با شستن و از بین بردن آلودگی از سطح پوست، کرم ضد لک، مرطوب کننده یا کرم روشن کننده شما موثرتر از قبل عمل می کند زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول های پوست و جلوگیری از جذب سلول های مرده را دارد. . مواد مغذی موجود در پوست.

9. اسکراب لایه بردار بدن Yves Rocher، ماندارین nlereanya، اندازه 150 میلی لیتر

اسکراب بدن با بوی ماندارین Eroche لایه برداری پوست و حذف سلول های مرده از سطح پوست است. مواد به کار رفته در فرمول این اسکراب از پوست حمایت می کند. اسکراب بدن نارنگی پوست را نرم و ابریشمی می کند. پس از استفاده از این محصول، پوست شاداب و شاداب می شود. اسکراب بدن آیورودا پوست را روشن می کند. با استفاده طولانی مدت از این اسکراب ها، لکه های پوستی ناشی از آسیب یا قرار گرفتن در معرض آفتاب به تدریج محو و سپس از بین می روند.

10. مدل C روکش چرمی ساده دارای حجم منافذ 150 میلی لیتری می باشد

لایه برداری منافذ شفاف ساده محصولی از برند Simple است. لایه برداری به طور کامل سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را برای جذب بهتر محصولات مراقبتی آماده می کند. مواد تشکیل دهنده این کرم با دقت انتخاب شده اند و تمامی مواد به کار رفته در این اسکراب با پوست سازگاری دارد. فرمول این محصول با ویتامین E، پروویتامین B5 و دانه های برنج غنی شده است. بافت این اسکراب کرمی است و بر خلاف اکثر اسکراب های موجود در بازار، دانه های خشنی ندارد که به پوست آسیب برساند. این اسکراب با انواع پوست از جمله پوست های بسیار حساس، مستعد آکنه و واکنش پذیر سازگار است.

نتیجه

اگر مایل به خرید اسکراب 7 روز کلینیک هستید، حتما از فروشگاه های معتبری مانند موراشین خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا