عمومیکسب و کار استانها

آوا محبوب ترین مدل شیرآلات kwc در سال 1401

بهترین برند شیرآلات ساختمانی سال ۱۴۰۱

مهمترین بخش کاربردی سینک آشپزخانه، سنگ روشویی و یا تجهیزات حمام شما شیر آب است که از آن به عنوان راه حلی برای کنترل و قطع کردن آب جاری در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می کنند. داشتن بهترین ست شیرآلات ساختمانی از بهترین برند، یک خواسته ایده آل است. پس برای انتخاب و خرید بهترین برند شیرآلات ساختمانی خصوصا مدل آوا کی دبلیو سی؛  ادامه این راهنما را از دست ندهید.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی

توصیه ما به شما این است که هنگام خرید شیرآلات kwc تنها به ظاهر آن توجه نکنید، هر چند ظاهر خیلی مهم است. در این انتخاب بهترین برند شیرآلات ساختمانی باید به کیفیت، طراحی، دوام و قیمت مناسب توجه کرد (البته که گارانتی و خدمات پس از فروش مهم است.) و به شما این را هم می گوییم که برای انتخاب، مشاوره یادتان نرود. در ادامه ما مشاوره ای عالی و رایگان را در اختیارتان می گذاریم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند شیرآلات کی دبلیو سی KWC

شرکت شیرآلات کی دبلیو سی ایران تحت لیسانس شرکت شیرآلات kwc سوئیس توانسته کارخانه ای مجهز به ریخته گری، سیستم آبکاری دقیق و فناوری قالب سازی مدرن را در نهایت کیفیت در ساخت شیرآلات بهداشتی ساختمانی به عمل آورد. در سال ۱۳۶۳ در شهر صنعتی کاوه فعالیت خود را تحت نظر شرکت KWC آغاز کرد و در دهه ۸۰ اولین محصول خود را روانه بازار کرد. برند کی دبلیو سی در بازار ایران به عنوان با کیفیت ترین و جذاب ترین مارک در این عرصه شناخته می شود. محصولات شیرآلات kwc عبارتند از:

  • شیرآلات بهداشتی ساختمانی کی دبلیو سی
  • شیرآلات kwc با حسگر چشمی
  • شیرآلات توکار Modern
  • شیرآلات جدید رنگی
  • شیرآلات ترموستاتیک
  • شیرآلات الکترونیکی

برند شیرآلات کسری

شرکت کسری Kasra Company یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در تهران است که با استفاده از دانش و تجهیزات مدرن توانسته محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی همانند ست کامل اهرمی شامل شیرظرفشویی، روشویی، توالت و حمام و … در صنف شیرآلات اهرمی ساختمان تولید کند. برندهای زیاد خارجی و داخلی در تولید شیرآلات وجود دارند؛ شرکت شیرآلات کسری با تکیه بر توان تولید داخلی موفق شده است محبوبت خوبی در این بازار بزرگ به دست آورد.

برند شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات بهداشــتی قهرمان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی است.

همچنین جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (كوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند. كليه كارتريج های قهرمان از كشور اسپانيا و كمپاني SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند.

برند شیرآلات شودر

شیرآلات شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان، با تکیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. شیرآلات شودر با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی به ‌روز، کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزییات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته با برندهای مطرح جهانی برابری کند.

برند شیرآلات راسان

گروه صنعتی راسان از سال ۱۳۷۶ در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی به صورت مستمر آغاز به فعالیت نمود. راسان از ابتدای حضور تولیدی و صنعتی خود، ارج نهادن به تولید ملی و تکریم مصرف کنندگان ایرانی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و با هدف ارزش آفرینی و بومی سازی دانش صنعتی، قدم  به  قدم تا جهانی  سازی برند و محصول ایرانی حرکت نموده است.

راسان با توان مهندسی و کارشناسی بالا، بهره مندی از دانش و همت متخصصان جوان ایرانی و دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا توانسته سبد محصولی متنوع و مطابق با سلایق خانواده های ایرانی تولید و عرضه نماید. امروزه نمایندگان توزیع و فروش شرکت در اکثر نقاط ایران فعال بوده و بخش قابل توجهی از تولیدات شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و حوزه CIS صادر می گردد.

برند شیرآلات تپس

محصولات تپس تولید داخلی بوده و جزو اولین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی در ایران است. TEPS توانسته با هنر و همت اندوخته های داخلی تولید شیرآلات ساختمانی ایرانی با بهره گیری از توان بومی را داشته باشد تا هم به اشتغال زایی جوانان ایرانی کمک کند و هم نیاز به محصولات خارجی را کم رنگ کند. همچنین طراحی و ساخت شیرآلات تپس با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی روز انجام می شود.

برند شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ به عنوان یک شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و لوازم آشپزخانه تاسیس و تاکنون با تجربه ای بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا در حال تولید است. شرکت شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پپشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد نموده است.

این شرکت طیـف گسترده ای از شیرآلات ساختمانی و لـوازم خانگی بـا بهترین طراحی، کارکرد، کیفیـت، خدمات و قیمت مناسب ارائه می دهد تـا تمامی اقشار جامعه بتوانند آن ها را خریداری کنند.

برند شیرآلات شیبه

شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه در طول نزدیک به نیم قرن سابقه تولید، همپای فن آوری روز دنیا و بهره گیری از تخصص مدیران و مهندسین مجرب، همواره سعی نموده تا در تامین خواسته های مصرف کنندگان داخلی و خارجی پیشرو باشد.

شیرآلات شیبه طبق استاندارد ملی برگرفته از استانداردهای BS و DIN و گواهی مدیریت کیفیت ISO  از موسسه SGS  سوئیس استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و تحت نظارت دائمی آزمایشگاه مجهز شرکت تولید می گردد تا ضمن حفظ سلامتی مصرف کنندگان عزیز، سهولت نصب و مصرف بهینه آب رعایت گردد.

رسالت شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه با تولید محصولات متنوع و مورد اعتماد به پایان نرسیده بلکه با ارائه خدمات پس از فروش ۵ سال ضمانت و تامین قطعات، همواره در کنار شما مصرف کنندگان باقی خواهد ماند.

شیر روشویی مدل آوا ( شیرآلات کی دبلیو سی KWC )

شیر روشویی مدل آوا یکی از محصولات تولیدی شرکت برند کی دبلیو سی KWC میباشد. این محصول در 9 رنگ تولید شده است. که طیف گسترده ای از سلایق را در بر میگیرد. طراحی این نوع روشویی به صورت پایه کوتاه می باشد. جنس بدنه این محصول از آلیاژ برنج و جنس دسته از زاماک تولید شده است. کارتریج استفاده شده در این محصول  40 میلی‌متری سرامیکی میباشد. آب دهی 12 لیتر در دقیقه برای یک شیر روشویی ایده آل به نظر می رسد.

رنگ و آبکاری شیر روشویی مدل آوا

این محصول در رنگ بندی کروم براق ، کروم مات ، سفید ، مشکی ، طلایی براق ، طلایی مات ، رزگلد براق ، رزگلد مات و قرمز  تولید گردیده. نوع آبکاری نیز به دو صورت براق و مات برای رنگ کروم میباشد.

گارانتی و خدمات شیر روشویی آوا

این محصول دارای 5 سال ضمانت و  خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور میباشد.

سایر ویژگی ها :

  • شیر روشویی اهرمی
  • آبفشان Neoperl M18
  • کارتریج 40 میلی‌متری سرامیکی
  • آب دهی 12 لیتر در دقیقه
  • شیلنگ پیسوار Ultra-Flex

ابعاد :

ابعاد شیر روشویی کوتاه کی دبلیو سی KWC مدل آوا ست شیرآلات آوا

مشاوره قبل از خرید:

شما می توانید در صورت وجود هر گونه سوال، با تماس با بخش پشتیبانی، از مشاوره قبل از خرید بهرمند شوید و بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

منبع: نمایندگی کی دبلیو سی در بنی هاشم

دکمه بازگشت به بالا