عمومیکسب و کار استانها

معتبرترین برند فرش در ایران

ایرانیان جز مردمانی هستند که فرش در دسته ی مهم ترین وسایل منزل برای آن ها قرار دارد از همین رو در انتخاب فرش دقت زیادی دارند. در گذشته معمولا تمامی دکوراسیون ها به شکل سنتی بودند و به طبع آن ها، فرش ها نیز در همان طیف سنتی بودن تولید و به بازار عرضه می شدند اما رفته رفته سبک زندگی مردم و سلیقه آن ها به سمت مدرن بودن تغییر کرد، این موضوع روی طراحی فرش ها نیز تاثیر گذاشت اما همه ی فروشگاه ها و کارخانه های فرش به این موضوع توجه ندارند. در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که به تولید فرش می پردازند اما در بین تمامی آن ها کارخانه فرش شادرخ معتبرترین برند فرش در ایران شناخته شده است. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به تجربه، مهارت و تلاش زیادی دارد.

خرید فرش و نکاتی که باید راجع به آن دانست

اگر می خواهید هنگام خرید فرش رضایت کامل را داشته باشید پس لازم است پیش از انتخاب، از یکسری نکات مطلع شوید، نکاتی که لازم است پیش از خرید فرش بدانید بدین شرح هستند:

  • پیش از هر چیز به سبک دکوراسیون منزل خود دقت کنید به طور مثال اگر مبلمان و سایر وسایل شما سبک مدرنی دارد پس باید فرش هایی با سبک مدرن را خریداری کنید در غیر اینصورت وسایل با هم، همخوانی نخواهند داشت.
  • موضوع بعدی که باید به آن توجه داشته باشید فضای مورد نظر است. به عنوان مثال اگر می خواهید برای یک اتاق به وسعت 36 متر فرش تهیه کنید بهتر است از 4 فرش 6 متری و یا 2 فرش 12 متری استفاده کنید و مابقی فضا را خالی بگذارید تا مبلمان روی فرش ها قرار نگیرند.
  • بودجه ی خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن فرش را خریداری کنید. فرش های باکیفیت زیادی وجود دارند که قیمت مناسبی نیز دارند حتما نباید فرش شما از جنس ابریشم که بسیار گران قیمت است، باشد.
  • طرح و رنگ فرش نیز باید با سایر دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.
  • فرش انتخاب شده نباید پرز پس بدهد چرا که هم باعث کثیفی سایر وسایل می شود و هم این که دوام زیادی نخواهد داشت.
  • به تراکم و نوع بافت فرش دقت کنید، فرش هایی که تراکم بالاتری دارند نازکتر و زیباتر هستند.
  • به ریشه های فرش نیز توجه داشته باشید که همگی به یک اندازه و یک دست باشند.
  • برای خرید فرش توصیه می کنیم به معتبرترین برند فرش در ایران یعنی کارخانه فرش شادرخ مراجعه کنید.

بهترین کارخانه تولید فرش ایران کجاست؟

اگر دقت کرده باشید شهر کاشان از لحاظ تولید بهترین فرش ها همیشه در صدر جدول قرار داشته پس دور از انتظار نیست اگر معتبرترین برند فرش در ایران در این شهر باشد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان فهمید که کارخانه های زیادی در کاشان تولید فرش می پردازند اما مسئله این است که باید از کدام یک از آن ها خرید کرد؟ اگر می خواهید یک از هر نظر یک خرید خوب داشته باشید ما به شما کارخانه فرش شادرخ را معرفی می کنیم که توانسته معتبرترین برند فرش در ایران محسوب شود پس زمان را از دست ندهید و وب سایت آن ها به نشانی www.shadrokhcarpet.ir مراجعه کنید.

با مراجعه از وب سایت آن ها می توانید تفاوت آن ها را با سایر تولید کنندگان فرش به وضوع ببینید.

چرا کارخانه فرش شادرخ به معتبرترین برند فرش در ایران تبدیل شده است؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا یک کارخانه تولید فرش به معتبرترین برند فرش در ایران تبدیل می شود؟ مسلما چیزی که صفت برترین به خود می گیرد باید از مزیت های زیادی برخوردار باشد که خوشبختانه کارخانه فرش شادرخ از این مزیت ها برخوردار است، از جمله دلایل یا بهتر است بگوئیم مزیت هایی که آن ها را به معتبرترین کارخانه تولید فرش در ایران تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت هستند

اولین چیزی که مشتریان را به سمت خرید از این کارخانه سوق می دهد ضمانت اصالت است که برای تمامی کالا وجود دارد.

  • ضمانت تعویض به مدت 7 روز برای تمامی محصولات

با خرید از کارخانه فرش شادرخ این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا به مدت 7 روز محصولات خریداری شده خود را تعویض کنید. این موضوع برای کسانی که در انتخاب یک وسیله تمرکز کافی ندارند بسیار مهم است پس می توانند بدون هیچ نگرانی خرید کنند یا در صورت نیاز به تعویض آن ها با مدل مد نظر بپردازند.

  • پرداخت به دو روش حضوری (درب منزل) و آنلاین یا غیرحضوری

از دیگر مواردی که باعث شده این کارخانه فرش در ایران به محبوبیت خاصی برسد امکان پرداخت وجه به دو صورت حضوری و غیر حضوری است. یعنی شما می توانید هم به صورت آنلاین وجه را پرداخت کنید و هم این که پس از تحویل کالا درب منزل نسبت به پرداخت اقدام کنید.

  • پشتیبانی 24 ساعته دارند

جالب است بدانید که کارخانه فرش شادرخ حتی به صورت 7 روز هفته و 24 ساعته برای مشتریان خود آماده ارائه پشتیبانی است.

  • تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن با اکسپرس

در صورتی که از لحاظ مسافتی با کارخانه فرش شادرخ فاصله ی زیادی دارید اما می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را دریافت کنید می توانید از تحویل اکسپرس استفاده کنید.

قیمت فرش در معتبرترین برند فرش در ایران

کارخانه فرش شادرخ در تولید فرش تنوع و طراحی های بسیار زیادی را به کار برده است از همین رو صحبت راجع به قیمت امکان پذیر نیست. در این میان عواملی وجود دارد که بر قیمت فرش تاثیر مستقیم دارد، از جمله این عوامل می توان به کیفیت فرش، رنگ، جنس نخ به کار برده شده، ابعاد، طرح و… اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت ها و همچنین شرایط ویژه فروش اقساطی فرش توصیه می شود به وب سایت مربوط به این کارخانه مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا