عمومیکسب و کار استانها

کرم براق کننده چرم نانوسان خوبه؟

فرآورده‌های چرم طبیعی همیشه جزو لوازم ارزشمند و گران قیمت ما هستند. این لوازم به علت طبیعی بودن بافت خود، در برابر عوامل مخرب محیطی و طی زمان دچار آسیب ظاهری می‌شوند. پس برای زیبایی همیشگی این لوازم نفیس، مراقبت مداوم از آنها امری ضروری‌ است. کرم محافظ چرم نانوسان محصولی پرکاربرد و موثر، جهت مراقبت حرفه‌ای از انواع چرم و فرآورده‌های چرمی طبیعی و حتی مصنوعی است. این محصول به دلیل وجود فرمولاسیون نانو به کار رفته، باعث ایجاد برق طبیعی و خوشایند روی سطح چرم شده و مانع خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن سطح می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز واکس داشبورد خودرو بیز را به صورت مستقیم از محصولات بیز، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی این محصول از محصولات نانوسان، مسخصات، مزایای استفاده، شیوه مصرف و … آن بپردازیم.

ابتدا سطح مورد نظر ( موتور خودرو ) را به وسیله فشار باد یا آب از آلودگی هایی نظر گل و لای، گرد و خاک تمیز نموده ، سپس محلول موتور شوی را روی سطح پاشیده و حدود 5 دقیقه منتظر بمانید، سپس با فشار آب آلودگی ها را از روی سطح پاک کنید.

پیشنهاد می شود برای حصول نتیجه بهتر از فشار آب گرم استفاده نمایید.

در صورتیکه چربی ها روی سطح سخت شده باشد توصیه می شود در صورت امکان با دستمال، آن قسمت از سطح را پاک نمایید.

در صورت نرسیدن به تمیزی مطلوب مراحل فوق را مجددا تکرار نمایید.

کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان چسیت؟

یک محصول بسیار کارآمد می باشد که در آن از تکنولوژی نانو استفاده شده و به خاطر همین امر می تواند یک لایه محافظ بر روی سطوح چرمی ایجاد کند که این موضوع باعث می شود که سطح مورد استفاده هم براقیت مطلوبی داشته باشد و هم دیرتر کثیف شده و زمان بیشتری را تمیز بماند. از این محصول می توان روی محصولاتی مانند کفش، کیف، صندلی های چرمی، کاپشن و پالتو های چرمی و دیگر سطوحی که چرم در آنها به کار رفته است استفاده کرد.

مزایای استفاده از کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان چیست؟

همانطور که گفته شد این محصول می تواند برای مراقبت از محصولات نفیس و گران قیمت چرمی شما به خوبی محافظت کند و مانع آن شود که محصولات شما در اثر استفاده دچار رنگ پریدگی، کدر شدن، ترک خوردن، پوسته پوسته شدن، خشک شدن و تغییر حالت شوند.

کرم نانوسان دکتر بیز فواید دیگری هم دارد که در پایین برای شما ذکر شده:

  • محافظت در برابر ترک خوردن و خشک شدن
  • باعث نرمی سطوح چرمی میشود
  • دارا بودن تکنولوژی نانو و براق کردن فوق العاده زیاد
  • کاربرد چند منظوره برای کیف کفش البسه و دیگر سطوح چرمی
  • مانع ترک خوردن و پوسته پوسته شدن چرم قابل استفاده برای تمامی سطوح چرمی و چرم مصنوعی
  • استفاده بسیار آسان و راحت
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی

آیا می توان از این محصول به جای واکس چرم استفاده کرد؟

ستفاده از از کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان به عنوان یک واکس و یا شوینده لباس و پارچه یا برای کفش ها نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه به شدت توصیه می شود این محصول می‌تواند به عنوان یک واکس کفش نانو برای شما کاربرد داشته باشد که کیفیت و سلامت محصولات شما را به خوبی حفظ می کند.

قیمت واکس و کرم چرم نانوسان در وبسایت Aghayebiz

میزان سفارشات، حجم محصول و… از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول هستند. البته در فروشگاه ما، برای مشتریان دائم و سفارشات در حجم بالا، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود.متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های باور نکردنی در بازار عرضه می‌کنند. این محصولات فیک موجب از بین رفتن چرم طبیعی نیز می‌شوند. به همین جهت بهتر است که از فروشگاه‌های معتبر، خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید کرم و واکس چرم نانوسان می‌توانید از فروشگاه آقای بیز و از طریق همین صفحه اقدام نمایید. خرید از آقای بیز به صورت اینترنتی بوده و ارسال سفارشات شما به کلیه نقاط کشور میسر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با همکاران واحد فروش در پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

روش خرید اینترنتی

برای خرید اینترنتی کرم مراقبت چرم نانوسان دکتر بیز می توانید به آدرس فروشگاه اینترنتی کالدینو مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید نکته قابل توجه این است که شما می توانید مبلغ خرید خود را از طریق درگاه های امن بانکی که در سایت تعبیه شده است پرداخت کنید. فروشگاه اینترنتی آقای بیز دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و اطمینان خاطر برای خریداران را فراهم نموده است.

خرید عمده

برای خرید عمده و انبوه کرم مراقبت چرم نانوسان دکتر بیز حتماً قبل از ثبت سفارش و واریز وجه با پشتیبان آن سایت تماس برقرار کنید تا از موجود بودن کالا به مقدار نیاز شما اطمینان حاصل شود و همچنین از شرایط تخفیفات خرید عمده نیز با خبر شوید.

خرید حضوری کرم مراقبت چرم نانوسان بیز

خریدارانی که ساکن تهران هستند و مبلغ خرید آنها بالای سه میلیون تومان می باشد می توانند به صورت حضوری خرید خود را انجام داده و تحویل بگیرند.

نحوه استفاده کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان

  • ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی گردگیری کنید.
  • کرم مراقبت چرم نانوسان را به خوبی تکان دهید .
  • مقداری از محتوایت کرم مراقبت چرم را روی پد مخصوص دال بسته بندی ریخته و آن را به طور یکنواخت روس سطح مورد نظر پخش کنید.

شرایط نگهداری کرم مراقبت چرم نانوسان

  • در دمای بین 5 تا 25 درجه نگهداری شود
  • دور از دسترس کودکان قرار گیرد
  • دور از نور خورشید نگهداری شود
  • از انجماد جلوگیری شود

مشخصات کرم مراقبت از چرم نانوسان

از جمله مهترین ویژگی‌های این محصول جذب سریع و بالای آن است که این خاصیت یکی از با اهمیت‌ترین ویژگی‌ها برای استفاده‌کنندگان از چرم و فرآورده‌های آن است و باعث می‌شود که زمان انتظار برای خشک‌شدن محصول و جذب آن توسط چرم به شدت پایین بیاید. به جای نماندن اثر کرم‌های مراقبتی از چرم بروی چرم یکی از دغدغه‌های چرم دوستان است که کرم مراقبت از چرم نانوسان این مشکل و دغدغه را به طور کامل برای شما حل کرده است.

این کرم مراقبتی با داشتن فرمولاسیون مخصوص به خود هیچگونه اثری برروی چرم به جای نمی‌گذارد و استفاده‌کنندگان از این محصول می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند. این محصول با داشتن خاصیت نانو هیچگونه بو و رنگی را بر روی چرم به جای نمی‌گذارد و همین باعث از بین نرفتن حس‌و‌حال و رنگ زیبای چرم هنگام استفاده از این محصول می‌شود.

مزایای استفاده از کرم براق‌کننده چرم نانو

کرم مراقبت از چرم نانوسان با ایجاد براقیت بسیار مطلوب باعث ترمیم‌شدن رنگ چرم و براق‌شدن آن می‌شود. این کرم به‌جز ترمیم رنگ مانع از ؛ پوسته‌شدن، ترک خوردن و خشک‌شدن چرم می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین معضلات برای چرم دوستان است و خیال دوست‌داران این محصولات را در استفاده از چرم راحت می‌کند. این کرم مراقبتی با ایجاد و حفظ نرمی و لطافت چرم باعث بالارفتن عمر و کیفیت چرم در طول زمان می‌شود، این ویژگی همچنین باعث حفظ بهتر ظاهر در محصولات چرمی نیز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا