عمومیکسب و کار استانها

مدل پرده های جدید آشپزخانه 2022

صفر تا صد انتخاب پرده مناسب آشپزخانه

انواع مختلفی از پرده های آشپزخانه وجود دارد که اغلب با توجه به نیاز و همچنین سلیقه و تمایلات مدلی مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 جلب می نماییم.

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 با طرح های شیک و زیبا مد سال

” مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 ” یکی از المان های مهم در طراحی آشپزخانه های که دارای پنجره می باشند توجه به مدلهای پرده می باشد که اغلب برای زیباسازی فضای آشپزخانه از ست پرده متناسب با رنگ کابینت و دیوار آشپزخانه انتخاب می گردد. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل پرده شرکتی و پردهای جدید آشپزخانه 2022 فراهم اورده ایم. با ما همراه باشید.

 یکی از مهم ترین مواردی که تعیین کننده طرح پرده آشپزخانه است. در صورتی که قصد دارید پرده را به منظور زیبایی و جلوه بخشیدن برای آشپزخانه تهیه نمایید می توانید از انواع پرده های زینتی و تزیینی با پارچه های تور و حریر استفاده نمایید اما در صورتی که قصد دارید از پرده به عنوان پوششی برای فضای آشپزخانه استفاده کنید.

پرده پانچ از انواع پرده های است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید. در ضمن پرده های بالا رونده با دوخت های مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک نیز می توانند برای پنجره های آشپزخانه گزینه مناسبی باشند. اگر پوشش دیوار ها طرح دارد، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بالعکس اگر دیوار ها ساده و بدون طرح است، پرده طرح دار انتخاب مناسب تری است.

نکات طلایی انتخاب پرده آشپزخانه

1) پارچه آشپزخانه قابلیت شستشوی مناسب داشته باشد.

پرده های آشپزخانه در محیطی مرطوب که در آن بخار زیادی وجود دارد و گریز از آن امکان‌ناپذیرآتش‌سوزی است نصب می شوند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که جنس پارچه ای که برای این منظور از آن در نزدیکی گاز یا یخچال و فریزر استفاده می کنید به راحتی قابل شستشو می باشد. پارچه هایی از جنس ابریشم و مخمل به راحتی با چربی و بخار آسیب دیده و نگهداری از آن ها در چنین فضایی بسیار سخت می باشد.

باید توجه داشته باشید که اگر پرده آشپزخانه در کنار گاز قرار گرفته است در هنگام آشپزی به راحتی بو می گیرد. برخی از انواع پارچه ها دیرتر بو گرفته و از این رو برای استفاده در چنین موقعیتی مناسب می باشند. با این حال تا جایی که امکان دارد از نصب پرده در نزدیکی اجاق گاز خودداری نمایید. شستشوی پارچه های سبک به نسبت انواع سنگین آن بسیار راحت تر است. هم چنین جداسازی این پرده ها از میله پرده در مواقع نیاز نیز آسان تر می باشد.

2) پارچه آشپزخانه مقاومت در برابر گرما داشته باشد

یکی دیگر از اصولی که در  انتخاب پرده شید آشپزخانه باید به آن توجه داشت این است که  پرده های آشپزخانه در مقابل تغییرات دمایی بالایی قرار دارند. اگر پرده در نزدیکی گاز نصب شده باشد امکان آبزرگ‌ترتش سوزی نیز وجود دارد. بعضی از انواع پارچه ها در برابر گرما مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. تغییرات دمایی باعث تغییر رنگ بعضی از آن ها نیز می شود. بنابراین به دنبال پارچه ای باشید که در مقابل این شرایط مقاوم هستند.

3) پارچه آشپزخانه‌ای انتخاب کنید که قابلیت تنظیم نور داشته باشد

در مورد میزان نوری که تمایل دارید به داخل آشپزخانه بتابد تصمیم گیری کنید. استفاده از پارچه های مات باعث می شود نور کم تری به داخل فضای آشپزخانه بتابد. استفاده از نور طبیعی در فضایی مانند آشپزخانه بسیار دلپذیر و مطلوب می باشد. بنابراین از پرده هایی استفاده کنید که به میزان زیادی باعث حفظ حریم شخصی شما شده اما جلوی ورود نور را نگیرد.

پرده های رنگ روشن فضای آشپزخانه کوچک‌تر را بزرگ‌تر و پرده های تیره باعث امکان‌ناپذیر نشان دادن این فضا می شوند. حتی اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است از پرده های تیره استفاده نکنید. به طور قطع همه افراد انتظار دارند که محیط آشپزخانه محیطی راحت و دنج باشد. کار کردن در محیطی خفه برای هیچ کس خوشایند نیست. به یاد داشته باشید که استفاده از پرده های طرح دار بهتر از انواع ساده آن می باشد. اما با این حال اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده اید که در آن از طرح و نقش زیادی استفاده شده است، پرده ای ساده برای آشپزخانه در نظر بگیرید. انتخاب پرده ساده یا طرح دار باید با توجه به فضای آشپزخانه صورت گیرد

اگر شما هم به دنبال مدل پرده‌ های جدید پذیرایی 2022، مدل پرده‌های جدید اتاق خواب و آشپزخانه هستید؛ ما در این مقاله سری به دنیای پرده‌های جدید زده‌ایم.

انتخاب وسایل خانه و چیدمان آن نشان‌ دهنده حوصله و سلیقه ما در انتخاب وسایل زندگیمان است. در این میان نقش پرده‌ها در خانه را می‌توان بسیار جدی و مهم تلقی کرد. اگر به دنبال تغییر در دکوراسیون منزل خود هستید و یا تازه عروس و داماد هستید و می‌خواهید با حساسیت و سلیقه بالا برای خانه‌ی خود بهترین وسایل و دکوراسیون منزل را انتخاب کنید، حتما به دنبال مدل پرده‌های جدید و شیک هستید. پرده‌ها علاوه بر زیبایی و تزیین محیط خانه نقش مهمی در کنترل نور و حریم شخصی خانه دارند، بنابراین انتخاب یک پرده قیمت مناسب، جدید و کاربردی یکی از تصمیمات مهم برای شما خواهد بود.

مدل پرده های جدید پذیرایی پانچ

یکی از پرده‌های جدید برای فضای پذیرایی، اتاق خواب و یا آشپزخانه پرده‌های پانچ هستند. این پرده‌ها در عین سادگی به راحتی نصب می‌شوند و برای شستشو زمان کم‌تری می‌برند و نسبت به پرده‌های والان دار کاربرد راحت تری دارند. قیمت پرده های ساده و شیک پذیرایی متفاوت بوده و به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه،ٰ مبدا سازنده پارچه و متراژ مورد نیاز شما بستگی دارد. پرده‌های پانچ نیز می‌توانند جنس و مدل‌های مختلفی داشته باشند و هر یک مناسب فضای خاص باشند. یکی از مدل پرده های جدید اتاق خواب 2022 پرده‌های پانچ با طرح‌های چاپی هستند. این پرده‌ها رنگ و اندازه متنوعی دارند و هر سلیقه ای را به راحتی به خود جذب می‌کنند.

پرده های ساده و شیک آشپزخانه

علاوه بر انتخاب کابینت‌های مناسب برای آشپزخانه، انتخاب پرده یکی از عناصر مهم در دکوراسیون آشپزخانه شما است. هرچند دست شما برای انتخاب و نصب پرده برای آشپزخانه باز است و به راحتی می‌توانید از پرده های فانتزی آشپزخانه، پرده‌های ساده، پرده‌های توری و …  استفاده کنید، اما بهتر است هارمونی فضای کلی خانه خود را در نظر بگیرید و براساس آن پرده تهیه کنید.

مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا 2022

یکی از بهترین مدل‌های پرده آشپزخانه مدل پرده‌ی زبرا است. پرده‌های زبرا در رنگ‌ها و طرح‌های بسیاری در بازار وجود دارند و به راحتی در دکوراسیون‌های مختلف ست می‌شوند. با پرده‌های زبرا به راحتی می‌توانید مقدار نور ورودی به خانه را کنترل کنید.

مدل پردهای جدید آشپزخانه حریر2022

پرده‌های حریر در رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. پارچه حریر سبک، ظریف و نیمه شفاف هست و در انواع مدل‌ها برای پنجره آشپزخانه دوخته می‌شوند.

مدل پردهای جدید آشپزخانه کرکره ای 2022

یکی دیگر از مدل پرده‌های مناسب و پرکاربرد برای خانه، پرده‌های کرکره‌ای هستند. این پرده‌ها در دو مدل پرده افقی و پرده عمودی طراحی می‌شوند.

جدیدترین پرده های دارای والان

یکی از پرکاربردترین پرده‌ها برای منازل پرده‌های دارای والان هستند. والان‌ها یک لایه اضافی هستند که به عنوان عنصری تزیینی روی پرده به کار می‌روند. کسانی که به دکوراسیون لاکچری و سلطنتی علاقه دارند معمولا والانهای پله‌ ای، حلقه‌ ای و جمع شده را در کوراسیون به کار می‌برند و یا از پرده‌هایی با مدل والان یک طرفه استفاده می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا