عمومیکسب و کار استانها

کدام سریال ها ارزش دیدن دارند

فصل تابستان است و یکی از بهترین فرصت ها برای تماشای فیلم و سریال خارجی. صنعت فیلم و سریال به خصوص در آمریکا سریال های جذابی در ژانرهای مختلف تولید می کند. در این مقاله  از https://emrouze.com بهترین و پرطرفدارترین سریال های خارجی را که تا آخرین قسمت شما را دنبال خواهند کرد، پیدا خواهید کرد.

1. فقیر

بر سر ترجمه فارسی نام سریال Breaking Bad اختلاف نظر وجود دارد. برخی آن را «نافرمان»، برخی دیگر «خارج از راه» و برخی دیگر «قانون شکن» ترجمه کرده اند. به هر حال ما این سریال درام آمریکایی را بریکینگ بد می نامیم.

سریال Breaking Bad یکی از بهترین سریال های خارجی لیست ماست. وینس گیلیگان و پیتر گولد یک شاهکار تلویزیونی خلق کردند که دوران طلایی سریال های تلویزیونی را از نظر ماراتن های احساسی جشن می گیرد. سریال Breaking Bad در بیان یک داستان طولانی بسیار عالی عمل می کند. برخلاف تصور عمومی، سریالی است که در لحظات کلیدی مسیر تاریخ را تغییر می دهد. کارگردان این تولید از وحشی شدن برای نشان دادن رفتار زننده مرد هراسی ندارد.

در این سریال والتر وایت (با بازی برایان کرانستون) معلم شیمی در یک دبیرستان آمریکایی است. داستان این سریال از جایی شروع می شود که او پس از اطلاع از ابتلا به سرطان ریه به همراه جمعی از همسالان و دانش آموزان قدیمی خود شروع به ساخت و توزیع شیشه می کند.

بریکینگ بد یکی از بهترین سریال های خارجی است که می توانید دیگر کارهای خود را تماشا نکنید! در هر قسمت داستان کامل داستان آورده شده و بخشی از داستان اصلی فاش می شود. تمام افکار شما به انتهای داستان خواهد رفت و در حین تماشای این سریال درام نفس خود را بند می آورید.

2. گوش دادن (سیمی)

این لیست یکی از بهترین ها در لیست بهترین مارک های فضای باز است. مجموعه “Shund” همه چیزهایی را که برای نگه داشتن تلویزیون خود در یک مکان نیاز دارید، دارد. یک درام جنایی با طرحی زنده و بازی عالی دست به دست هم می دهد که باعث می شود بینندگان همیشه منتظر قسمت و فصل جدید این سریال باشند.

سریال Audition در شهر بالتیمور در 5 فصل و 60 قسمت می گذرد و شما را قدم به قدم با داستان همراه می کند. داستان درباره باندها و فروشندگان مواد مخدر است. نکته جالب در مورد نویسنده این سریال (دیوید سایمون) این است که خودش سال ها افسر پلیس بالتیمور بوده است.

3. چرنوبیل

مینی سریال تاریخ چرنوبیل داستان فاجعه نیروگاه هسته ای چرنوبیل در سال 1986 و تلاش برای پاکسازی و مهار پیامدهای فاجعه را توصیف می کند. تماشاگران این سریال را هیجان انگیز و آموزنده دانسته اند و از بازی سازندگان و بازی طبیعی بازیگران خوشحال هستند.

4. بازی تاج و تخت

«بازی تاج و تخت» یا «بازی تاج و تخت» یکی از آن سریال های خارجی است که شما را مجذوب داستان های شگفت انگیز و خارق العاده می کند. بازی تاج و تخت از شبکه HBO پخش شد و توسط دیوید بنیوف و دی.بی. ایجاد شده توسط Weiss. این مجموعه درام بر اساس مجموعه کتاب پرفروش A Song of Ice and Fire نوشته جورج آر آر مارتین ساخته شده است. در سریال «بازی تاج و تخت» شاهد ترکیبی هنری از دسیسه سیاسی، دسیسه و فریب واقعی و فانتزی آخرالزمانی هستیم. همه این موضوعات در قالب سریال های جذاب به خوبی ارائه شده است.

HBO با تمام توان و با قیمتی شگفت انگیز از Game of Thrones حمایت می کند. این حمایت باعث شد این سریال به یکی از جذاب ترین برنامه های پخش شده تبدیل شود و توانست توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

این سریال شما را در دنیای خودش غرق می‌کند، دنیایی که در آن هر لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. هر یک از شخصیت ها قابل کشتن هستند، هر سکانس خشونت آمیز و تغییر ناگهانی در داستان شما را بیشتر به دیدن داستان پیش رو علاقه مند می کند.

Game of Thrones بهترین سریال فضای باز در لیست ما است. این سریال تاکنون جوایز زیادی را کسب کرده است. توصیه می کنیم آن را بررسی کنید!

5. اوس سوپرانو

تونی سوپرانو رئیس یک خانواده مافیایی است که علاوه بر مشکلات جنایی معمول، به مشکلات شخصی و خانوادگی نیز می پردازد. بنابراین تصمیم می گیرد از روانپزشک کمک بگیرد. این فیلم ترکیبی هیجان انگیز از دنیای خشن مافیا و طنز سیاه است.

6. ریک و مورتی

سریال انیمیشن «ریک و مورتی» زیاد صحبت شده و موافقان و مخالفانی دارد. طرفداران و طرفداران این اثر آن را مجموعه ای مفرح از لحظات پاک و مفرح می دانند که در تمام فصول ادامه دارد.

از طرفی مخالفان این سریال مشابه dark مدعی هستند که موضوع این سریال و قسمت های مختلف هر فصل از یکپارچگی لازم برخوردار نیست و داستان کلی درگیرکننده نیست. اما در نهایت این سریال بنا به دلایلی در زمره بهترین سریال های خارجی قرار می گیرد و از جنبه های مختلف نیاز به توجه دارد. ممکن است نشانه‌هایی از طنز و سرگرمی در قسمت بیرونی سریال ریک و مورتی وجود داشته باشد، اما در هر قسمت 30 دقیقه‌ای این مجموعه، درون‌مایه‌های درگیرکننده و جذابی وجود دارد که باعث می‌شود شما وقت بگذرانید. حالا برای آن.

7. شرلوک

بندیکت کامبربچ امروز در این سریال هنری نقش شرلوک هلمز را بازی کرد و تحسین تماشاگران را برانگیخت. این سریال جنایی پلیسی محصول بی بی سی انگلستان با هدف زنده نگه داشتن شرلوک هلمز و پرکردن مخاطب از هر چیز سرگرم کننده ساخته شده است. مارتین فریمن نیز دکتر بود. واتسون، همراه همیشگی شرلوک هلمز.

8. دفتر

اگر می خواهید با دنبال کردن ماجراهای عجیب و خنده دار گروهی از همکاران در دفتر، لبخندی بر لبان خود نشان دهید و احساس بهتری داشته باشید، قطعا باید فیلم های واقعی The Office را برای تماشا انتخاب کنید. این سریال به مدت 8 سال پخش شد و خیلی ها را مجذوب خود کرد.

دکمه بازگشت به بالا