عمومی

آیا می توان به صورت غیر حضوری مدیریت پیج اینستاگرام را انجام داد؟

استخدام ادمین مدیریت اینستاگرام به صورت دورکاری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به فرض شما یک پیج آشپزی دارید و صرفا باید برای جذب مخاطبین هدف از پیج های آشپزی مطرح در اینستاگرام شروع کنید و با تعاملات خود و حرفه ای سازی پیج سعی کنید مخاطبین آن پیج را به خود جذب نمایید.
با تولید محتوای موثر و منظم و تبلیغات پیوسته می‌توان فالوورهای پیج اینستاگرام را افزایش داد. با توجه به اینکه در علم بازاریابی شناخت و ارتباط با مشتریان بالقوه بسیار مهم و حیاتی می باشد. عملا خرید یک پیج یا خرید فالوور هیچ فایده ای ندارد و پیج شما را تبدیل به یک پیج بدون هیج بازخورد مثبتی می کند. از طرفی خرید فالوور باعث می شود که مخاطب با کیفیت پایین وارد پیج شما شود و با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام باعث می شود پست های شما حتی به مخاطب های واقعی و هدفمند شما هم نشان داده نشود.
شماره تلفن، ایمیل یا مکان را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به طور مستقیم از یک دکمه در نمایه شما به شما دسترسی پیدا کنند. پروسه طراحی، پشتیبانی، مدیریت حرفه ای اینستاگرام در شرکت ما بخش پرطرفدار و پر تقاضای خدمات متنوع تب طرح محسوب می شود.
و اینکه چکار باید کنم اینقدر بلاک نشم یا اینکه پیجم نپره و بتونم مدیریت پیج و اکانت اینستاگرام دورکاری رو به بهترین شکل اجام بدم. مدیریت حرفه ای اینستاگرام ؛ یکی از مهمترین و اساسی ترین حوزه های فعالیت شرکت ما همکاری و توسعه مشاغل تجاری ، صنعتی، تولیدی، مؤسسات دانش بنیان و نمایندگی های مختلف داخلی و خارجی می باشد.
در برخی موارد دیده شده که با تغییر گوشی مشکل حل شده، شما هم این مورد را امتحان کنید و نتیجه رو با ما در میان بگذارید. یعنی تمام کسانی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند. با ایجاد یک بیزینس پروفایل، شما به امکانات ویژه‌ای در بخش مدیریت صفحه خود دسترسی خواهید داشت.
در حقیقت شما می‌توانید ببینید که چه کسانی استوری شما را دیده‌اند و کامنت‌هایتان را بخوانید. محتوا و باز هم محتوا! برای این که مخاطب داشته باشید، متفاوت ظاهر شوید! متفاوت اما واقعی. خود واقعی کسب و کارتان را به نمایش بگذارید.
بنابراین اینستاگرام می تواند یک روش عالی برای افزایش درآمد باشد، اما برای اینکه به این درآمد برسید، بایستی اینستاگرام خود را مدیریت کنید.
همچنین در آپدیت‌های جدید اینستاگرام قابلیت نظرسنجی نیز به استوری اینستاگرام اضافه شده است.
در بخش آنالیز اینستاگرام توسط تب طرح، می‌توانید رشد فالوورها، میانگین لایک‌ها، پست‌ها و کامنت‌ها، میزان بازدید و مشارکت، آنلاین بودن فالوورها، بهترین ساعت انتشار پست و … را مشاهده کنید.

وقتی از مدیریت اینستاگرام صحبت می کنیم در واقع از بررسی کسب و کار، سلیقه گرافیکی مشتریان کسب و کار، طراحی یک قالب اختصاصی برای پست، گردآوری محتوای متنی و تصویری و سپس ادغام انواع محتوا با قالب پست جهت ایجاد یک طرح گرافیکی زیبا و حرفه ای و انتشار روزانه و منظم پست یا استوری ها یا هر دو در پیج صحبت می کنیم.

هر کدام از بخش هایی که ذکر شد، یعنی بررسی سلیقه مشتریان، تولید محتوای متنی، تولید محتوای گرافیکی و انتشار محتوا، چند بخش کاملا مستقل از هم بوده که همه آنها در خدمات مدیریت پیج اینستاگرام سئوسل به صورت یکجا در کنار هم ارائه می گردند و تمامی این فعالیت های لازم را ادمین پیج اینستاگرام شما که سئوسل برای اکانت شما تخصیص داده است، انجام خواهد داد.

منبع این خبر: https://seocell.ir/instagram-management/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا