عمومیکسب و کار استانها

معرفی ۲۳ برنامه طراحی استوری اینستاگرام که نباید از دست بدهید

انتشار پست و استوری در اینستاگرام برای تمام کسب و کارها به یک استراتژی بازاریابی موثر تبدیل شده است. هر برندی تمایل دارد با انتشار عکس‌های بزرگ و واضح، استوری های متحرک و بنرهای تبلیغاتی به‌گونه‌ای توجه ما را به خود جلب کند که هیچ روش بازاریابی دیگری نمی‌تواند. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید برای طراحی پست و استوری، یک طراح استخدام کنید یا چند میلیون برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود هزینه کنید. بهترین نرم افزارهای طراحی رایگان برای ساخت پست و استوری و بنرهای تبلیغاتی باورنکردنی در رسانه های اجتماعی در دسترس شما هستند.
در این مقاله، برنامه های رایگان برای طراحی گرافیک و محتوای مناسب رسانه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم و برای رشد پیجتان میتوانید با خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام از سایت ما به پیشرفت پیجتان کمک کنید. اما پیش از این بیایید ببینیم چه ویژگی هایی یک نرم افزار طراحی گرافیکی رسانه های اجتماعی عالی را می‌سازد؟

چگونه بهترین نرم افزار طراحی رایگان را انتخاب کنیم؟

پست‌ها و استوری های اینستاگرام چرخه عمر بسیار کوتاهی دارند، بنابراین نباید ساعت‌ها برای طراحی آن‌ها وقت بگذارید. به همین دلیل است که برنامه های طراحی گرافیک بسیار مهم هستند: به جای اینکه هر بار از ابتدا شروع کنید، طیف وسیعی از قالب‌ها و منابع طراحی عالی (مانند تصاویر استوک، نمادها، اشکال و سبک های متن) را آماده خواهید داشت. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این عناصر را با ویژگی های برند خود ترکیب کرده و تطبیق دهید تا طراحی منحصر به فرد و قدرتمندی داشته باشید.

برای به دست آوردن نتایج باورنکردنی نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید. آنچه که نرم افزار های طراحی گرافیک رایگان را متمایز می‌کند، کمبود کیفیت نیست، بلکه محدودیت های آنها است. مسلماً، برخی از این برنامه های طراحی پست و استوری رایگان، امکانات محدودتری دارند، اما همه آنها برای ساخت تصاویر عالی که قابل انتشار در کانال‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشد، ساخته شده اند.

برای ارزیابی هر یک از نرم افزارهای طراحی و ساخت محتوا برای رسانه‌های اجتماعی، باید زمان قابل توجهی را صرف مرور صدها ویژگی کرده و حداقل دو پست آزمایشی را با استفاده از قالب های آنها بسازید . به طور کلی بهتر است بر سهولت استفاده و پیشنهادات حرفه ای هر برنامه تمرکز کنید، اما معیارهای کلیدی را نیز باید در نظر بگیرید:

آیا این نرم افزار طراحی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی مناسب است؟

باز هم، فتوشاپ و ایلاستریتور می‌توانند برای بازاریابی محتواهای فوق العاده ای مانند طراحی بنرهای تبلیغاتی یا پست و استوری های خلاقانه انجام دهند، اما برای اکثر افرادی که سعی در ایجاد محتوا برای کانال‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود دارند، بیش از حد حرفه ای هستند. معمولا ما نیاز به برنامه‌هایی داریم که فرآیند طراحی گرافیک را ساده‌تر کنند، نه اینکه برای استفاده از هر ابزاری نیاز به یک جلسه آموزشی داشته باشد.

Introducing 23 Instagram story design programs that you should not miss

آیا تجربه کاربری این نرم افزار طراحی خوب است؟

یک برنامه رایگان طراحی گرافیکی این پتانسیل را دارد که، کارایی چندانی نداشته باشد اما نرم افزارهای طراحی تحت وب مانند با وجود رایگان بودن یک تجربه عالی، بی‌نظیر و خوشایند را برای شما بوجود خواهند آورد.

آیا دارای قالب های آماده با طراحی متنوع و حرفه ای است؟

پیدا کردن قالب‌ها تمپلیت های آماده برای ساخت پست و استوری به صورت آنلاین آسان است، اما بسیاری از آنها قابلیت ویرایش و سفارشی سازی ندارند. شما نمی توانید روی هر کلیپ زیبایی لوگوی برند خود را بزنید، یا یک قالب آماده را بدون سفارشی سازی در پیج خود منتشر کنید. پس نیاز به نرم افزارهای طراحی دارید که به شما امکان می‌داد قالب های آماده را سفارشی کرده و در پیج خود به اشتراک بگذارید.

آیا می‌توانید از نرم افزار طراحی به روش های مختلف استفاده کنید؟

اگر یک بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام ایجاد می‌کنید، باید بتوانید از آن برای لینکدین یا حتی به عنوان یک آگهی تبلیغاتی در وب سایت تان نیز استفاده کنید. به طور مشابه، باید بتوانید به سرعت پست فروش سال گذشته را با اطلاعات امسال ویرایش و به روز کنید. برنامه هایی که در لیست زیر معرفی می‌کنیم، به جای اینکه شما را مجبور به دوباره کاری کنند، امکان ساخت چندین محتوای جذاب را از روی یک قالب آماده می‌دهند.

بهترین نرم افزار های طراحی گرافیک رایگان برای ساخت پست و استوری

با توجه به ویژگی هایی که در بخش قبلی بیان کردیم، ما ۵ نرم افزار طراحی برتر را پیدا کردیم که در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد آنها آشنا خواهید شد.وقتی نرم افزار طراحی را باز می‌کنید، ده‌ها قالب ممکن برای همه چیز از طراحی بنر تبلیغاتی گرفته تا پست های اینستاگرام به شما ارائه می‌شود. روی نوار جستجو در بالای صفحه کلیک کنید و برای دیدن گزینه‌های خاص‌تر به دنبال چیزی مانند «استوری‌های اینستاگرام» بگردید.

هنگامی که قالبی برای سفارشی سازی پیدا کردید، استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن، افزودن سایر محتواها را ساده می‌کند. با آپلود تصاویر و ویدیوها می‌توانید آنها را مستقیماً به ویرایشگر اضافه کنید.وقتی کارتان تمام شد، روی دانلود کلیک کنید تا پست شما برای اشتراک گذاری ذخیره شود.

جمع بندی

استفاده از نرم افزارهای طراحی به شما کمک می‌کند که در کوتاهترین زمان ممکن، هر نوع محتوایی را برای شبکه های اجتماعی بسازید. از بین برنانه و‌ها اپلیکیشن های متعدد، دارای مزایای بسیار زیادی است که می‌تواند ساخت پست و استوری و طراحی بنر تبلیغاتی را برای شما ساده تر کند. علاوه بر این، ثبت نام در این نرم افزار طراحی تحت وب کاملا رایگان است و صدها قالب آماده برای ویرایش و سفارشی سازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ساخت استوری حرفه‌ای به اپلیکیشنی نیاز داریم که در عین سادگی و جذابیت، کاربردی و مفید باشد. در دنیای سرعت و دقت، اهالی فضای مجازی راه موفقیت را آموخته و خوب می‌شناسند، بدون شک یکی از اپلیکیشن‌های موفق و جهانی، اینستاگرام است. در این مقاله به شما 10 اپلیکیشن رایگان برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد. نرم افزار و برنامه‌های کاربردی و موثر برای تولید محتوا و ساخت استوری تاثیرگذار و جذاب.

محیط اینستاگرام صرف نظر از برخی انتقادات وارد شده بر آن از سوی حرفه‌ای‌ها، یکی از جذاب‌ترین و مهم ترین محیط‌های مجازی برای به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس از تجربیات شخصی والبته غیر شخصی است.در این میان همه کاربران فقط به خاطر جذابیت و لذت از گشت و گذار در فضای مجازی وارد اینستاگرام نمی‌شوند بلکه عده قابل توجهی از آنان به دنبال کسب درآمد، شهرت و ثروت هستند. ساخت استوری حرفه ای اینستاگرام برای فعالیت حرفه‌ای در این حوزه حیاتی است.

به طور کلی استوری، فضایی مناسب برای به نمایش گذاشتن اتفاقات، علاقه‌مندی‌ها و تجربیات است. نکته مهم این است که از این فضا چگونه استفاده کنیم. داشتن خلاقیت و صرف انرژی برای ساختن استوری بسیار مهم است.وقتی در موتور گوگل به دنبال اپلیکیشن راﯾﮕﺎن برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام هستی با انبوهی از پیشنهادات درست و غلط مواجه می‌شوی که البته اگر از پس پیچیدگی آن همه پیشنهاد برآیی، بالاخره به هدف خواهی زد اما نگرانه نباش، در این مقاله با 10 اپلیکیشن راﯾﮕﺎن برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام آشنا خواهی شد و امیدواریم که در این میان انتخابی مناسب داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا