عمومیکسب و کار استانها

برنامه ویرایش عکس برای اینستاگرام

همه‌ی ما دوست داریم عکس‌هایی که با دیگران به اشتراک می‌گذاریم یا اینکه برای خودمان نگه می‌داریم، در بهترین کیفیت ممکن و همچنین جذاب‌ترین حالت ممکن باشند. یا مثلاً قصد دارید برای پیج اینستاگرام‌تان یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، عکس‌هایی را طراحی کنید. اینجاست که می‌توان از اپلیکیشن های ادیت عکس استفاده کرد. ادیت و ویرایش عکس، همیشه جذابیت بالایی برای کاربران دارد و کاربردهای فراوانی نیز دارد. برای ادیت عکس، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که در ادامه ۱۰ اپلیکیشن ادیت عکس رایگان و برتر را با هم می‌بینیم.

مزیت استفاده از اپلیکیشن های ادیت عکس و تصاویر این است که ما معمولاً همیشه به گوشی موبایل خود دسترسی داریم و همیشه از آن استفاده می‌کنیم. اما شاید گاهی به لپ‌تاپ یا کامیپوتر خود دسترسی نداشته باشیم و نتوانیم از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده کنیم. به همین دلیل، استفاده از برنامه‌های ادیت عکس، این امکان را به ما می‌دهد تا در هر زمان و هر کجا، بتوانیم عکس‌های جذابی را طراحی و ویرایش کنیم.

اگر در سفر هستید و باید برای پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام‌تان بنرهایی را طراحی کنید، با استفاده از اپ های ادیت عکس، خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید. شاید خیلی‌ها این نکته را ندانند که تنها نرم‌افزارهای کامپیوتری مثل فتوشاپ نیستند که می‌توانند عکس‌ها و تصاویر جذابی را بسازند و یا ویرایش کنند. بلکه با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل هم می‌توان این کار را انجام داد. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ادیت عکس و تصاویر هستید، با من در آکادمی دی‌ام بام همراه باشید تا بهترین برنامه‌های ویرایش عکس را با هم بررسی کنیم.

۱- اپلیکیشن Snapseed برای ادیت عکس

یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه های ویرایش عکس که توسط گوگل عرضه شده است، برنامه اسنپ سید است. ابزارهایی که این اپلیکیشن دارد و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آن را به یکی از برترین اپ‌های ادیت عکس تبدیل کرده است. برنامه Snapseed اکثر قابلیت‌ها مانند کراپ و برش، قاب‌های متنوع، امکان افزودن متن و بسیاری از امکانات دیگر را دارد. علاوه بر اینها، اسنپ سید افکت‌های بسیار جذابی را به عکس‌ها می‌دهد و امکان تنظیم رنگ را نیز دارد.

البته اینکه این اپلیکیشن را در ابتدای لیست بهترین برنامه های ادیت عکس آورده‌ام به این معنی نیست که این اپلیکیشن بهترین برنامه در این زمینه است. بهتر است که اپلیکیشن‌های بعدی را نیز ببینید.

امکانات اپلیکیشن Snapseed برای ویرایش عکس در اندروید:

  • امکان چرخش تصاویر به صورت ۹۰ درجه به سمت چپ و یا راست
  • دارا بودن افکت‌های زیبا و متنوع
  • امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و روشنایی عکس‌ها
  • کاملاً رایگان و عدم نیاز به اینترنت
  • و…

۲- اپلیکیشن Adobe Photoshop Express برای ویرایش حرفه‌ای عکس

احتمالاً نام نرم‌افزار فتوشاپ را شنیده‌اید. نرم‌افزاری بسیاری قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر که پیش‌تر برای ویندوز و توسط شرکت ادوبی عرضه شده است. اما حالا این شرکت، اقدام به عرضه اپلیکیشنی با نام Adobe Photoshop Express کرده که درواقع نسخه‌ی موبایل نرم‌افزار محبوب فتوشاپ است. همچنین علاوه بر اندروید، این اپلیکیشن برای IOS نیز عرضه شده است. البته این برنامه، تمام قابلیت‌های فتوشاپ ویندوز را ندارد، اما امکاناتی که در خود دارد واقعاً عالی است و به همین دلیل است که می‌توان این اپلیکیشن را در لیست بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس قرار داد.

این برنامه امکاناتی مانند چرخش تصاویر، ایجاد متن، تنظیم کنتراست و روشنایی تصویر، افکت‌های جذاب، حذف لکه‌ها و… را داراست. همچنین تعداد دانلود و نصب بالای این اپلیکیشن، نشان‌دهنده‌ی قدرت و محبوبیت بالای آن است.

۳- اپلیکیشن PicsArt بهترین اپلیکیشن ادیت عکس

وقتی صحبت از بهترین اپلیکیشن ادیت عکس اندروید می‌شود، همیشه نام برنامه پیکس آرت هم به میان می‌آید. برنامه پیکس آرت، علاوه بر نسخه اندروید، دارای نسخه IOS نیز می‌باشد که می‌توانید از پایین آن را دانلود کنید. فریم‌ها و فیلترهای جذابی که برنامه پیکس ارت دارد باعث شده تعداد نصب فعال بسیار زیادی داشته باشد. این اپلیکیشن، گزینه‌های بسیار زیادی را برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان به پردازش سریع، افکت‌های جذاب، امکان تنظیم رنگ و… اشاره کرد.

در صورتی که ساخت اکانت شماره مجازی تلگرام را به صورت اصولی و درست انجام دهید، به راحتی می‌توانید اکانت تلگرام خود را بسازید و محدودیت‌های احتمالی به حداقل خواهد رسید. اکثریت قریب به اتفاق مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌شود بخاطر عدم راه‌اندازی اصولی است.

۴- اپلیکیشن Photo Collage Editor برای ویرایش عکس

شاید به دنبال برنامه‌ای باشید تا بتوانید با استفاده از آن، افکت‌های جذابی را به تصاویرتان اضافه کنید. اپلیکیشن ادیت عکس Photo Collage Editor این کار را برای شما انجام می‌دهد. تنها در چند ثانیه می‌توانید افکت‌های بسیار جذابی که این اپلیکیشن به شما می‌دهد را به عکس‌هایتان اضافه کنید. داشتن رابط کاربری مناسب و سرعت بالا به همراه امکان ایجاد کلاژهای جالب ، باعث شده که جزء بهترین برنامه‌های ویرایش عکس قرار بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا