عمومیکسب و کار استانها

افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام

محتوای خبر پنهان

 خرید لایک

خرید لایک ارزان اینستاگرام می تواند برای رشد پیج شما در اینستاگرام یک راه کار بسیار مناسب و سریع باشد. خرید لایک ایرانی یا هر نوع لایکی در اینستاگرام می تواند پست های شما را رشد داده و به پیج شما کمک بسیار زیادی کند.

خرید لایک ارزان

یکی از پر استفاده ترین انواع لایک در اینستاگرام لایک ارزان می باشد. خرید این لایک را اگر خواسته باشیم با خرید لایک واقعی مقایسه کنیم؛ شما برای خرید لایک ارزان هزینه کمتری را متحمل می شوید.

خرید لایک واقعی مانند خرید فالوور 100 درصد واقعی است. چون لایک هایی که به پست های شما اضافه می شود کاملا واقعی بوده و شما می توانید برای اطمینان این لایک ها را بررسی کنید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از کارهایی که می توانید با استفاده از به افزایش لایک پست های خود کمک کنید؛ خرید فالوور واقعی فعال ایرانی می باشد. این فالوورها وارد پیج شما شده و اگر پست های شما را دوست داشته باشند آنها را لایک می کنند.

البته انواع خرید انواع دیگر فالوور مانند خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی و خرید فالوور واقعی اینستاگرام نیز می تواند به بالا رفتن تعداد لایک پست های شما کمک کند.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

وب سایت مای ممبر بهترین سایتی است که می توانید در آن خرید فالوور اینستاگرام ارزان و هر نوع فالوور دیگری را انجام دهید. همچنین وب سایت مای ممبر برای شما خرید ویو اینستاگرام را ممکن کرده است.

شما می توانید در وب سایت مای ممبر خرید بازدید اینستاگرام از جمله خرید ویو استوری اینستاگرام و خرید ویو پست اینستاگرام را انجام داده و از کیفیت بالای آن استفاده کنید.

آیا خرید لایک اینستاگرام می تواند به رشد پیج ما کمک کند؟+ [ مزایا و معایب ]

آیا خرید لایک اینستاگرام می تواند به رشد پیج ما کمک کند؟ حساب کنید یک پیج میلیونی دارید با کلی کامنت و کاربر فعال، درآمد عالی و بدون دغدغه. اما یک روز صبح بلند می شوید می‌بینید خبری از پیج شما نیست و عملا صفحه اینستاگرام شما با کلی پست و محتوا نابود شده است. چه حالی به شما دست می‌دهد؟ مطمین باشید عین آب سردی خواهد بود که به یکباره روی سر شما ریخته شود.

برای پیدا کردن مشکل باید ببینید چه کارهایی را اشتباه انجام دادید که صفحه اینستاگرام شما نابود شده است. آیا کاربر فیک خرید کرده اید؟ آیا پست‌های بی‌کیفیت گذاشته‌اید؟ آیا استراتژی نادرست محتوا انجام داده‌اید یا غیره اما یکی دلایل مهمی که ناخواسته باعث این اتفاق می‌شود خرید لایک اینستاگرام بدون فکر است.

پس اگر قصد خرید لایک اینستاگرام برای رشد پیج خود را دارید پیشنهاد می کنیم دست نگهدارید! خرید لایک اینستاگرام به این آسانی نیست که فکر می‌کنید. خرید لایک اینستاگرام یک تیغ دو لبه است که اگر دقت نکنید از کجا می‌خرید، و با چه روش و ترفندی آن را استفاده کنید، ممکن است برای همیشه پیج اینستاگرام خود را از دست دهید. اما چرا و چگونه ممکنه با خرید لایک اعتبار پیج ما از بین برود؟ اینستاگرام از کجا می‌فهمد ما لایک کیلویی خرید کرده ایم؟ این مقاله را مطالعه کنید تا به جواب این سوالات برسید.

آیا خرید لایک اینستاگرام می تواند به رشد پیج ما کمک کند؟

علت اینکه من اسم مقاله را با این عنوان تهیه کردم به این دلیل بود که به شما کمک کنم در  اینستاگرام قربانی اشتباهات و استراتژی غلط در خرید پنل لایک اینستاگرام نشوید. چرا که شاهد بودم در عرض یک هفته چند تا از پیج‌های شرکتی و معروف با میلیون‌ها کاربر که سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده است یک شبه با یم تغییر الگوریتم اینستاگرام نابود شدند!

طمع در ذات انسان است. مهم نیست چقدر درآمد باشد. به هر مقدار که برسد باز طمع بیشتر پول در آوردن در انسان بیشتر می‌شود. حداقل شما از طمع خود درست استفاده کنید. به یاد داشته باشید هر مزیتی معایبی هم دارد.

خرید پنل لایک اینستاگرام

اگر سری به جستجوی گوگل بزنید صدها سایت بزرگ و کوچک را خواهید دید که با هزینه‌های مختلف برای پیج اینستاگرام شما لایک خرید می‌کنند. عناوینی مانند خرید لایک ارزان، خرید لایک اینستاگرام برای چند پست، خرید لایک برای کامنت اینستاگرام و غیره عناوینی هستند که تحریک کننده طمع شما هستند.

قبل از هر خرید ابتدا فکر کنید، صفحه مورد نظر برای خرید را به دقت مطالعه کنید و مطالب آموزشی مرتبط با فعالیت در اینستاگرام را مطالعه و بعد تصمیم بگیرید.

چگونه لایک بخریم؟

با هر بار خرید لایک به هر تعداد باید منتظر افزایش لایک پست‌های صفحه اینستاگرام خود باشید. اینکار باعث خواهد شد به دلیل لایک‌های زیاد بیشتر در اکسپلور ظاهر شده و بازدید از پیج شما افزایش پیدا کند. در برخی از پنل‌ها با خرید هر بسته لایک تا 50 درصد بیشتر از حجم خریداری شده به شما لایک تعلق می‌گیرد.

خرید لایک برای صفحات و پیج‌هایی توصیه می‌شود که از حالت خصوصی خارج هستند و به صورت عمومی توسط کاربران قابل دیدن هستند مناسب است. اگر پیج شما اختصاصی است قید خرید لایک را بزنید.

خرید لایک اینستاگرام چه مزیتی ایجاد می‌کند؟

تاثیر خرید لایک  را همانند تاثیر خرید فالور باید در نظر گرفت. با هر بار خرید فالور، این فالورها در بخش suggestion پیج شما ظاهر می‌شود که باعث افزایش بازدید صفحات شما میشود. اگر واقعا فالورهایی که خرید می‌کنید واقعی باشند موجی از کاربران جدید به صفحه شما روانه می‌کنند که باعث بالا بردن اثر بخشی صفحه اینستاگرام خواهد شد.

یک حرکت اشتباه مساوی مات شدن است!

ما در مقاله مزیت ها و مضرات خرید فالوور اینستاگرام به حرکات‌های اشتباهی که باعث نابود شدن پیج اینستاگرام می‌شود اشاره کردیم. اما به صورت کامل به معایب و مزایای خرید لایک ایرانی و واقعی توضیحی ندادیم.

تمام دنیای مجازی از طراحی وب سایت تا پیج اینستاگرام همگی در کنار خوبی‌ها و مزیت‌های خود همواره با خطرات هک و نال و فیک و اسپم هم مواجه هستند. این خطرات غیر قابل اجتناب است و باید حتما مدیر آن،  اطلاعات خود را به روز نگهدارد تا بتواند در دام چنین فریب هایی گرفتار نشوند.

نقش پاور لایک Powerlike در افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام تنها جایی است که بیشترین ورودی کاربر را برای صفحه شما به ارمغان خواهد آورد. برای موفقیت در ورودی اکسپلور شما همزمان باید فالور، لایک، سیو، ایمرشن و ریچ خود را افزایش داده و بالا نگهدارید تا بتوانید در نتایج جستجوی اینستاگرام خوش بدرخشید.

    پاور لایک چیست؟

پاور لایک به لایک‌هایی گفته می‌شود که مستقیم توسط مخاطبینی که پست شما را مشاهده می‌کند ارسال می‌شود. خرید لایک واقعی در رتبه بندی و افزایش اعتبار یک پیج اینستاگرام تاثیر بالایی دارد.

    پاور لایک چه مزیتی دارد؟

    بهبود نمایش پست‌ها در اکسپلور اینستاگرام

    نتیجه مثبت در نمایش پرفایل ویزیت و مجموعه ایمپرشن و ریچ پیج اینستاگرام

    افزایش رتبه پیج

اما چرا  افزایش فالور را قبل از خرید لایک پیشنهاد می کنیم؟

این یک ترفند است. اگر شما به یک باره هزاران فالور واقعی یا فیک هم بخرید وقتی لایکی روی پست‌های شما نباشید خرید شما معنی نخواهد داشت و صفحه اینستاگرام شما به مرز حذف شدن توسط اینستاگرام  کشیده خواهد شد. به همین دلیل همزمان با خرید فالور اقدام به خرید لایک کنید.

اینکار باعث ایجاد یک تعادل بین افزایش فالور و در نتیجه افزایش لایک برای اینستاگرام سیگنال مثبتی را خواهد فرستاد. یادتان باشد زیاده روی در هر کاری مضراتی دارد که در ادامه مقاله به مضرات آنها نیز اشاره خواهیم کرد.

به دنبال این روش می‌توانید با خرید ریچ و ایمپرشن و… در مراحل بعد صفحه اینستاگرام خود را فعال نگهدارید. یادتان باشد از پست گذاری جدید غافل نشوید. چون اگر پستی منتشر نشود اینستاگرام صفحه شما را به عنوان فیک شناخته و حذف خواهد کرد.

انجام روش‌های بالا باعث ایجاد تعادل بین فعالیت عادی و ارسال پست‌های شما برای افزایش شانس دیده شدن در نتایج اکسپلور را منجر خواهد شد و در نتیجه با فالورهای واقعی که از اکسپلور وارد می‌شود می‌توانید ادعای یک صفحه اینستاگرام قدرتمند را داشته باشید.

برای آشنایی با روش‌های ایجاد یک استراتژی تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام مقاله آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به شما آموزش کامل را ارایه داده ایم.

من به شخصه با تجربه ای که دارم پیشنهاد می‌دهم همزمان هم فالور، لایک و ایمپرشن و ریچ پست را خریداری و به صورت قطره چکانی به صغحات خود تزریق کنید. این حرکت اگر به صورت مداوم باشد افزایش و شانس برنده شما در افزایش واقعی فالورهای شما بالا خواهد رفت.

3 روش درست خرید لایک و افزایش فالور اینستاگرام

اینستاگرام برای فعالیت کاربران خود در صفحه خود یکسری قواعد و خط قرمزهایی مشخص کرده که اگر از این خط قرمزها عبور کنید حذف خواهید شد. ما در این بخش یک بخشی از این قوانین که مربوط به فالور و لایک است اشاره می‌کنیم. در انتهای مقاله قوانین جدید 2022 اینستاگرام را هم آورده ایم که می‌توانید در فعالیت‌های خود این خط قرمزها را در برنامه خود قرار دهید.

  1. در هر خرید پکیج لایک تا 30 درصد بیشتر از تعداد فالور خرید داشته باشید. مثلا 100 فالور + 130 لایک
  2. برای افزایش شانس دیده شدن صفحات شما در اکسپلور اینستاگرام در برنامه تولید محتوا همزمان اقدام به افزایش لایک، فالور و ریچ و ایمرشن کنید.
  3. دنبال خرید بیشتر فالور نباشید. افزایش شدید فالور باعث اسپم و حذف شما از نتایج اینستاگرام خواهد شد.

مضرات خرید فالوور

اگر بخواهیم آنروی مزایا را ببینیم خواهیم دید خرید لایکو کیلویی نه تنها مانند سم برای پیج شما خطرناک است بلکه کسب و کار خود را در خطر قرار می دهید. در ادامه به برخی از مضرات خرید فالور خواهیم پرداخت :

1- حذف صفحه اینستاگرام شما

اگر از شرکت‌ها و سایت‌هایی که با عناوین اغفال کننده برای شما خرید لایک ارزان انجام می‌دهند بدون استراتژی استفاده کنید باید بدانید یکی از دلایل اصلی اسپم و خارج شدنت پیج شما از چرخه فعالیت در اینستاگرام  است. اگر اینستاگرام شک کند پیج شما تبلیغاتی و اسپمر است مطمین باشید کلید شات دان شما را خواهد زد.

پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از حذف صفحه اینستاگرام خود از وب سایت و منابع مطمین و امن نسبت به حرید فالور واقعی اقدام کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نیست. حتما دنبال ربات‌های افزایش لایک نروید.

2- اهمیت تعامل کاربر و اکسپلور

در الگوریتم‌های اینستاگرام اعتبار یک صفحه به پیدا شدن آن در نتایج جستجوی اکسپلور است. اگر نتوانید پست‌های خود را درست هشتگ گذاری کرده و از طریق اکسپلورر کاربر دریافت نکنید،  دنبال خريد لايك خارجي و یا خرید لایک فری فایر هم بروید نتیجه ای نخواهید گرفت.

اگر شما 10 هزار فالور داشته باشید و تعامل آنها با هر پست جدید شما نتواند در عرض 1 روز 100 عدد لایک بگیرید پیج شما ارزش خود را از دست می‌دهد.

برای درگیر کردن مخاطب سعی کنید با پست‌های انگیزشی از کاربران خود بخواهید لایک کرده و کامنت بگذارند. این کار علاوه بر مزیت فعال بودن پیج شما در بازدید و فروش و تبلیغ شما نیز موثر خواهد بود.

خرید لایک اینستا پلاس چیست؟

اینستا پلاس یک برنامه نال شده می‌باشد که روی اینستاگرام اصلی نصب می‌شود و امکانات بیشتری را نسبت به نسخه اصلی برای کاربران ارایه می‌کند. هدف ما از خرید لایک اینستا پلاس پوشش کاربران استفاده کننده از نسخه های جانبی اینستاگرام می‌باشد.  افراد بیشتری از نسخه اینستا پلاس استفاده می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم برای اینستاپلاس هم لایک خریداری کنید.

معایب خرید لایک برای اینستاگرام

ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم به صورت کاملا طبیعی با فعالیت پیچ و تبادل برای افزایش فالور و لایک خود اقدام کنید. اما اگر به هر دلیل دوست دارید با خرید فالور و لایک محبوبیت پیج خود را بالا ببرید باید بدانید این کار جدا از مزایایی که دارد معایبی خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :

تشخیص ساده فالور و لایک فیک توسط اینستاگرام

در قوانین اینستاگرم هر لایک و فالور تنها زمانی ارزش دارد که کاربران پیچ  و صفحه‌های شما را بشناسند یا اینکه شما را دنبال کنند. با خرید لایک ایرانی و واقعی یا هر روش دیگر حتی با خرید لایک اینستاگرام برای چند پست یا خرید لایک برای کامنت اینستاگرام باز بدون تعامل کاربران نتیجه بیهوده خواهد داد.

اگر کاربران شما فعال و بیشتر شد و تعامل پیج شما افزایش یافته است می‌توانید به صورت قطره چکانی و هوشمندانه از افزایش لایک و فالور برای صفحه اینستاگرام خود اقدام کنید. اینکار هر چند طولانی است ولی به مرور و گذشت زمان باعث افزایش بازدید خواهد بود.

ایجاد عدم اعتماد نسبت به صفحه اینستاگرام توسط کاربران

یک کاربر و فالور تنها به صفحاتی اعتماد و آن را دنبال خواهد کرد که بداند کاربران و فعالیت پیج اینستاگرام کاملا طبیعی و عادی در جریان است. در این صورت با اعتماد به شما می‌تواند شما را دنبال کرده و با بازدید از پست و صفحات مختلف پیج شما باعث افزایش بازدید از آن شود.

رعایت تناسب در افزایش و کاهش فالور بسته به استراتژی تولید محتوا و فعالیت شما در طول مدت برنامه دارد. می‌توانید به ازای افزایش هر یک فالور واقعی یک فالور فیک و خریداری شده را از پیج خود حذف کنید.

خطر مسدود شدن صفحه اینستاگرام شما

سیاست اینستاگرام برای صفحات پیج ها تعامل طبیعی و فعالیت عادی است. اگر بخواهید با روش‌های مختلف مانند خرید لایک کیلیویی یا فالور و بازدید اقدام به افزایش صفحه خود کنید مطمین باشید اینستاگرام به راحتی صفحه شما را به عنوان اسپم شناخته و آن را مسدود خواهد کرد.

به هیچ وجه از ربات برای افزایش بازدید استفاده نکنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لایک و فالور از سایت‌های معتبری که نتیجه فعالیت خود را به خوبی پس داده اند استفاده کنید. پیشنهاد می‌کتیم مقاله افزایش فالوور اینستاگرام  را مطالعه کنید.

    فالورهایی با طعم الگوریتم!

هر سیستم مدیریت محتوا شامل یکسری الگوریتم‌های برنامه نویسی هستند که در پشت زمینه برای کاربران اجرا می‌شود. هر کدام از این پلتفرم‌ها بر اساس قوانین و دستورات شرطی نوشته شده به صورت کاربر محور طراحی می شود تا شما بتوانید از مزایای هوشمند بودن آن استفاده کنید.

اگر هدف شما خرید فالورهای منطبق با الگوریتم‌های دوست داشتنی اینستاگرام است پیشنهاد می‌کنیم از خرید لایک اینستاگرام تضمینی غافل نشوید. با مطالعه قوانین اینستاگرام می‌توانید فعالیت به دور از ریسک بالا داشته باشید :

قوانین فعالیت در اینستاگرام در سال 2022

  1. سعی کنید حساب کاربری خود را کامل کنید. اینکار با قرار دادن عکس، بیوگرافی، پروفایل و غیره به صورت عادی مقدور است. اگر این کار را انجام ندهید اینستاگرام شما را به به عنوان کاربر فیک تشخیص داد.
  2. ارسال پست‌های رگباری و بی وقفه باعث شناخت فعالیت شما در نقش اسپمر بوده و بلافاصله توسط اینستاگرام مسدود خواهد شد. سعی کنید پست‌های خود را مرتب و به تعداد کم در صفحه خود اضافه کنید.
  3. اگر بخواهید عکس و ویدیوهای موجود در اینستاگرام به خصوص صفحات را کیلویی لایک کنید باعث بلاک شدن حساب کاربری شما خواهد شد.
  4. زیاده روی در فالو کردن باعث اسپم شناخته شدن حساب کاربری شما خواهد شد. حداقل تا 10 فرد را در هر روز به عنوان فالور در نظر بگیرید و بیشتر از آن را به روز بعد واگذار کنید.
  5. منشن کردن @ هم در صورتی که افراد زیادی در صفحه طرف مقابل نباشد، باعث مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد.
  6. منشن کردن افراد بیشتری در هر پست از صفحات اینستاگرام باعث مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد.
  7. از تکرار و زیاده روی در ارسال کامنت زیر پست‌ها خودداری کنیدو در بسیاری مواقع اینکار اسپم می‌باشد.
  8. از ایموجی کمتری در ارسال نظر یا بازدید از استوری انجام دهید. استفاده زیاد باعث اسپم شدن شما خواهد شد.
  9. استفاده از هر نوع ربات افزایش فالور یا خرید لایک باعث مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد.
  10. در بخش کامنت پست‌های دیگران از ارسال متن‌های تبلیغاتی خودداری کنید. اینکار مساوی مسدود شدن دایمی حساب کاربری شما خواهد بود.

نتیجه گیری :

تمامی مواردی که مقاله آیا خرید لایک اینستاگرام می‌تواند به رشد پیج ما کمک کند؟ گفته شده صرفا به یک پیشنهاد بوده است. قرار نیست هر آن چیزی که گفته شد را در خرید فالور و لایک در اینستاگرام انجام دهید. ابتدا فکر کنید. برنامه و تقویم محتوا بریزید و همزمان با فعالیت عادی از روش‌های بالا به صورت قطره چکانی اما با فالورهای واقعی اقدام کنید.

دنبال ربات‌هایی که با عناوینی مانند خرید لایک ارزان، خرید لایک استوری، خرید لایک فری فایر و غیره به دنبال خالی کردن جیب شما هستند و خطر مسدود شدن صفه اینستاگرام شما افزایش می‌دهند، نباشید. بدانید استفاده از ربات در هر پلتفرمی به سادگی قابلیت شناسی و مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد.

18 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام که معجزه می‌کند

در این روزها از اینستاگرام می‌توان به عنوان منبع درآمدی در دسترس برای افراد بسیاری نام برد. یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد بتوانند به درآمد برسند، افزایش لایک اینستاگرام است. با افزایش تعداد لایک‌های یک پست، می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید، اعتماد مخاطبان را افزایش دهید و همچنین با توجه به تعداد لایک‌ها، عدد بیشتری را به عنوان هزینه تبلیغات دریافت کنید. در این مطلب از مای ممبر قصد داریم در خصوص راه‌های افزایش لایک اینستاگرام نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت لایک در اینستاگرام

سال‌های بسیار زیادی از فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی‌گذرد اما این شبکه توانسته بسیار موفق عمل کند. اکنون چند صد میلیون فرد به صورت روزانه و ماهانه در این شبکه اجتماعی فعال هستند. همچنین محبوبیت باعث شده تا بسیاری در این شبکه با استفاده از روش‌های متفاوت، کسب درآمد کنند. پیج‌های آنلاین شاپ با فروش محصولات، پیج‌های برندها و مؤسسات از طریق معرفی برند و مؤسسه و اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها از طریق تبلیغات از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.

مواردی مانند تعداد فالوئر و تعداد لایک در میزان درآمد کسب شده، مخصوصاً درآمد سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها نقش بسیار مهمی دارند. تعداد فالوئر بالاتر یعنی افراد بیشتری آن تبلیغ را مشاهده می‌کنند و میزان لایک بالاتر یعنی آن پیج برای افراد بیشتری جذاب است و مخاطبان وفادارتری دارد.

به عنوان مثال هزینه تبلیغات در پیجی که 1 میلیون فالوئر دارد اما تعداد لایک پست‌های آن به هزار عدد نمی‌رسد، بسیار کمتر از پیجی است که 300 هزار فالوئر دارد، اما تعداد لایک‌های پست‌های آن بیشتر از صد هزار لایک است. به همین دلیل بسیاری افراد با استفاده از روش‌های گوناگون سعی در افزایش میزان لایک اینستاگرام دارند.

    در این روزها از اینستاگرام می‌توان به عنوان منبع درآمدی در دسترس برای افراد بسیاری نام برد. یکی از مواردی که باعث می‌شود تا افراد بتوانند به درآمد برسند، افزایش لایک اینستاگرام است.

راه‌های افزایش لایک اینستاگرام

باید بدانید که برای افزایش میزان لایک، کامنت و فالو در اینستاگرام از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. برخی از این روش‌ها در کوتاه‌مدت جواب مناسبی می‌دهند و با استفاده از برخی دیگر از آن‌ها در مدت‌زمان طولانی‌تری به جواب خواهید رسید. اما به طور کلی باید بدانید که استفاده از روش‌هایی صحیح، اصولی و مناسب با پیج، می‌تواند باعث شود تا احتمال دریافت نتیجه مناسب بسیار بالاتر رود. از مهم‌ترین روش‌های افزایش لایک اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- تولید محتوای جذاب

بهترین راه افزایش لایک در اینستاگرام، تولید محتوایی جذاب و مناسب است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این نوع محتواها باعث می‌شود تا علاوه بر این که بسیاری از مخاطبان آن را لایک کنند، پیج را فالو کنند، برای شما کامنت بگذارند و یا حتی آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

تمام این موارد باعث افزایش ایمپرشن پیج می‌شود. باید بدانید که تعداد پیج‌هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث می‌شود تا میزان لایک و فالو یک پیج افزایش یابد، جذابیت محتوای آن است. زیرا همین امر سبب می‌شود تا افراد بیشتری به آن پیج و محتوای آن علاقه‌مند شوند و آن را دنبال کنند.

2- استفاده از عکس و فیلم باکیفیت و مناسب

عکس‌ها و فیلم‌هایی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، باعث افزایش جذابیت پست می‌شوند. به همین دلیل افراد بیشتری آن را می‌پسندند و پست مورد نظر را لایک می‌کنند. شاید این مورد از نظر بسیاری افراد مهم نباشد، اما باید بدانید که بسیاری افراد به کیفیت عکس‌ها و ویدیوها توجه می‌کنند. به همین دلیل همیشه به کیفیت توجه کنید تا بازخورد بهتری دریافت کنید.

3- استفاده از هشتگ‌های مناسب

هشتگ یکی از ابزارهای بسیار جذاب در اینستاگرام است. هشتگ در اینستاگرام مانند یک قیف عمل می‌کند. افراد با استفاده از هشتگ با راحتی بیشتری می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند. به همین دلیل با استفاده از هشتگ مناسب می‌توانید باعث شوید تا کاربران بسیار بیشتری پست شما را مشاهده و لایک کنند. این کار حتی باعث افزایش میزان جذب فالوئر نیز می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هشتگ‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب هشتگ پربازدید چیست و چگونه باید آن‌ها را پیدا کرد؟ را مطالعه کنید.

    بهترین راه افزایش لایک در اینستاگرام، تولید محتوایی جذاب و مناسب است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

4- انتشار محتوا در زمان مناسب

پیج‌های کاری به برخی از قابلیت‌های اینستاگرام دسترسی دارند که یکی از آن‌ها بیشترین زمان بازدید از پیج است. انتشار محتواهای در پربازدیدترین ساعت شبانه روز می‌تواند باعث شود تا افراد بیشتری آن را مشاهده و لایک کنند. همچنین اینستاگرام به پست‌هایی که در ساعات اولیه قرار داده شدن، ایمپرشن بیشتری دارند، علاقه دارد. این پست‌ها احتمال بیشتری برای قرار گرفتن در اکسپلور افراد مختلف دارند.

همچنین بسیاری افراد به دلیل تعداد زیاد پست‌هایی که در اینستاگرام وجود دارد، در زمان باز کردن این اپلیکیشن تنها به تعدادی از پست‌ها که به تازگی منتشر شده‌اند، توجه می‌کنند. انتشار پست در زمان مناسب باعث می‌شود تا احتمال دیده شدن پست‌های شما توسط این افراد بیشتر شود.

5- تگ کردن افراد معروف

تگ کردن افراد معروفی که به نوعی در پست یا کار شما دخیل هستند، در محتوا به آن‌ها اشاره شده و موارد مشابه دیگر، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک است. طرفداران افراد معروف، پست‌هایی که به آن‌ها مربوط است را دنبال می‌کنند. همین امر باعث می‌شود تا میزان لایک پست شما بالاتر رود.

6- تعامل با کاربران

تعامل با کاربران، یکی دیگر از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام است. فرض کنید در یک پیج کامنت بگذارید یا به آن دایرکت دهید، اگر آن پیج جواب شما را ندهد، آیا باز هم به محتواهای آن پیج به میزان قبل علاقه دارید؟ شما با پاسخ دادن به موقع و مناسب دایرکت‌ها و کامنت‌ها، باعث می‌شود تا فالوئرهایتان به پیج علاقه‌ بیشتری پیدا کنند و وفادارتر باشند. همین امر باعث می‌شود تا احتمال این که پست‌های شما را بیشتر لایک کنند، افزایش یابد.

همچنین بسیاری از افراد معروف، پست‌های جذابی که در خصوص آن‌ها منتشر می‌شود را استوری می‌کنند. این مورد هم می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پیج تأثیر داشته باشد.

7- تعامل با اکانت‌های دیگر

یکی از روش‌هایی که پیج‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از طریق آن کار افزایش لایک اینستاگرام را انجام دهند، تعامل با پیج‌های دیگر است. به عنوان مثال زمانی که دو اینفلوئنسر مشهور، اقدام به ضبط کلیپی با یکدیگر می‌کنند، طرفداران و دنبال کنندگان هر دو پست را لایک می‌کنند. همین امر باعث افزایش لایک اینستاگرام می‌شود. پیج‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند با همکاری با یکدیگر علاوه بر افزایش لایک، بر تعداد فالوئرهای خود بیفزایند.

8- برگزاری مسابقه

هیچ فردی نیست که از دریافت جایزه ناراحت شود. یکی از روش‌های بسیار مناسب که نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام، بلکه باعث افزایش تعداد فالوئر و کامنت می‌شود، برگزاری مسابقات است. مسابقات بسیار متنوعی را می‌توان در اینستاگرام برگزار کرد. یکی از رایج‌ترین مسابقات، قرعه‌کشی میان افرادی است که پست را لایک کرده‌اند.

شما با برگزاری این مسابقه می‌توانید به راحتی میزان لایک پست خود را بالا ببرید. همچنین تعداد کامنت‌ها و فالوئرها نیز افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید که قرعه‌کشی لایک و کامنت کار سختی باشد. اما با استفاده از ابزارها و سایت‌هایی که برای این کار به وجود آمده‌اند، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. باید بدانید که برخی از سایت‌ها کار قرعه‌کشی لایک و کامنت را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

9- ارسال پست‌هایی با محتوای ساخته شده توسط کاربران

در بسیاری مواقع، کاربران محتواهای جذابی را برای پیج‌ها می‌فرستند یا موضوعات مناسبی برای پست‌ها پیشنهاد می‌دهند. شما با استفاده از این محتواها و موضوعات، می‌توانید پست‌های زیبایی درست کنید. این کار باعث می‌شود تا آن دسته از مخاطبان علاقه بیشتری به پیج شما داشته باشند و اقدام به تبلیغ پیج شما و پست خودشان برای بیشتر دیده شدن بکنند. با استفاده از این روش شما فالوئرهایی وفادار که کار تبلیغ برای شما را به صورت خودجوش انجام می‌دهند، خواهید داشت.

10- ترغیب کاربران به لایک کردن، ارسال کامنت و موارد دیگر

کال تو اکشن یکی از روش‌هایی است که می‌توانید در اینستاگرام به راحتی از آن استفاده کنید. بسیاری افراد تا از آن‌ها درخواست مناسبی صورت نگیرد، اقدام به لایک کردن یا کامنت گذاشتن نمی‌کنند. به همین دلیل می‌توانید با استفاده از روش‌های مناسب، کاربران را تشویق به لایک کردن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کال تو اکشن، پیشنهاد می‌کنیم مطلب کال تو اکشن اینستاگرام چیست؟ را مطالعه کنید.

    یکی از روش‌های بسیار مناسب که نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام، بلکه باعث افزایش تعداد فالوئر و کامنت می‌شود، برگزاری مسابقات است.

11- داشتن تقویم محتوایی

داشتن تقویم محتوایی، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام است. شما با استفاده از این تقویم می‌توانید پست‌های مناسب را در زمان‌های مناسب منتشر کنید. اطلاع از زمان مناسب‌های مهم ملی و مذهبی یا مناسبت‌های دیگر مانند روز مادر، ولنتاین و موارد مشابه دیگر باعث می‌شود تا بتوانید برای این روزها برنامه‌ریزی کنید. داشتن برنامه و انتشار پست مناسب برای این مناسبت‌ها باعث می‌شود تا افراد بیشتری پست شما را لایک کنند.

12- استفاده از استوری

برخی مواقع ممکن است که پست مهم شما توسط بسیاری افراد مشاهده نشود. این روزها افراد فعال در اینستاگرام، پیج‌های متفاوتی را فالو دارند. همین امر باعث شده تا پست‌های زیادی را مشاهده کنند و یا در برخی موارد آن‌قدر تعداد پست‌ها زیاد باشد که آن‌ها را مشاهده نکنند. همین امر باعث شده تا استفاده از استوری و یادآوری گذاشتن آن پست مهم و جذاب را بتوان به عنوان یکی از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام معرفی کرد. این کار باعث می‌شود تا برخی افرادی که به هر دلیلی پست شما را مشاهده نکرده‌اند، در صورتی که به موضوع آن علاقه دارند، پست را مشاهده و لایک کنند.

13- گذاشتن پست مشترک

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام، قابلیت گذاشتن پست مشترک با افراد دیگر است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک پست را در صفحه خودتان و فرد دیگر به صورت مشترک قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا پست مورد نظر در پیج هر دو فرد دیده شود. این کار باعث افزایش لایک اینستاگرام خواهد شد، زیرا افراد بسیار بیشتری که یکی از این دو پیج را فالو داشته باشند، آن را مشاهده خواهند کرد.

14- فعالیت مناسب

داشتن فعالیت مناسب و مستمر یکی دیگر از راه‌هایی است که توسط آن می‌توانید میزان فالوئرهای خود را افزایش دهید. افزایش فالوئر هم به میزان افزایش لایک اینستاگرام است. پیج‌هایی که فعالیت کمی دارند، در فواصل طولانی اقدام به انتشار پست می‌کنند و به صورت کلی فعالیت مناسبی ندارند، افراد را دلسرد کرده و همین امر باعث می‌شود تا این پیج‌ها را آنفالو کنند یا اصلاً فالو نکنند. داشتن فعالیت مناسب در پیج، معمولاً نتیجه‌ای مناسب به همراه دارد و باعث افزایش فالو و لایک خواهد شد.

15- برنامه‌های گرفتن لایک

استفاده از برخی برنامه‌ها برای گرفتن لایک، یکی دیگر از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام است. این برنامه‌ها معمولاً به صورت عمل می‌کنند. روش اول شما هزینه‌ای برای دریافت لایک پرداخت می‌کنید. این برنامه‌ها این هزینه را میان افراد واقعی که اقدام به لایک کردن پست شما کنند، تقسیم می‌کند. نوع دیگری از این برنامه‌ها نیز وجود دارد که شما در قبال لایک‌ پست‌های مشخص شده، در این برنامه اعتبار به دست می‌آورید. زمانی که اعتبار شما به میزان مناسبی رسید، می‌توانید پست خود را قرار دهید تا افراد دیگر آن را لایک کنند.

16- تگ شدن توسط سلبریتی‌ها و اینفلوئسنرها

تگ شدن یا پروموت شدن پیج و پست‌های آن توسط افراد مشهور، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها نیز باعث می‌شود تا آن پست لایک بیشتری دریافت کند و بر تعداد فالوئرهای پیج افزوده شود. البته باید بدانید که معمولاً این افراد برای تبلیغ پیج و پست شما هزینه دریافت می‌کنند. پس اگر برای افزایش لایک اینستاگرام و تعداد فالوئرهای خود بودجه‌ای کنار گذاشته‌اید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

    داشتن فعالیت مناسب و مستمر یکی دیگر از راه‌هایی است که توسط آن می‌توانید میزان فالوئرهای خود را افزایش دهید. افزایش فالوئر هم به میزان افزایش لایک اینستاگرام است.

17- مشخص کردن لوکیشن

مشخص کردن لوکیشن، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام است. بسیاری افراد با جست‌و‌جوی مکان به دنبال پست‌ها هستند. شما با استفاده از این ترفند، می‌توانید عکس‌ها و پست‌های مناسب با آن لوکیشن را به مخاطبان علاقه‌مند نشان دهید. این ترفند ساده اما کاربردی می‌تواند میزان لایک پست شما را افزایش دهد. همچنین می‌توانید نام محلی که مورد نظرتان است را به عنوان یک هشتگ در زیر پست خود قرار دهید. با استفاده از این روش، کسانی که به دنبال اطلاعاتی در خصوص آن مکان هستند می‌توانند پست شما را مشاهده کنند.

18- خرید لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام، خرید لایک است. البته باید بدانید که با این کار تنها در چند ساعت، میزان لایک شما بسیار بالا می‌رود اما در نهایت فایده بسیار زیادی برای پیج شما نخواهد داشت. داشتن فالوئر فیک و خرید لایک ممکن است پیج را مشکلاتی مانند عدم ورود به اکسپلور و حتی بن شدن مواجه کند. پس درست است که خرید لایک روشی سریع برای افزایش لایک اینستاگرام است، اما اصلاً نمی‌توان آن را روشی مناسب و درست نامید.

    یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام، خرید لایک است. البته باید بدانید که با این کار تنها در چند ساعت، میزان لایک شما بسیار بالا می‌رود، اما در نهایت فایده بسیار زیادی برای پیج شما نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا