عمومیکسب و کار استانها

تلویزیون 70 اینچ سامسونگ کریستال 4k هوشمند مدل 70au7000

اگر خانه شما هوشمند باشد، می توانید به کمک تلویزیون سامسونگ 70AU7000 خانه خود را مدیریت کنید. از طریق قابلیت Remote Access می توانید کامپیوتر و تبلت خود را به تلویزیون متصل کرده و آن را از راه دور کنترل کنید. به کمک Tap View نیز امکان اتصال تلفن همراه به تلویزیون فراهم شده است.

رنگ‌های زیبا و شفاف با قابلیت Purcolor

با استفاده از این ویژگی شما میتوانید عکس ها، فیلم ها و حتی آهنگ های داخل موبایل خود را تنها با انتخاب این گزینه روی تلویزیون پخش کنید. وقتی شما روی گزینه Tap View می زنید موبایل شما به صورت خودکار محتوای در حال پخش را روی تلویزیون نمایش می دهد. به این ترتیب خیلی سریع و راحت می توانید از قابلیت Screen Mirror در این تلویزیون استفاده نمایید.

با وجود قابلیت Tap View کار برای بسیاری از کاربران راحت تر شده و در کمترین زمان ممکن امکان پخش فیلم ها و موسیقی هایی که در تلفن هم را خود دارند بر روی تلویزیون فراهم آمده است. این فناوری قادر می‌باشد که به نسبت تلویزیون‌های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد. کیفیت تصویر خروجی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده از نوع 4K می‌باشد.

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ سری Q70A از فناوری Dual LED برای ارائه کیفیت تصویر بهتر استفاده می‌کند. تلویزیون سامسونگ 70AU7000 از تصاویری روان و صاف بهره می برد و کاملا نویز ها را حذف و کنتراست تصاویر را بالا می برد . همچنین این تلویزیون با بهره گیری از تکنولوژی ها و فناوری های بسیار توانسته است کنتراست تصاویر را به طور کاملی بالا ببرد.

این تلویزیون با تجربه و کیفیت تصویر در تنظیم خودکار منبع مطالب فریم ها را تخمین زده و کم بود را جبران میکند . پردازنده کریستال 4K یکی از پردازنده های قویی است که سامسونگ اکثرا برای تلویزیون های این پردازنده را به کار می برد و باعث می شود تلویزیون از کیفیت تصویری بسیار قوی نیز بهره ببرد .

مشخصات صوتی در تلویزیون ال ای دی مدل 70au7000 سامسونگ

ریموت کنترل این تلویزیون مشابه مدل سال گذشته Tu7000 میباشد که مانند آن 3 دکمه‌ی اضافی Hulu، Netflix و Prime Video نیز وجود دارند. تکنولوژی و استاندارد های جدید یکی برای گیم و ALLM میباشد و دیگری در خصوص نسل بعدی انتقال صدا از طریق HDMI و eARC نام دارد. راه دیگر برای اتصال تلفن بالا به تلویزیون ضربه بزنید این است که تلفن خود را به تلویزیون متصل کرده و تنها با یک ضربه از آن لذت ببرید.

همچنین می توانید از مرور وب خود در قالب وب سایت در حال مرور لذت ببرید. برای این منظور ، تلویزیون 70 اینچی سامسونگ AU7000 از فناوری های Clean Clean و Analog Clean View استفاده می کند که در تصویر صدا دارند. دیجیتال و آنالوگ را حذف می کند و تصویر را به روشنی و صاف در اختیار کاربر قرار می دهد.

مدل های LED برتر آنها شامل فناوری جدید Neo QLED خواهند بود که فناوری نقطه کوانتومی آنها را با Mini LED ترکیب می کند و این با گزینه های 8k و 4k QN90A و QN85A در دسترس است. به نظر می رسد کنوانسیون نامگذاری آنها مشابه خط 2020 آنها است ، اما آنها در سال 2021 به جای T از پسوند A استفاده می کنند و کسانی که حرف N دارند از فناوری Neo QLED برخوردار هستند.

سامسونگ اولین شرکتی بود که حتی با حضور در سال 2021 ، حتی قبل از CES ، به بازار آمد. آنها اعلام کرده اند که یک مدل 99 و 110 اینچی MicroLED را روانه بازار می کنند ، اما ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم ، از جمله کد مدل. MicroLED مانند OLED است زیرا از خود فن آوری ساطع می کند اما نباید دچار سوختگی شود.

طراحی شیک و جذاب تلویزیون 70 اینچ 4k سامسونگ Led مدل 70au7000

فروش تلویزیون سامسونگ و ال جی قیمت تلویزیون سامسونگ و ال جی پخش تلویزیون سامسونگ و ال جی خرید تلویزیون سامسونگ و ال جی تلویزیون سامسونگ و ال جی با کیفیت تلوی… در طراحی تلویزیون سامسونگ AU7000 به نکات ظریفی توجه شده است که همین باعث تولید تلویزیونی با طراحی جذاب و کاربر پسند شده است .

این تلویزیون دارای قابی بسیار باریک و شیک است که باعث می شه توجه کاربر فقط به تصاویر پخش شده جذب شود و دارای دو عدد پایه خرچنگی شکل که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرند که استحکام خاصی به تلویزیون می بخشد . این مدل دارای مرورگر وب است و شما میتوانید از طریق آن به وب گردی نیز بپردازید.

تلویزیون 2021 سامسونگ 70AU7000 جزو تلویزیون های جدید و ارزان قیمت بازار است و شما میتوانید آن را به صورت مستقیم از بانه خریداری فرمایید. سامسونگ تلویزیون هوشمند AU7000 را به سیستم عامل تایزن نسخه 6.0 مجهز کرده است. سیستم عامل Tizen 6.0 در تلویزیون 2021 سامسونگ مدل AU7000 امکانات هوشمند متفاوت تری را نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ در اختیار شما قرار میدهد و به سرگرمی های هوشمند مختلفی دسترسی خواهید داشت.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 به شما اجازه میدهد محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون سامسونگ AU7000سری 7را دارای سیستم عامل مخصوص خود یعنیTizenTMکرده است که کار با آن بسیار ساده و فوق العاده می باشد به گونه ای که در هنگام روشن کردن نمایشگر با سرعت کسری از ثانیه تمام برنامه ها، سرگرمی ها و بازی ها را در اختیار ما قرار می دهد.

این تلویزیون عالی با قابلیت اتصال به Wi-fi امکان وبگردی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. یکی از بهترین ویژگی ها برای تلویزیون که هر فرد در هنگام خرید باید به آن توجه کند، کیفیت تصویر آن است. این محصول قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما می توانید محتوای دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید.

همچنین می توانید صفحه نمایش موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. سامسونگ برای راحت تر انجام دادن این کار این تلویزیون را به قابلیت Tap View نیز مجهز نموده است (قابلیت Tap View با موبایل سامسونگ گلکسی سازگار است). تلویزیون سامسونگ 70AU7000 با استفاده از حالت Film Mode بهترین تنظیمات را برای مشاهده فیلم و سریال در اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین به کمک سنسور نور و قابلیت Natural Mode نیز، نور صفحه نمایش را متناسب با شرایط روشنایی محیط تنظیم و بهینه سازی می کند. Auto Motion Plus وMotion Xcelerator صحنه های سریع و اکشن را با شفافیت و وضوح بالا نمایش می دهند. پس اگر به فکر خرید تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب هستید تلویزیون AU7000 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد چرا که هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

تلویزیون اسمارت مدل 70au7000 سامسونگ را از کجا بخریم؟

قابلیت Remote Access در تلویزیون جدید سامسونگ AU7000 این امکان را فراهم میکند تا از طریق کامپیوتر شخصی یا تبلت، تبلت، تلفن همراه هوشمند و دیگر دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند به تلویزیون متصل شده و کارهای خود را از راه دور انجام دهید.

جلوه‌ روبه‌رویی تلویزیون به لظف نازکتر شدن حاشیه ها و یکدست شدن نمایشگر با حاشیه ها همچنین متفاوت با مدل سال گذشته‌ی خود از این حیث که از نظر ما ارتقای خوبی در بخش نمای ظاهری به حساب میاد و اون رو متفاوت جلوه میده با سایر سری هایی که شاهد بودیم اما درواقع سری 7 هست و خوش قیمت.

این تلویزیون با چگالی کم برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیونی منحصر به فرد برای خانه شما ایجاد می کند. لبه پایینی این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه شما می شود. همچنین ، تلویزیون سامسونگ دارای دو پایه در دو طرف است ، می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزش اضافی روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید. پایه های این تلویزیون که در دو طرف آن قرار گرفته است به خوبی تعادل تلویزیون را حفظ میکند.

دکمه بازگشت به بالا