عمومیکسب و کار استانها

چگونه در شمال ویلا بخریم؟

چگونه یک ویلای مناسب در شمال بخریم؟

خرید ویلا ارزان در شمال با توجه به معیارهای مختلف امکان پذیر است. سلیقه افراد برای انتخاب ویلاهای ویلاهای شمال متفاوت است. برخی به ویلاهای ساحلی شمال علاقه دارند و برخی دیگر به خرید ویلای جنگلی فکر می کنند. آن دسته از افرادی که بودجه کافی برای خرید ویلا در شمال ندارند، به خرید ویلا ارزان قیمت یا خرید ویلا اقساطی در مازندران فکر می‌کنند. با توجه به این توضیحات می‌توانید پیش بینی کنید که مشتریان مختلف چگونه باید به دنبال ویلای مناسب در شمال باشند.

با جستجو در بازار املاک شمال، خرید و فروش ویلای شمال یا پروژه های ساخت ویلا در شمال با انواع ویلاها برخورد می کنید که معماری آنها متفاوت است. محوطه سازی ویلا، متنوع طراحی شده و هرکدام از ویلاها امکانات خاصی را برای زندگی دارند. همچنین موقعیت ساخت ویلا در مازندران متفاوت است. بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا شهرهایی هستند که از نظر تامین رفاه و آسایش در بهترین شرایط قرار دارند.

برای خرید ویلای مناسب در شمال شاید نامی از نوشهر، سرخرود، محمودآباد، رویان، رامسر، متل قو، چالوس، نور و آمل را شنیده باشید. هر کدام از این شهرها مناطق مختلفی دارند که گزینه‌های زیادی را برای خرید ویلا پیشنهاد می دهد.  اگر قرار است با خرید ویلا، یک ملک اختصاصی داشته باشید تا با اعضای خانواده و دوستان لحظات خوشی را در کنار طبیعت شمال سپری کنید، این بهترین گزینه است.

شاید اکنون زمان آن رسیده که نسبت به خرید ویلای مناسب در شمال برنامه ریزی تفاوتی داشته باشید. این مسئله برای سرمایه گذاران در املاک شمال اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. عده ای ترجیح می دهند ویلای اختصاصی بسازند، بنابراین با خرید زمین در شمال و پروژه های پیمانکاری ساخت یا مشارکت در ساخت، برنامه‌های خود را سریع تر پیش می‌برند.

برای خرید ویلای مناسب در شمال ابتدا باید بدانید که یک ویلای خوب چه ویژگی هایی دارد و شما باید چگونه به دنبال پیدا کردن ویلای مورد نظر خود باشید.  در ادامه این مطلب درباره این دو موضوع صحبت می کنیم. در پایان به نکات مهمی اشاره می کنیم که به شما کمک می‌کنند ویلای مورد پسند خود را سریع تر پیدا کنید.

ویلای مناسب در شمال چه ویژگی‌هایی دارد؟

خصوصیات یک ویلای خوب یا ویلای مناسب در شمال از دیدگاه افراد متفاوت است، اما به طور کلی همه ویلاهای خوب از یک سری امتیازات و ویژگی های مشترک برخوردار هستند. در این قسمت به مهمترین ویژگی های ویلاهای خوب در شمال اشاره می کنیم. زمانی که برای بازدید ویلا مراجعه می کنید حتماً این موارد را در ذهن داشته باشید.

یک ویلای مناسب در شمال از بهترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. مصالح به کار رفته در نمای بیرونی و همچنین مصالح ساختمانی لوازم و تمام متریال که در داخل ساختمان نصب شده باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. یک ویلای خوب در شمال الزاماً از مصالح گرانقیمت و درجه یک ساخته نشده، اما اگر ویلا لاکچری باشد این چنین ویژگی هایی را دارد. ویلاهای مناسب با امکانات کامل در شمال از مصالح اولیه مرغوب بهره برده‌اند.

به شرطی که شرکت های سازنده انواع ویلا در شمال احساس مسئولیت در این باره انجام دهند، بهترین مصالح ساختمانی را با قیمت مناسب برای پروژه های خود انتخاب می کنند.

نکته مهم در این باره این است که انتخاب مصالح در برخی شرایط استثنایی با نظر مالک پروژه انجام می شود. در این حالت، شرکت سازنده یا پیمانکار با کارفرما یا مالک ساختمان صحبت می کند و اگر تمایل داشته باشد مصالح خاصی را به او معرفی می کند. مثلاً برای نمای بیرونی یک ویلا از ترمووود یا سازه های چوب کامپوزیتی استفاده می شود.

از دیگر ویژگی ‌های ویلای مناسب در شمال، امنیت ساختمان است. امنیت ساختمان از دو دیدگاه اهمیت دارد؛ در دیدگاه اول، منظور از امنیت ویلا، ایمنی ساختمان است. یعنی هنگام ساخت ویلا، تمام استانداردهای ایمنی و استحکام سازه اجرا شده باشد و موقعیت زمین ویلا به دور از از موارد خطرزا قرار گرفته باشد.

از دیدگاه دیگر، یک ویلای مناسب در شمال از نظر امنیت در موقعیت ساخته شده که امکان سرقت یا ورود افراد متفرقه به آن وجود نداشته باشد. یک منطقه امن برای ساخت ویلا از هر نظر اهمیت دارد. اکثر مشتریان خرید ویلا، به گزینه امنیت ساختمان اهمیت زیادی می دهند.

یکی دیگر از ویژگی های ویلای مناسب در شمال، ابعاد و اندازه ساختمان است. این گزینه با متراژ ویلا هم بیان می‌شود. ویلایی برای خانواده ها مناسب است که از نظر تعداد اتاق یا متراژ سالن اصلی یا حتی متراژ زمین با نیازها آنها هماهنگ باشد.

متراژ ویلا به نوعی در امکانات ویلا هم منعکس می شود. مثلاً برای ویلاهای بزرگ تر می توان استخر خصوصی ساخت. ویلاهای بزرگتر می ‌توانند تراس اختصاصی یا امکانات دیگری نظیر مستر روم خواب یا تی وی روم داشته باشند.

ویژگی‌های ویلای مناسب در شمال در قسمت محوطه

یکی دیگر از گزینه هایی که در خرید ویلای مناسب در شمال بهتر است به دنبال آن باشید، بهترین طراحی برای محوطه ویلا است. شما با خرید ویلای شمال قرار است یک محیط آرامش بخش داشته باشید. حیاط ویلا باید به زیباترین شکل ساخته شده باشد. ویلای مناسب و زیبا در قسمت حیاط ویلا با گلها و گیاهان سرسبز پوشانده شده است و همچنین از عناصر طراحی فضای سبز هم برای آن استفاده شده است.

ویلای مناسب در شمال در قسمت محوطه دارای یک فضا برای باربیکیو است؛ آتشگاه در ویلا دارد؛ پارکینگ اختصاصی دارد؛ آبنما یا حوضچه زیبا دارد؛ چمن کاری شده است یا سنگ فرش برای آن به کار رفته است.

تمام این موارد، یک ویلا را زیباتر می کند ویلا های بزرگتر و دلبازتر که به صورت باغ ویلا یا کاخ ویلا ساخته شده اند از تمام این موارد برخوردار هستند.

وقتی می‌خواهید ویلای مناسب در شمال را بخرید، تعداد افراد خانواده شما مشخص می‌کند که به سراغ کدام یک از گزینه های موجود بروید. یک ویلای هزار متری برای یک خانواده ۴ نفره چندان مناسب نیست، اما برای همین خانواده ممکن است یک ویلای ۲۰۰ متری یا ۳۰۰ متری گزینه مناسب تری باشد.

چگونه ویلای مناسب در شمال را پیدا کنیم؟

در مطالبی که بارها در مقالات مطالب مختلف در همین وب سایت منتشر کردیم به نکات ریز و درشت برای خرید ویلای مناسب در شمال اشاره داشته ایم.

اولین مرحله برای اینکه ویلای مناسب پیدا کنید این است که هدف خود را از خرید ویلا مشخص کنید. چه بودجه ای برای خرید ویلا در نظر گرفته اید و تعداد همراهان شما چند نفر هستند. اگر این چند موضوع را در ابتدا معین کنید، ویلا را بهتر پیدا می کنید.

از دیدگاه دیگر، برخی از کارشناسان املاک شمال عقیده دارند که برای پیدا کردن ویلای مناسب در شمال بهتر است یک سری معیارها را برای خود در نظر بگیرید. مثلاً مشخص کنید متراژ ویلا چقدر است؛ چند اتاق خواب نیاز دارید؛ امکانات ویلا چطور باید باشد؛ محوطه‌سازی چگونه باید باشد؛ به دنبال ویلای ساحلی هستید یا ویلای جنگلی؟ در کدام شهر مازندران می خواهید ویلا بخرید؟ چه نوع معماری را برای ویلای شمال می‌پسندید؟

بررسی این موضوعات و پاسخ به سوالات کمک می‌کند ویلای مناسب در شمال را سریع‌تر پیدا کنید. بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا در شمال شامل نوشهر، رویان، سرخرود، محمودآباد، آمل، نور، چمستان، رامسر، چالوس، متل قو، نمک آبرود و بابلسر هستند. این شهرها نواحی روستایی و جنگلی زیبایی در اطراف خود دارند که زیباترین ویلاها را برای فروش ارائه می دهد.

پس از گذر از تمام مراحل فوق برای پیدا کردن ویلای مناسب در شمال، اکنون نوبت به آن رسیده که گزینه های موجود را بررسی کنید. سریع ترین و ارزان ترین راهکار این است که به وب سایت های املاک شمال مراجعه کنید. در این شرایط با ده ها وبسایت مرجع برای خرید و فروش ویلای شمال مواجه می شوید که هر کدام، فعالیت مخصوص به خود را دارند.

اگر یک وب سایت تخصصی املاک شمال را جستجو کنید به راحتی با موتور جستجوگر سایت ویلای مورد نظر خود را پیدا می کنید.

بر همین اساس، مشاوران املاک پارس مسکن در قالب وب سایت تخصصی و یک تیم مجرب و حرفه ای، این بستر را برای شما فراهم کرده‌اند. پس از آنکه بودجه مالی خود و اهداف خود را از خرید ویلای مناسب در شمال مشخص کردید، با این کارشناسان تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند.

خرید ویلای مناسب در شمال یک چالش بزرگ است. اگر به تازگی وارد موضوع سرمایه گذاری در املاک شمال شده‌اید، گزینه‌های زیادی را پیش رو دارید. برخی فکر می‌کنند با بودجه کم نمی‌توان ویلا خرید! برخی دیگر سرمایه‌ای را اختصاص داده‌اند اما تردید دارند که آیا می‌توانند ویلای مناسبی پیدا کنند یا خیر.

بهترین کار برای پیدا کردن ویلای مناسب در شمال این است که معیارهای خود را مشخص کنید. با اعضای خانواده گفتگو کنید و ببینید که به دنبال چه ویلایی هستید. چه امکاناتی نیاز دارید؟ بودجه شما چقدر است؟ متراژ ویلای شما چقدر باید باشد؟ به دنبال ویلای ساحلی هستید یا می خواهید ویلای جنگلی بخرید؟ هدف شما از خرید ویلا فقط تعطیلات تابستانی است یا قصد مهاجرت به شمال را دارید؟

گزینه های زیادی هستند که باید برای خرید ویلای مناسب در شمال در مورد آنها فکر کنید. قبل از اینکه خود را در میان هزاران ویلا در شمال سردرگم کنید، کار عاقلانه ای انجام دهید.

چگونه با سرمایه ی کم در شمال ویلا بخریم؟

در گذشته خرید ویلا در شمال تنها منحصر به افراد خاصی بوده و تنها افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار بودند اقدام به خرید ویلا در شمال می کردند. با مرور زمان و شناخته تر شدن شهرهای شمالی میزان تقاضا برای خرید ویلا در این شهرها افزایش یافت و ویلاهای زیادی در شهرهای شمالی ساخته شدند. علت این امر آب و هوای مناسب شمال، طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی شمال است که هر فردی را مشتاق می سازد تا در طول سال چندین بار به این منطقه سفر کند. برای آنکه بتوانید در شمال ویلایی خریداری کنید باید به پاره ای از نکات که در ادامه آن را بیان می کنیم توجه نمایید.

محدود کردن انتخاب ها: هنگام خرید ویلا با انتخاب های زیادی مواجه هستید و ممکن است در انتخاب میان آن ها دچار سردرگمی شوید. برای رها شدن از این مشکل باید ابتدا با توجه به میزان سرمایه تان تعداد انتخاب هایتان را محدود کنید و سپس از میان آن ها ویلایی که مطابق سلیقه ی شماست را انتخاب کنید.

ویلاهای کوچک تر را مد نظر داشته باشید: باید بدانید که هر چه ویلا بزرگ تر باشد میزان امکانات موجود در آن و هزینه ی ساخت آن نیز بالاتر است و بنابراین باید از فکر خرید ویلاهای بزرگ منصرف شوید. می توانید در محله های اطراف نوشهر یا نور ویلاهای کوچکتری پیدا کنید و اقدام به خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در نور نمایید.

ویلای نیمه ساخته: برخی از ویلاها در شمال به صورت نیمه ساخته به فروش می رسند و می توانید با خرید این ویلاها به مرور زمان کار ساخت آن ها را انجام دهید و از این طریق به صورت یکباره متحمل هزینه ی خرید خرید ویلا در شمال نشوید.

ویلاهای جنگلی: ویلاهای جنگلی ارزان تر از ویلاهای ساحلی هستند و به همین دلیل گزینه ی مناسب تری برای خرید ویلای ارزان به شمار می روند.

مواردی که عنوان شد می تواند به شما در خرید ویلای ارزان در شمال یاری رساند.

دکمه بازگشت به بالا