دانلود کتاب معادلات دیفرانسیل معمولی جمال صفار اردبیلی

دانلود کتاب معادلات دیفرانسیل معمولی جمال صفار اردبیلی

معادلات دیفرانسیل معمولی جمال صفار اردبیلی ، کتابی که در پیش رو دارید، در پنج فصل جهت درس معادلات ذیفرانسیل معمولی تهیه شده است. در فصل اول، ده نوع معادلات دیفرانسیل مرتبه اول و در فصل دوم، شش نوع معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم و در فصل سوم، برخی خواص سریهای توانی را بررسی کرده و حل معادله دیفرانسیل به روش آن بحث شده است. در فصل چهارم، دستگاه معادلات ذیفرانسیل و در فصل آخر نیز تبدیلات لاپلاس بیان گردیده و حل معادله دیفرانسیل به روش آن، برآورده شده است.

کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی pdf ، این کتاب برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس حقوق بیمه به ارزش 2 واحد تدوین شده است. تاب حقوق بیمه، تألیف دکتر ایرج بابایی، جزء معدود کتاب هایی است که به طور نسبتاً جامع به تبیین حقوق بیمه از حیث علمی و کاربردی پرداخته است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند. بیمه، عقدی است که به موجب آن یک طرف تعهد می‌کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرفی دیگر، در صورت وقوع بروز حادثه، خسارت وارد بر او را جبران نموده یا وجه معینی بپردازد. از این رو، نقش اصلی بیمه، ایجاد تأمین مالی است.

دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ترجمه محمود دیانی ، اساساً کتاب مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن همچنان یک مرجع کاملجه بررسی ماشین آلات الکتریکی با بالاترین درصد فروش است که به دلیل در دسترس بودن و پوشش گسترده مورد استقبال گسترده دانشجویان از موضوعات مهم این کتاب است. در نسخه ی 4 کتاب، استفاده از در بررسی مسائل و نمونه ها، در صورت لزوم، ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا