عمومیکسب و کار استانها

لاغری لیزری

همه افراد به نوعی خواهان تناسب اندام و سلامتی هستند. معمولا اولین سوالی که از تازه واردانِ باشگاه می‌پرسیم این است که “هدفتان از ورزش کردن چیست و دوست دارید به چه چیزی برسید؟” اغلب پاسخ می‌دهند که: «می‌خواهم تناسب اندام داشته باشم؛ می‌خواهم وزن ایده آل داشته باشم».این پاسخ به نظر کاملاً ساده به نظر می‌رسد، اما به این سادگی‌ها هم نیست. تناسب اندام واقعی به چه معناست و چگونه می‌توان به کاهش وزن و اندام مناسب رسید؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید!

تناسب اندام برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. تعریف علمی رایج این است:

«تناسب اندام از نظر جسمانی به معنای بودن در وضعیت سلامتی و تندرستی است. تناسب اندام به عبارت دیگر به توانایی فرد برای انجام فعالیت‌های روزانه با عملکرد مطلوب، استقامت و قدرت برای مدیریت بیماری، خستگی، استرس و داشتن یک سبک زندگی فعال و متحرک گفته می‌شود.»تناسب اندام شامل موارد بالا می‌شود ولی غیر از این‌ها مولفه‌های دیگری هم دارد که در ادامه به موضوعات دیگر اندام مناسب می‌پردازیم.

نکته:اگر شما هم از باسن کوچیک خسته شدین و میخوایین باسن خوش فرمی داشته باشید میتوانید از پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری استفاده کنید.

فواید تناسب اندام و ورزش کردن

«ورزش» فقط به معنیِ لاغر کردن یا خوش هیکل شدن نیست. بلکه بسیار فراتر و مهم‌تر از آن است. اگر قصد دارید تناسب اندام به معنای علمی (/ قدرت عضلانی کافی/ انعطاف و تعادل مناسب/ روحیه بهتر) داشته باشید، باید بدانید که ورزش با یک برنامه اختصاصی و هدفمند، راه چاره است و شما را به تناسب اندام می‌رساند. در این مسیر می توانید روی مربیان فیتامین حساب کنید تا آن‌ها شما به هدف مورد نظرتان برسانند.اکنون فواید مختلف تناسب اندام و ورزش کردن را با هم مرور می‌کنیم.

۱. ساختن بدن قوی‌تر

قدرت بدنی خوب یکی از معیارهای اصلی تناسب اندام است که با ورزش به دست می‌آید. منظور از قدرت، داشتن عضلات درشت و توانایی برای رکورد جابجا کردن نیست؛ بلکه به معنای داشتن نیرو و قدرتی است که از پسِ انجامِ امور عادی و روزمره بربیاید؛ بدون اینکه فشاری به مفاصل، رباط‌ها و دیگر بافت‌ها وارد شود.

هرچه فرد قوی‌تر باشد، کمتر در معرض آسیب و صدمه است. هر نوع تمرین مقاومتی و قدرتی، توان و قدرت بدنی شما را بالا می‌برد. به عبارتی لازم نیست حتما ورزش بدنسازی و کار با دستگاه انجام دهید، بلکه ورزش‌هایی مثل پیلاتس یا هم قدرت بدنی شما را بالا می‌برد. تمرین قدرتی یک روش بسیار عالی برای تضمین سلامتی در سنین جوانی و پیری است.

۲. سلامت روان و آرامش ذهنی

اگر بخواهیم یک آیین برای پرورش جسم و روح همزمان معرفی کنیم، قطعا آن ورزش است. اینطور نیست که فایده ورزش فقط به جسم برسد یا تناسب اندام فقط به معنی بدن مناسب و وزن ایده‌آل باشد؛ بلکه داشتن ذهن آرام و روان سالم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سلامتی است که قطعا ورزش به آن کمک می‌کند. ورزش کردن فواید زیر را برای ذهن و روان به ارمغان می‌آورد:

  • از بین رفتن یا
  • افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس
  • تسکین دردهای مزمن مثل میگرن
  • بالا رفتن ظرفیت روحی و فکری
  • بهبود کیفیت خواب
  • بهبود زندگی سالم.

Laser slimming

۳. سیستم ایمنی قوی‌تر

تقویت سیستم ایمنی یکی از تأثیرات فیتنس و ورزش بر بدن است. اهمیت ورزش و حفظ تناسب اندام به خصوص در شرایط پاندمی کرونا بسیار بیشتر است. ورزش از ابتلای افراد به بیماری‌های دیگر هم پیشگیری می‌کند، از جمله: فشار خون و بیماری‌های قلبی عروقی، کنترل قند خون، کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌هایی مثل سرطان، دیابت، بیماری‌های ریوی و آسیب دیدگی مفاصل.

۴. تقویت عضلات و مدیریت درد

دردهای عضلانی و مفصلی، بسیار آزاردهنده هستند و اگر مزمن شوند سلامتی و تناسب اندام شما را به طور جدی هدف می‌گیرند. اما خوشبختانه ورزش می‌تواند این مشکلات را برطرف یا به مقدار زیادی کاهش دهد. به طور مثال زانودردها و کمردردها اغلب ناشی از ضعف عضلانی شدید، بی‌تحرکی، و آسیب پذیری در مقابل فعالیت‌های روزمره است که خیلی راحت با ورزش (حتی در حد ۲۰ دقیقه) قابل پیشگیری است.اگر همین حالا از دردهای مفصلی رنج می‌برید بازهم دیر نشده و ورزش می‌تواند دردها و مشکلات شما را نه تنها تسکین دهد بلکه بهبود بخشد و از وخیم‌تر شدنش جلوگیری کند.

۵. افزایش تراکم استخوان

متاسفانه این روزها پوکی استخوان (به علت سبک زندگی بی تحرک و تغذیه ناسالم) بسیار شایع است. از طرفی خبر خوب اینکه تناسب اندام و ورزش بسیار خوب می‌تواند مشکل تراکم استخوان شما را حل کند. طبق تحقیقات، تنها با ۶ ماه ، تراکم مواد معدنی داخل استخوان حدود ۱۳ درصد افزایش خواهد یافت.تمرینات چند مفصلی مثل اسکات و لانگز، در بالا رفتن تراکم استخوان بسیار موثر هستند. اما فقط تمرین کافی نیست؛ برنامه تغذیه هم باید غنی از مواد معدنی مثل کلسیم باشد تا از پوکی استخوان پیشگیری کند.

استاندارد تناسب اندام در زنان و مردان

یکی از شاخص‌های مهم تناسب اندام داشتن نسبت دور کمر به باسن استاندارد است. نسبت دور کمر به باسن به‌عنوان معیاری برای سنجش سلامتی و تناسب اندام، باروری و خطر ابتلا به شرایط جدی بهداشتی و سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان تا حدی از آن برای تعیین تناسب اندام افراد استفاده کرد.

پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه:

پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه، یک شورت بغل پروتز دار می باشد که برای پر کردن گودی بغل ران ها و همچنین حجم دهی به باسن بسیار عالی و کاربردی است و شما با پوشیدن این گن فرم دهنده فوق العاده می توانید فرم ناحیه باسن و ران های خود را (هم از پشت و هم بغل) به شکل بسیار طبیعی بزرگتر و برجسته تر و زیباتر نشان دهید.

طرز کار پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه:

پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه حجم دهنده ران دارای پروتز های بسیار با کیفیت در ناحیه پشت باسن و بغل ران می باشد که در عکس محصول قابل مشاهده می باشد. که به صورت متحرک هستند و قسمت بالای پروتز آزاد است و دوخته نشده است.

کاربرد پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه:

پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری، گن عالی و فوق العاده برای پر کردن گودی بغل های ران است و از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گن فرم دهی باسن به شمار می رود.افرادی که از فرم ناحیه باسن خود ناراضی هستند و می خواهند قسمت باسنشان بزرگ تر و حجیم تر و خوش فرم تر دیده شود می توانند از این محصول بی نظیر برای فرم دهی باسن استفاده کنند.

از شورت بغل پروتز دار می توان در مجالس ها و مهمانی ها و از زیر انواع لباس مجلسی و .. استفاده کرد. اگر می خواهید در میهمانی ها و مجالس های خود خوش اندام تر از آنچه که هم اکنون هستید دیده شوید، استفاده از پروتز شورتی باسن و ران آنچری مدل کوتاه به شدت توصیه می شود.

مشخصات بررسی تاپ ساعت شنی 27 فنره،6 قزنه لیدی کلمبیا

6 ردیف قزن جهت تنظیم سایز
27 ردیف فنر جهت رفع گودی کمر و اندام ساعت شنی
اولین برند و محصول 27 فنره
100درصد لاتکس اصل کلمبیا
دارای پوشش ضد حساسیت
دارای سایز S,M,L,XL,2X,3X رنگ کرم و مشکی
فرم دهی آنی ساعت شنی

کاربردهای گن تاپی ساعت شنی 27 فنره

مناسب بعد از عمل جراجی و ابدو
مناسب بعد از بارداری خانم ها
جلوگیری از شل شدگی شکم بعد زایمان
مناسب لباس های مجلسی دکولته
استفاده روزانه جهت شکل دهی دایمی بدن

در مورد برند و جنس و کیفیت برند لیدی کلمبیا LADY COLOMBIA

نکته:جهت مشاهده قیمت گن ساعت شنی آنچری اصل میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا