عمومیکسب و کار استانها

گن لاغری پارچه ای

گن لاغری زنانه آرتان پادار از چه جنسی است؟

این گن از مواد انتی باکتریال (ضد ویروس) تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است ، با پوشش دادن بیش از ۵۰% طول بدن موجب خوش فرم شدن قسمت های باسن شکم و پهلو ها می گردد . این محصول با جنس مخصوص خود به بدن شما می چسبد و دیگر سر نمی خورد . این الیاف به طرزی باور نکردنی نرم هستند و به طور طبیعی متخلخل می باشند و به همین دلیل قادر به جذب بو و رطوبت بوده و با این کار پوست را خشک و خنک نگه می دارند . آیا سیم و مفتول ، در قسمت پشت و شکم این گن به کار رفته است؟

خیر . با استفاده از الیاف ویژه ای که در بافت گن لاغری فورمیسی به کار رفته اند نه تنها نیازی به سیم و فنرهای رایج در گن های لاغری نیست بلکه هیچ گونه زیپ و درزی هم در آن وجود ندارد و کاملا یک تکه می باشد . گن لاغری پادار آرتان می تواند برآمدگی های پشت کمر و زیر سینه را بپوشاند؟ گن لاغری فورمیسی به دلیل بلند بودن می تواند چربی های اضافه را که پشت کمر و نیز در قسمت زیر سینه قرار دارند ، جمع کرده و سطحی صاف از بدن را به نمایش بگذارد . این چربی ها به طور یکنواخت در قسمت های دیگر بدن پخش می شوند و علاوه بر کم کردن سایز، بدن را سفت و محکم نشان می دهند .

شورت گنی یکسره در واقع به همراه سوتین و به صورت یکسره دوخته شده است. وقتی که شما شورت گنی یکسره را می پوشید، متوجه خواهید شد که از قسمت سینه تا پایین تنه و باسن شما را به خوبی پوشش می دهد. این شورت مناسب خانم هایی است که دوست دارند تمامی قسمت های انواع و بدن آن ها، زیبا جلوه کند، انتخاب بسیار مناسب و خوبی به شمار می آید. شما می توانید گن شورتی یکسره را در مجالس و جشن ها، زیر لباس های مجلسی تنگ و چسبان خود پوشیده و از لباس های زیبای خود، بسیار لذت ببرید و اندام زیبا خود را زیبا تر کنید.

یکی از روش های سریع و البته و موقت برای باریک شدن پهلو و شکم استفاده از گن است که تا حدود زیادی می تواند در پوشاندن چربی های اضافی بدن موثر باشد. برای ایجاد تاثیر بیشتر گن روی اندام، بهتر است گنی را انتخاب کنید که محکم و کاملا فیت تنتان باشد، وگرنه تغییر خاصی ایجاد نمی شود. اگر در خیاطی مهارت داشته باشید می توانید یک گن مناسب برای خود تهیه کنید، اما باید بدانید چه پارچه ای برای دوخت گن مناسب است. در این مطلب به معرفی پارچه مناسب برای دوخت گن  و قیمت گن ساعت شنی ۶ قزنه می پردازیم.

انواع پارچه برای دوخت گن

گن ها در انواع و مدل های مختلفی دوخته می شوند و نکته مثبتی که در دوخت گن وجود دارد این است که می توانید با توجه به فرم بدنتان گن مخصوص خود را طراحی کنید. اما قبل از هرچیز باید پارچه مخصوص دوخت گن را تهیه کنید. در ادامه چند پارچه برای دوخت گن به شما معرفی می کنیم. پارچه دوخت گن دوخت گان معمولا با پارچه هایی کمی ضخیم تر از پارچه های لباس زیر دوخته می شود و در برخی از انواع گن از پارچه های نایلونی هم استفاده می شود.

یکی از پارچه های مناسب برای دوخت گن، اسپاندکس است که خاصیت کشسانی دارد و رای دوخت گن که نیاز به پارچه های کشی محکم دارد، بسیار مناسب است. پارچه ای انعطاف پذیر و تشکیل شده از الیاف طبیعی و مصنوعی که با وجود وزن سبک بسیار محکم و مقاوم است و خاصیت کشسانی دارد. این پارچه در برابر لکه های خیلی دیر رنگ می پذیرد و شستشوی آن آسان است. به دلیل این ویژگی که پستی بلندی های بدن را براحتی نشان نمی دهد برای دوخت گن مناسب می باشد. در بین انواع پارچه مناسب برای دوخت گن، سیمپلکس وجود دارد که دو رو می باشد و در تهیه لباس زیر و گن پر کاربرد است.

کشسانی آن زیاد نیست و به دلیل جنس محکمی که دارد، بیشتر به عنوان پارچه ترکیب برای دوخت گن مورد استفاده قرار می گیرد. بامبو پارچه ای با قابلیت کشسانی بالا می باشد که برای دوخت گن مناسب است. از دیگر ویژگی های این پارچه، ضد حساسیت بودن، نرمی و لطافت آن می باشد. بسیاری از گن ها از پارچه های ظریف و لطیف تهیه می شوند و جنس بسیار سبکی هم دارند. شیفون و ژرژت از جمله پارچه های مناسب برای دوخت گن ساعت شنی شکمی هستند که از ابریشم یا پلی استر تهیه می شوند و تنوع رنگ بالایی دارند.

کشسانی بودن یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه گن است و یکی از پارچه هایی که این ویژگی در آن وجود دارد، پارچه ریون می باشد. ریون انواع مختلفی دارد و جنس آن لطیف است. یکی از پارچه هایی که در دوخت گن بویژه برای تزئین آن بکار می رود، پارچه تورکشی است که کشسانی خوبی دارد و معمولا روی پارچه اصلی کار می شود. لاتکس پارچه ای با قابلیت کشسانی بالاست و برگشت پذیری فوق العاده ای دارد . این پارچه برای دوخت گن بسیار مناسب است و در جمع کردن چربی های اضافی بدن بطور موقت بسیار موثر می باشد.

پارچه ای با قابلیت کشسانی بالا که از ترکیب پارچه هایی چون ریون، کتان ،پلی استر و بامبو تشکیل شده است. برای دوخت گن بهتر است این پارچه بهمراه سایر پارچه ها ترکیب شود تا بافت محکمی برای تولید گن ایجاد کند. یکی از پرکاربردترین انواع پارچه که برای دوخت گن ساعت شنی سوتین دار نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما نه به تنهایی. این پارچه بسیار نرم و لطیف است و استحکام خوبی دارد. میزان تعریق در این پارچه کم است و ضد حساسیت می باشد.

نکته:

  • ساتن، ابریشم و نایلون نیز از دیگر پارچه های پر کاربرد در دوخت گن هستند که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند.
  • در دوخت گن بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که مقاومت خوبی در برابر کشیدگی داشته باشد.
  • از دوختن گن خیلی تنگ برای پوشاندن چربی های پهلو خودداری کنید، زیرا با استفاده طولانی مدت می تواند سلامتی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا