اقتصادیعمومیکسب و کار استانها

آیا سیر خام باعث لاغری میشود

اهمیت غذایی سیر برای سلامتی

خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز: همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم خارج از خواص سیر برای لاغری یا مزایای درمانی آن این گیاه عطروطعم خاصی به هر غذا می‌دهد. بخصوص در غذاهای گوشتی به‌خوبی بوی خامی گوشت را از بین برده و آن را لذیذ می‌کند. از طرفی یک منبع غنی تغذیه‌ای محسوب می‌شود. از جمله خواص سیر به‌جز کاهش وزن، برای سلامتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت کردن سیستم ایمنی بدن
  • باز کردن رگ‌های خونی و عبور راحت‌تر جریان
  • کاهش فشارخون
  • کاهش التهابات داخلی و خارجی
  • محافظت از عروق خونی در برابر انواع آسیب‌ها
  • کاهش خطر بیماری‌های قلبی

در کنار همه این مزایا نتایج مطالعات نشان داده است که خوردن  سیر سیاه دکتر بیز  می‌تواند مانند و باعث کاهش چربی در بدن شده و اندامی متناسب به شما هدیه دهد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر اضافه‌وزن دارید خوردن سیر به‌تنهایی شما را به وزن ایده‌آل نمی‌رساند و باید حتماً از یک رژیم غذایی سالم و کم کالری به‌علاوه ورزش منظم در کنار این خوراکی‌های چربی سوز استفاده کنید.

خواص سیر برای لاغری چگونه به ما کمک میکند؟

دمنوش مصفی خون دکتر بیز دارای ترکیبات منحصربه‌فردی مانند کلسیم، منگنز، فیبر، ویتامین C، ویتامین B6 و … است که همگی نقش مهمی در متابولیسم بدن و تناسب اندام دارند. به‌علاوه سیر دارای آنزیمی به نام آلییناز است که در بدن آلیین را به آلیسین تبدیل می‌کند و می‌تواند موجب کاهش وزن شود؛ اما نکته مهم اینجاست که آلیسین فقط در بعضی شرایط فعال است و اگر در معرض گرمای زیاد یا طولانی‌مدت قرار بگیرد خواص خود را از دست می‌دهد.

به همین دلیل اگر سیر 45 دقیقه یا بیشتر روی گاز باشد دیگر خواص قبلی را ندارد. در نتیجه، متخصصین طب سنتی مصرف خام آن را بیشتر توصیه می‌کنند. بااین‌حال اگر به‌صورت روزانه در پخت غذاها از آن استفاده می‌کنید بهتر است برای بهره بیشتر از خواص آن در دقایق آخر سیر را اضافه نمایید.

ارزش غذایی سیر در هر 100 گرم سیر خام:

  • کالری: 149
  • کربوهیدرات: 33.06
  • پروتئین: 6.36
  • چربی: 0.5
  • آب: 58.58
  • فیبر: 2.10
  • قند: 1

نحوه استفاده از خواص سیر برای لاغری

سیر می‌تواند متابولیسم بدن شما را تقویت کرده و با این کار به شما کمک کند تا در کنار یک رژیم غذایی متعادل چربی بیشتری بسوزانید. همچنین اشتهای کاذب شما را سرکوب می‌کند. درنتیجه برای مدت طولانی‌تر سیر می‌مانید و شما را از خوردن تنقلات باارزش غذایی پایین باز می‌دارد. به‌علاوه سیر باعث دفع سموم بدن می‌شود. گاهی اوقات وجود این سموم در بدن اختلال ایجاد کرده و سیستم هضم و گوارش را به هم می‌ریزد.

سیر یک چربی سوز عالی بخصوص برای شکم و پهلو میباشد که باید برای این منظور به شکل زیر استفاده شود:

اگر بتوانید به‌صورت ناشتا سیر خام رنده شده را با آب بنوشید نتایج آن فوق‌العاده است؛ اما به دلیل بوی تندی که ایجاد می‌کند برای اول صبح خوشایند نیست. بخصوص افرادی که شاغل هستند نمی‌توانند به این دستورالعمل پایبند باشند؛ با این حال می‌توانید آن را با یک لیموی تازه مخلوط کنید تا طعم و عطرش ملایم شود. خود لیمو نیز محرک کاهش وزن است و یکی از بهترین کمک‌کننده‌ها برای رفع برآمدگی‌های بدن مانند شکم می‌باشد.

روش دیگر استفاده از سیر خام با عسل به شکل زیر است:

برای این کار روزانه 2 تا 3 حبه سیر تازه را پوست‌کنده و رنده یا خرد کنید. سپس آن را با مقداری عسل مخلوط نمایید. اجازه دهید چند دقیقه‌ای این مخلوط استراحت کند و سپس آن را میل کنید. یادتان باشد که باید با معده خالی این معجون لاغری را نوش جان کنید تا اثرگذار باشد. طعم شیرین و لذیذ عسل تندی سیر را از بین می‌برد و آن را خوشایند می‌کند

بهترین زمان برای خوردن سیر برای لاغری

 

سیر خام رو به صورت های مختلفی میشه استفاده کردیکی از آنها خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری میباشد. سیر خام به صورت بلعیدن هنگام ناشتا بسیار روش خوبی برای چربی سوزی و تقویت دستگاه گوارشی ست. سیر رو به صورت رنده شده با ماست و خیار میشه مصرف کرد که بسیار لذت بخشه. سیر خام رو به صورت نگینی خورد شده در کنار غذاها هم استفاده کنین چون مزه ی خوبی به اون میده. سیر خام رو میشه له کرد و در کنار غذاها از اون استفاده کرد.

آیا سیر لاغر میکند؟

 

افراد برای داشتن تناسب اندام و کاهش وزن راه های مختلفی رو امتحان می کنن، از ورزش گرفته تا رژیم های گوناگون و … . در این بین برخی افراد به دنبال راه حلی آسان و رژیمی مناسب برای آب کردن چربی ها و کاهش وزن میگردن. استفاده از سیر برای کاهش وزن یک روش خوب و کم هزینه است که به شکل های گوناگون مانند جویدن و پخته شده و خوردن خام سیر برای کاهش وزن و … مصرف میشه.

در این مقاله قصد داریم تا به مزیت های خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری و معرفی چند نوع ترکیب برای لاغری با استفاده از سیر بپردازیم. همان طور که میدونین از سیر در قرآن هم یاد شده و به دلیل خواص دارویی که داره از اون به عنوان ماده ای مفید و درمان کننده در طب سنتی استفاده میشه. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشین تا به اعجاب سیر پی ببرین.

 

برای دریافت مشاوره رایگان رژیم غذایی فرم زیر را پر کنید

با لمس عکس زیر و دنبال کردن صفحه اینستاگرام های زیبا از تخفیفات ویژه خدمات ما بهره مند بشید.

 

خواص سیر خام ناشتا برای لاغری

سیر به عنوان یک گیاه مفید و پرخاصیت از گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده و هست. خواص و مزیت های سیر اونقدر زیاده که ما توصیه می کنیم برای هر وعده ی غذایی در غذاهاتون یا همراه اون ازش استفاده کنین چون کالری به غذا اضافه نمیکنه و چربی سوزی خواهد داشت. سیر به دلیل داشتن ویتامین C،B1،B2،B3  و همچنین فولیک اسید، کلسیم، روی، منیزیم و پتاسیم برای بدن بسیار مفیده.

ازسیر برای لاغری به شکل های مختلفی استفاده میشه مثلا سیر خام برای کاهش وزن، دندان درد و… ، له شده ی اون برای درمان زگیل و مصرف سیر خام برای کاهش وزن و رفع نفخ و یبوست و درد معده. از فواید سیر هر چی بگیم کم گفتیم.

بیشتر بخوانید:

سیر برای سرما خوردگی و تب و سرفه، درد شکم، برای درمان روماتیسم، فشار خون پایین، قند خون و پرکاری تیروئید هم کاربرد داره و فوق العاده عمل می کنه. سیر پخته شده در درمان میخچه موثره، همچنین برای افرادی که سنگ

کلیه دارن توصیه میشه، چون هم به خرد شدن سنگ کمک میکنه و هم در ضد عفونی کردن دستگاه ادراری و مثانه موثره.

معجون لاغری سیر ابوعلی سینا

 

در این معجون بیان شده که از ترکیباتی سیرو عسل استفاده بشه و روزانه یک فنجان مصرف بشه، باید توجه داشته باشید که ممکنه برای شما مشکل معده و گوارش به وجود بیاد پس در نتیجه از مصرف بیش از حد آن جلوگیری کنید.

روغن سیر برای لاغری شکم

روغن سیر به دلیل بهبود عملکرد صحیح در سوخت و ساز سلول های چربی سلولیت های پوستی رو از بین میبره، این روغن یکی از بهترین نسخه های طبیعی برای درد بیماری های عضلانی، مفصلی، روماتیسمی، سیاتیک و نقرس بوده، ورم را از بین برده و با طبیعت گرمش سبب رفع سردی در دست و پا می شود.

رژیم لاغری 216 ، 6 کیلو لاغری در 21 روز!

 

خواص سیر خام ناشتا خوردن

 

از جمله روش های سیر برای کاهش وزن خوردن یک حبه سیر ناشتا و با معده ی خالی یک داروی معجزه گر برای لاغری شکم هست و علاوه بر اون در درمان یبوست و ورم روده هم موثره. شما میتونین یک حبه سیر رو به صورت یک قرص با یک لیوان آب هنگام ناشتا و با معده ی خالی استفاده کنین. این روش برای لاغری و چربی سوزی خیلی مفیده.

آیا خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری واقعا تاثیر داره ؟

درمورد فواید سیر و خواص فوق العاده ی اون حرف زدیم و در ادامه به چگونگی مصرف و روش های مختلف برای لاغری با استفاده از سیر می پردازیم. همان طور که میدونین سیر مزایای زیادی داره که از جمله ی اونها می تونیم به خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری و کاهش اشتها اشاره کنیم.

در تحقیقات مختلفی که درمورد سیر و ارتباطش با لاغری انجام گرفته مشخص شده که عصاره ی سیر چند ساله به کاهش وزن کمک میکنه و سیر بدون اینکه کالری به غذا اضافه کنه به اون مزه ی خوبی میده و با بیشتر غذاها ترکیب میشه و برای کاهش وزن بسیار مناسبه. سیر باعث میشه احساس سیری در شما ایجاد بشه و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن و کالری سوزی کمک میکنه.

همان طور که گفتیم سیر برای کاهش وزن با روش های مختلف انجام میشه که یکی از آنها سیر برای کاهش وزن است در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشین چرا که قراره درمورد تاثیر سیر در لاغری و به روش های مصرف سیر برای لاغری، جویدن اون و بهترین ترکیب ها با سیر برای کاهش وزن بپردازیم.

لاغری با سیر تنها در 1 ماه

را دست کم نگیرید. یکی از روش های استفاده از سیر که بسیار روش خوبی  برای لاغری شکم و آب کردن چربی هاست و با این روش بوی سیر در دهان باقی نمی مونه و بوی نامطبوعی انتقال نمیده مصرف سیر به منظور کاهش وزن هست.

در این روش که پرطرفداره و برای کاهش وزن و لاغری خیلی مفیده با مصرف سیر باعث جلوگیری از اثر گذاشتن ژن هایی که وظیفه ی تولید سلول های چربی رو دارن میشین و چربی سوزی ایجاد میشه.

بوی نامطبوع سیر با مصرف آن ها ایجاد می شود؟

 

برخی افراد با وجود وزن زیاد به دلیل اینکه بوی سیر براشون ناخوشاینده از اون استفاده نمیکنن اما در روش مصرف سیر برای کاهش وزن شکم میتونن تقریبا از شر بوی بد سیر راحت بشن و چربی سوزی و کاهش وزن رو تجربه کنن.

در این روش میتونین هنگام ناشتا سیر رو با یک لیوان آب قورت بدین، سیر باید خشک و کاملا سفید باشه و پوسیدگی و جوانه ی سبز نداشته باشه، چون جوانه سبز رنگ هر چه بیشتر باشه یعنی خاصیت اون سیر کمتره. پس تاثیر سیر به منظور کاهش وزن هم کمتر میشه.

خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری بهترین روش مصرف سیر

علاوه بر فواید سیر و مزیت های خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری ، می تونیم به خاصیت آنتی بیوتیک اون اشاره کنیم و مصرف اون در ناشتا و با معده ی خالی اثر بخشی سیر رو در بدن بالا میبره. مصرف سیر همچنین به هضم غذا کمک میکنه و ایمنی بدن رو بالا میبره و در عملکرد بهتر مثانه و کبد هم موثره. چربی سوزی در این روش بسیار بالا بوده و کاهش وزن خوبی به دنبال دارد

 

دکمه بازگشت به بالا